Banan Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 domyślnie nie świeci to normalne - można to zmienić edycja wsadu
nevi Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Zdradzisz może gdzie to zmienić? Jakieś rarytasy fajne da się ustawić jeszcze? Edytowane 22 Listopada 2018 przez nevi
Fazii Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 23 minuty temu, nevi napisał: Zdradzisz może gdzie to zmienić? Jakieś rarytasy fajne da się ustawić jeszcze? Komórka 0x1DE robisz na 3D
nevi Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Miałem kiedyś czujnik temp. zew. ale był uszkodzony to go wywliłem, kupiłem nowy i gdzieś leży. Jak go założę to muszę jeszcze jakiś kabel ciągnąć do licznika?
Fazii Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 A w starym liczniku miałeś wyświetlacz temperatury?
nevi Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 W dniu 6.12.2018 o 23:59, Fazii napisał: A w starym liczniku miałeś wyświetlacz temperatury? Raczej nie było albo był zaklejony ale czujnik był.
Kowi87 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Zakładał ktos ringi zegarów z Passat W8 do B5?
maarkus Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 witam Kumpel ma licznik a4 b5 lift vdo 110.008.942/006; 8d0920980a, 6 zegarów i zmieniał w nim fis,teraz chciałby go wsadzic i adoptowac do swojego auta.Szuka magika od licznikow zeby wyciagnac pin,sprawdzic ten fis bo nie wyswietlaja sie ikonki tylko świeci ,zmieni mile na km..kontakt na PW. pozdrawiam
Langista Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Jest dosłownie wszystko napisane w pierwszym poście, jak co zrobić po kolei. Jedynie potrzeba VCDS'a lub Vag'a
galaccika Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Witam, jestem świeżo po wywianie licznika pełny fis przedlift na full fis po II lifcie , problemy jakie mam to brzęczący przekaźnik 381 na wyłączonych światłach, niedziałający obrotomierz i dziwnie skacząca temperatura płynu chłodniczego, może ktoś pomóc....
Langista Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Temperatura płynu może być oznaką zepsutego silniczka lub samego czujnika, nie działający obrotomierz to pewnie jakiś pin źle podłączony lub źle wsad wgrany.
galaccika Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Kurde tylko temp. zaczęła dziwnie się zachowywać dopiero po odłączeniu aku.
Langista Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Podłącz vaga i zrób test zegarów, odczytaj też temperaturę jaką podają czujniki.
Fazii Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Nie działający obrotomierz - vagiem wchodzisz na kanal 60 adaptacji licznika i wbijasz wartość 0 8 godzin temu, galaccika napisał: dziwnie skacząca temperatura płynu chłodniczego, może ktoś pomóc.... Licznik vdo czy jaeger? Sprawdź czy pin w kostce dobrze siedzi. 8 godzin temu, galaccika napisał: brzęczący przekaźnik 381 na wyłączonych światłach Na której pozycji jest przekaźnik?
galaccika Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 jutro sprawdzę na której pozycji jest ten przekaźnik, bo dziś walczyłem z okablowaniem pod czujnik oleju ?,
galaccika Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 Panowie , sprawa się wyjaśniła spustoszenie robił pin od czujnika sprysków który się wysunął i robił zwarcie przekaźnika oraz świrowanie temp. Chłodziwa , jednak pozostaje temat obrotomierza ! Znajomy jutro wpada podepnie do kompa i się zobaczy ....dzięki za pomoc ?
hasahad Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 3 godziny temu, galaccika napisał: Panowie , sprawa się wyjaśniła spustoszenie robił pin od czujnika sprysków który się wysunął i robił zwarcie przekaźnika oraz świrowanie temp. Chłodziwa , jednak pozostaje temat obrotomierza ! Znajomy jutro wpada podepnie do kompa i się zobaczy ....dzięki za pomoc ? Kolego który to pin jesteś w stanie jakoś zdjęcie zrobić albo objasnic w którym miejscu on jest?
michu430 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) Witam. czy znajdzie sie specialista do edycji wsadu z anglika bezyna na europe diesel? Audi a4b5fl wsad z anglika to 8D0 920 980A Dodam tez ze próbowałem innych wsadów od diesla, ale nie dziala temp. oleju mianowicie pokaże temperaturę po przekręceniu zapłonu i opada do 0( na oryginalnym wsadzie 8D0 920 980A dziala poprawnie) Edytowane 16 Lutego 2019 przez michu430
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się