Dymek090 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 Niestety nie jest to moja koniec problemów z nowym licznikiem. Po przekręceniu stacyjki włącza się podświetlane licznika, oryginalnie załączało się dopiero po włączeniu przynajmniej świateł pozycyjnych. Obecnie włącza się po przekręceniu stacyjki plus zaczyna świecić żarówka w schowku oraz co najdziwniejsze żarówki od podświetlania rejestracji... Które de facto nie świecą pełną mocą tylko się zażą i reagują na ściemniacz w liczniku... Nadto coś brzęczy po kierowanicą po lewej stronie jakby jakiś przekaźnik/zasilacz oczywiście tylko wtedy właśnie jak nie mam włączonych np świateł Druga kwestia licznik nie wzbudza mi alternatora Był goły licznik z przedlifta 1996 rok obecnie jest licznik z I polifta tzn z 3,6,9,12 Jakiś pomysł co może być nie tak?
Grzenio95 Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 Ktoś się orientuje do którego pinu sterownika wpinam się kablem z fis żeby działał pomiar spalania? 2.4 ALF
Fazii Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 W skrzynce ECU berzowa kostka żółty przewód. 1
Grzenio95 Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 Ok wszystko podłączone i działa. Dzięki.
Ras.RDK Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 Panowie, mam problem z temperaturą cieczy, auto 97, licznik był przedlift całkowity. Teraz fis po 2lifcie i wskazówka cieczy się nie podnosi. kanał 49 pokazuje ciągle 30, kanał 51 rośnie do 90, ale po zgaszeniu i odpaleniu kanał 51 rośnie od +-35 i znów do 90. na ori liczniku pokazywało temperature normalnie. Panel klimy tak samo zmieniony z pierwszego lifta na 2. Zastanawiam się czy adaptacja licznika wystarczy czy uwalone coś od wskazówki temp i czy na kanale 51 mimo zagrzanego silnika przy odpaleniu ma wzrastać temp? Z góry dzięki.
Langista Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 Po adaptacji wszystko powinno śmigać jak należy. Sprawdź też testem zegarów czy wszystkie działają, może ten z temperatury jest uwalony.
lukmechanik Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 W dniu 20.05.2008 o 01:41, marad_co napisał: Czytajac ten temat normalnie trafia mnie cos jak widze wypowiedz typu: "odezwij sie na priv to dam Ci rozpiske" A co to do diaska, wiedza tajemna czy co ? Duzo ludzi pisze rowniez ze byla na forum ale nie udalo mi sie znalez tego w miare szybko za pomoca wyszukiwarki i zeby bylo w jednym miejscu. Prosze wiec bardzo dla potomnych Rozpiska pinow licznika z 1996 r: blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender black/grey?, 20-pin 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Gear indicator 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer - Reset 12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left 15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams 17 -Glow plug relay 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used A tu mam po polsku z auta po 1998 (immo w liczniku i inne kostki) Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 9 Zacisk 31, Masa 10 Ciśnienie oleju 11 Sygnał obrotomierza 12 Wskaźnik sygnału alternatora, Zacisk 61 13 Wskaźnik podgrzewania świec żarowych (Diesel) 14 Wskaźnik tylnego światła przeciwmgielnego 15 wolny 16 Wskaźnik otwartej tylnej klapy 17 Wskaźnik świateł drogowych, zacisk 56a 18 Wskaźnik kierunkowskazu lewego 19 ABS 20 (Oświetlenie tablicy, zacisk 58b) 21 Sygnał otwartych drzwi 22 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 23 Zacisk 30, plus 24 Zacisk 31, masa 25 Diagnoza przewód K 26 Światło parkowania prawe 27 Światło parkowania lewe 28 Sygnał wejścia do prędkościomierza elektronicznego 29 Wskaźnik układu hamulcowego 30 Styk S 31 Sygnał dźwiękowy zapięcia pasów 32 Wskaźnik ostrzegawczy układu spalinowego Wtyczka zielona T32A Pin Opis 1 wolny 2 Cewka