malcolm25 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Mam dwa zasadnicze pytania. Czy rzeczywiscie koszt wymiany rozrzadu w moim silniku z uzyciem oczywiscie oryginalnych czesci bedzie kosztowal az 2000zl i czy raczej zamiast sie cieszyc z auta mam zaczac zalamywac rece ze wkopalem sie z tym silnikiem? I drugie pytanie to jaki olej mam wlac do tego silnika zeby sluzyl mu jak najlepiej???[/b] [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 30-04-2007, 12:00 ] witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 30-04-2007, 13:10 ] odblokowane
wit.s Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Czy rzeczywiscie koszt wymiany rozrzadu w moim silniku z uzyciem oczywiscie oryginalnych czesci bedzie kosztowal az 2000zl Może i więcej :twisted: mam zaczac zalamywac rece ze wkopalem sie z tym silnikiem? Wybacz, wyrażenie, ale czyś Ty zgłupiał? Bardzo fajny silnik, Ty widzę masz jeszcze Q i podniesioną moc? Stary, jeśli tylko autko zadbane i pewne to nie załamywać się, tylko cieszyć się tym co masz.A jeśli liczyłeś, że będziesz traktował autko beznadziejnie i wydawał na nie około 70 zeta kwartalnie (wliczając w to paliwo) tożeś się rzeczywiście nieco pomylił. 2,5 są odmienne od najpopularniejszych 1,9. Nie kupiłeś sobie zwykłego, solidnego muła, tylko rasowego ogiera (może nie koniecznie araba z Janowa, ale zawsze) i teraz liczysz, że temu ogierowi będziesz dawał słomę do żarcia i dziwisz się, że weteryniarz kosztuje do niego więcej :biggrin: . Stary. Na logikę. A przede wszystkim nie stresować się, tylko zapdalać. Zazdroszczę Ci tego Q
alvaro Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 i podniesioną moc? nie no przecież były oryginalne 180. w B5 pod koniec produkcji...
wit.s Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 i podniesioną moc? nie no przecież były oryginalne 180. w B5 pod koniec produkcji... No, to ja muszę mieć cóś innego. Albo ... o czymś nie wiem :twisted:
sebaa Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Taki silniczek to coś pięknego. Też na początku miałem cykora, ale w tej chwili nie wymieniłbym go na nic innego. Piękna kultura pracy, fajne osiągi. Ostatnio w sklepie pytałem się kolesia, to mówił, że kompletny, oryginalny (podobno taki sam jak zakładają od nowości, tylko bez znaczka VW AUDI) rozrząd, to cena 615 zł + pompa 250. W ASO z robocizną wołali 1600-1800 zł. Dbaj o silnik, a odwdzięczy Ci się.
matekxxx Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Silniczek jest piekna sprawa.Ja tez bym sie nie przesiadl do 1.9 No i ten dzwiek:) A co do rozrzadu to proponowal bym kupic orginalne czesci,ja tak zrobilem bo nie ma sensu ryzykowac.Koszt niestety troszke wyzszy no ale....
bratpit Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 alvaroalvaro78, no tak w b5 było 180ps pod koniec produkcji dobrze mówisz W B5 niebyło 180 KM :twisted:
pet3r Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 alvaroalvaro78, no tak w b5 było 180ps pod koniec produkcji dobrze mówisz W B5 niebyło 180 KM :twisted: bylo, tylko w wersji z quattro.
malcolm25 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2007 A jeśli liczyłeś, że będziesz traktował autko beznadziejnie i wydawał na nie około 70 zeta kwartalnie (wliczając w to paliwo) tożeś się rzeczywiście nieco pomylił. No jasne ze nie kupilem tego auta zeby nim jezdzic na taksowce ale zeby poczuc prawdziwa przyjemnosc z jazdy tym cackiem. Chodzilo mi o dokladniejsze dane co do cen wymiany rozrzadu bo te wachaja sie w opiniach od 1200 do 3000 zl. Poza tym prosze kogos kto ma podobnego avancika z motorem 2.5 V6 TDI o pomoc w dobraniu odpowiedniego oleju bo to jeszcze przede mna, no i oczywiscie mile widziane kilka opcji do wyboru bo chcialbym jak najlepiej moj silniczek zaopatrzyc.
alvaro Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 panowie wiem że było bo miałem przyjemność jeździć taką i muszę powiedzieć ♠że śmiga to to pięknie...
wit.s Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 o pomoc w dobraniu odpowiedniego oleju Lej najlepszy, czyli np to co zaleca producent, czyli Mobis Super S, półsyntetyk (u mnie taki bulgocze). Lub Motul, ale parametrów tego nie potrafię Ci podać. Co do cen rozrządu - licz realnie ok 2 tysi i nie wierz w inne opowieści. Wszystko będzie zależeć od tego co bedziesz przy okazji rozrządu robił: uszczelnianie silnika czy wymiana dodatkowych elementów bedzie kosztować dodatkowe złotóweczki. U mnie skończyło się na jeszcze wyzszym poziomie :biggrin:. Wysil się trochę i poszukaj - w jednym z tematów wstawiłem listę rzeczy, które zrobiłem w ramach rozrządu, jak to weźmiesz i pójdziesz do mechanika to ustalicie, czy z czegoś można zrezygnować, a przy okazji określi Ci koszt. Pamiętaj jedno - znajdź bardzo dobrego mechanika niewielu jest gości, którzy potrafią sobie poradzić z naszym AKNem. :biggrin:
basen Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 piekny motor! tylko sie cieszyc! a 180konikow to rzadkosc!! hmmm te 2 kulery robia swoje! ja proponuje olej Valvoline. Ja na nim smigam i jest ok!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się