Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi rs4 azr gt25 eliminator powered by Sportmile


2fast4you

Rekomendowane odpowiedzi

Z gory uprzedzam ze zestaw turbin ktore mozna zamowic w niektórych sklepach w usa oczywiscie wedle zapewnien ze sa bolt on .... oczywiscie nie sa :). Jak niepasujace przewody to westgate wychodzacy albo w rozrusznik albo w kolektor wydechowy. Trzeba wyspawac nowe doloty oraz przerobic tysiac innych pierdolek. Jedyne co pasuje to splyw oleju.

73820d37.jpg

e009d3e5.jpg

Skądś to znam :) . U mnie przy GT2X-Eliminator w 1.8T też trza było przesunąć Aktuator WG bo dotykał flanszy kolektora(nawet seryjnego) w ten sposób, że nie dało się do końca nawet dokręcić turba do kolektora. Spływ i zasilanie olejem pasowało. Jednak ori TIP dał się z wielkim trudem nasunąć(prawie niemożliwe) nie ma się co dziwić skoro ori wej. K03 44mm, a wej. GT2X 51mm.

Z przenoszeniem aktuatora WG trza uważać bo ja miałem z tym problem. Jak turbo miałem na stole (przenosiłem gruszkę) i wydawało się, że gruszka po podłączeniu pod kompresor idealnie liniowo otwiera WG i pracuje bez oporów to po montażu do auta i nagrzaniu turba okazało się(po jakimś czasie szukania przyczyny), że WG się przycina kiedy turbo się mocniej rozgrzeje. Tak więc dobrze radze to sprawdzić, żeby nie trzeba znów silnika wyciągać z powodu przycinającego się WG :wink4:

Swoją drogą było to mocno irytujące kiedy po kolejnym ustawieniu WG okazało się że i tak zdarzają się przeładowania :) Jedyną sprawą która niepokoi to fakt że turba zostały przerobione i już nikt nie przyjmie ich na reklamację, jeśli by się któraś wysypała, a wiadomo jak to z tymi eliminatorami........ :wink4:

Auto na pewno będzie za***rdalać. Powodzenia w kończeniu projektu. Może je kiedyś gdzieś zobaczę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy dzien zakonczyl sie przelomem ........... wkoncu mam lepszy aparat !!. A tak na powaznie to sprzeglo zamontowane, skrzynia z nowym lozyskiem tez, Wydechy , oslony itd. Przyszla dzisiaj pompa bosch 044, jutro wtryski oraz poduszki pod silnik od Lorenza. Wieczorem rowniez powinienem miec filtry powietrza tak wiec bedziemy konczyc doloty. Oto kolejna partia fotek

a291b27c.jpg

4f7e8859.jpg

48bd9e4e.jpg

2bab787c.jpg

ace13aa9.jpg

b35cff8f.jpg

44b0765c.jpg

f192f301.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj poraz kolejny odwiedziłem Adama :wink4: i prace z każdym dniem idą na przód :) naprawde tępo pracy jest męskie :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka jest docelowa planowana moc?

Sterowanie będzie odbywało się przez jakiś komp typu autronic czy też inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest opisane w pierwszym poście...

Planowana moc: 5 z przodu

Komp: SA firmy VEMS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planowana moc: 5 z przodu

myślałem że coś więcej :)

Ale i tak gratuluje projektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 z przodu to i tak będzie dobry wynik, uwierz mi że quattro o takiej mocy jedzie naprawde i większość pseudo sportowych aut nie będzie miało szans....przetestowane w praktyce... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5xx malo ? W aucie z seryjnym wydechem , sluzacym do jazdy na codzien hmmm. Dla przypomnienia np porsche turbo 997 480 koni , r8 ( podobno 420 ) , aston martin db9 450 , ferrari f430 490 koni , ferrari 360 400 koni. Wiec poza sl6.3 amg ktore nie jezdzi oraz corvettka z06 ktora za***rdala nie znam auto powyzej 500 konnych do jazdy po bulki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW M5 :)[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 10:10_________________________________________________choć oczywiście 2x bardziej odpowiadałoby mi właśnie takie RS4 :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co mówić co się komu podoba, kwestia gustu...

Dla mnie osobiście RS4 B5 jest większym klasykiem niż M5 czy inne M... i przy mocy 500KM lub 500KM+ i napędzie quattro M5 nie da rady.

Całą filozofią Audi z serii RS jest to że to są rodzinne kombi gdzie jedziemy do marketu kupujemy panele do pokoju wsadzamy do bagażnika bez kłopotów i jedziemy a zaraz pod supermarketem na światłach z panelami w bagażniku możemy kilować wszystkie ,,sportowe" samochody.

Osobiście dla mnie napęd to ważna sprawa wolałbym mieć Audi 500KM ale quattro niż BMW trylion koni ale z napędem na tył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m5 w e60 nie jezdzi juz wolalbym m5 w e39 z poczciwa v8. Moj kolega ma mozna raz na godz uzyc procedury bo dziala ona na zasadzie uslizgu sprzegla. Jak chcesz miec konie trzeba milion procedur ustawic a najfajniejszy blad jaki mial to ze ma za gruba dupe jakos tak brzmialo ze za ciezki fotel kierowcy ... :) Poza tym ten rs4 to go zmasakruje :) Z06 jak narazie jest potega nie ma na nia mocnego poki co .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko panowie :> gadajmy o rs4 z tematu a nie o wszytkim w koło :good:

Projekt jest świetny, czy nie mogłem dać swojej opini? Wiem że 500~KM to dużo ale i mało więc punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :decayed:

I żeby ktoś nie mówił sam zrób takie auto :naughty: bo na razie chiał bym przekroczyć 165km w dieslu :polew:

Projekt jak i auto mi się mega podoba i zazdroszczę, po prstu oczekiwałem więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stan na dzisiaj .

- przepustnica do polowy skonczona

- poduszki pod silnik zamontowane

- 1 dolot praktycznie skonczony

- system odm skonczony

- czesc podcisnien skonczona

- wtryski 630 zalozone

- catch tank siedzi

- i cala masa pierolek :)

kolejna partia fotek

58722bf9.jpg

3d3decf3.jpg

39a4c147.jpg

d405cfa5.jpg

72aa2b33.jpg

oczywiscie dolot bedzie osloniety od kolektora termicznie to narazie fotki po wstepnym spawaniu

92d0f9ec.jpg

10fcd64c.jpg

zostaje nam jeszcze dokonczyc drugi dolot oraz przepustnice i mozna wkladac. Pozniej wloty w masce komp i strojenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że silnik już jeździ :> Znaczy przemieszcza się na paleciaku :) Fajnie wyglądają osobne doloty, fajnie będą pewnie syczeć ssssss...... bo krótkie. Poduszki pod silnik jakieś mocniejsze? Skąd macie takie sprężynowe łączniki do rur, chyba nie z wirówki do odzieży? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik juz w aucie . Dzisiaj robilismy ostatnie przymiarki czy sie wszystko zmiesci i czy doloty nie beda przeszkadzac ale poki co narazie wszystko idzie zgodnie z planem. Zastapilem boscha 040 wiekszym bratem czyli 044 bo mialem obawy czy 040 podola. Finalnie zostanie przykrecony jutro jak dokonczymy doloty i zabezpieczymy je temicznie

548218d9.jpg

2c4eb4c0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...