gzrybol Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam dziś pojechałem sobie do markeru jakieś 3 km, po ponownym odpaleniu auto pracowałao jak jakiś stary samochód ciężarowy na zimnym silniku znaczy tak jak by regulator pracował i zwiększał mu dawke paliwa, sam sobie gazu dawał a pedału gazu nie ruszałem, dodam że nie była to równa praca tylko tak jakby nie palił na wszystkie gary, żadne kontrolki sie nie zapaliły, po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok. Co to mogło być?
gzrybol Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Nie nie tankowałem dziwne, kiedyś miałem przypadek że na postoju na zimnym silniku auto weszło na obroty tak ok 1100 na 2 może 3 sekundy ale później się uspokoiło, nie wiem czy mam się przejmować jutro podepnę pod kompa i zobaczę czy żadnych błędów nie ma. [br]Dopisany: 30 Sierpień 2009, 16:21_________________________________________________Witam Dziś znowu jakies jaja odwalo mi auto jechałem na 3 biegu bez gazu tak sobie pyrkałem dałem lekko gazu bo delikatna góreczka była, wcisnąłem sprzęgło bo krzyżówka była a on znowu na obroty wszdłtak na 1500-1600 póżniej spadłna 1100 i przez 2 sekundy tak było potem norma, czy to może być potencimetr gazu?
Maraas Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 kiedyś miałem coś podobnego w afn'nie że czasami na zimnym trzymał mi 1100 obrotów ale po jakimś czasie samo przeszło O_o
wektor2121 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 najlepiej podpiąć mi to wygląda na walnięty czujnik płynu chłodniczego a jeśli poległ to na 100% bedzie zapisany błąd przerabiałem ten temat
katex Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Jest coś takiego jak" uczenie się zaworów" raz na kilka miesięcy zawory próbują się automatycznie poustawiać, jest to całkowicie normalne, należy pozostawić auto na chodzie na kilka minut.
krzyniek Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 najlepiej podpiąć mi to wygląda na walnięty czujnik płynu chłodniczego a jeśli poległ to na 100% bedzie zapisany błąd przerabiałem ten temat dziwne, bo miałem padnięty czujnik G62/G2 i żadnego błędu nie było. a przy uruchamianiu auta silnik wskakiwał od razu na 1700obr/min po chwili wracał na obroty nominalne, po wymianie czujnika problem znikł
Frimuś Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Koledzy a powiedzcie czy padniety wtrys moze dac taki objaw po odpaleniu np.z rana po dluzszym postoju? znaczy sie nie rowno silnik pracuje. Tak wogole jets opcja sprawdzenia wtryskow wlasnym sposobem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się