czytająca IMMO 1 3 Wskaźnik świateł postojowych 4 Magistrala danych szyny CAN 5 Przewód W 6 Wskaźnik braku płynu spryskiwacza 7 Zużycie klocków hamulcowych 8 Brzęczyk zewnętrzny 9 Zewnętrzny gong 10 Sygnał rezerwy paliwa 11 Sygnał czasu postoju 12 Odłączenie klimatyzacji 13 Wskaźnik hamulca ręcznego 14 Antypoślizg 15 Usterka układu przepustnicy 16 IMMO wyjście 17 Cewka czytająca IMMO 2 18 Sygnał temperatury oleju i ostrzeganie 19 CAN bus High sygnał wej. 20 CAN bus Low sygnał wyj. 21 Sygnał ostrzegawczy temperatury oleju 22 wolny 23 Call key MFA on top 24 Call key MFA below 25 Reset pamięci MFA 26 Input signal for outside temperature 27 CAN bus High-source signal 28 CAN bus Low-source signal 29 CAN bus screen 30 Source signal 2 of the electronic speedometer 31 Wählbereichsanzeige 32 Sygnał zużycia paliwa Witam Panowie czy majac auto z 98 roku z pelnym fisem i zegarkiem analogowym (12,3,6,9). Kostki niebieska, zielona, czerwona Chcąc zalozyc licznik z roku 99 (biale podswietlanie i zegatek elektroniczny) wymagana jest przekladka pinow w kostkach?
BlackHazelAudi Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Skoro ma teraz na cyferblacie analoga ale ma cyfry 3,6,9,12 to nie musi zmieniać pinow w tym momencie oprócz szarej kostki wszystko ma p&p
lukmechanik Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 Piny w kostkach zamienione i smiga az milo.
nevi Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Hej. Mój samochód to sedan 1999r bez fisu z analogowym zegarkiem. Podpiełem zegar od 2.5 TDI 920 z cyfrowym zegarkiem. Jestem w połowie przepinania pinów ale w zielonej kostce np. nie mam pinu 10 i 21, są puste. Czyli nie ma rezerwy i czujniku oleju, ktoś miał podobnie?
Fazii Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 10 było w V6 wersja USA 21 i tak byś nie mógł wykorzystać do poliftowego licznika bo w polifcie sygnał z czujnika oleju jest zupełnie inny.
nevi Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 (edytowane) Yhym, no a teraz sytuacja taka że w 15 mam jakieś "światło obrysowe" a wg. schematu z 21 (zielonej kostki, pinu tego nie mam) musze wpiąć do zielonej 15 gdzie znajduje się światło obrysowe. Drugie pytanie. W takim razie gdzie mam ten kabel od rezerwy? Edytowane 18 Listopada 2018 przez nevi
nevi Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Okej, wszystko ładnie mi dziala ale spalanie pokazuje 51 litrów, coś jest nie halo. Może trzeba coś w vagu ustawić?
Fazii Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Pod Pin 25 niebieskiej kostki masz podpięty sygnał spalania? Jaka jest wartość w kanale 60 adaptacji licznika?
nevi Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 (edytowane) Godzinę temu, Fazii napisał: Pod Pin 25 niebieskiej kostki masz podpięty sygnał spalania? Jaka jest wartość w kanale 60 adaptacji licznika? 25 mam pusty bo wcześniej miałem tam linie k która musiałem przepiąć do zielonej kostki bo nie mogłem się połączyć kompem. W grupie 60 miałem 1025 a ustawiłem 1024 (albo odwrotnie, nie pamiętam) bo nie działał mi obrotomierz. Ogólnie po przepięciu pinów z postu pierwszego (oprócz tych których nie miałem czyli tej rezerwy i oleju) wszystko działa jak należy. Oprócz tego sensora który się cały czas świeci i spalania które cały czas pokazuje 50l w górę Edytowane 18 Listopada 2018 przez nevi
Fazii Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 W skrzynce ecu jest beżowa kostka a w niej żółty przewód. Przedłuż i podepnij pod pin 25 niebieskiej kostki
nevi Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Żeby się upewnić, ten żółty wypinamy i ciągnę po niebieska kostkę, tak?
Fazii Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Lutujesz sobie do niego przewód i ciagniesz do niebieskiej kostki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się