Peterek Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Byłem ostatnio podłączać samochód pod VASa, wywaliło mi błąd 01826 - czujnik kąta skrętu kierownicy -G85-, zasilanie nap. zacisku 30. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć o co chodzi w tym błędzie? Powiedziano mi że ten czujnik znajduje się gdzieś na kolumnie układu kierowniczego. Ktoś ma może jakieś zdjęcia odnośnie miejsca gdzie ten czujnik jest? Czy jeżeli jest błąd z tym czujnikiem to może nie działać samopoziomowanie ksenonów i wyświetlać się błąd na fisie informujący o braku poziomowania? Bardzo proszę o pomoc i wszelkie informacje.
szogun0 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Ten czujnik nie ma nic do poziomowania ksenonów. A jeśli błąd był sporadyczny, to może powstał przy odłączeniu akumulatora?
Peterek Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Czyli w takim razie w salonie mnie okłamali, ściemnili mnie że przez to nie działa mi samopoziomowanie a dokładnie ten czujnik za co odpowiada ??
AudiB4 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Jak sama nazwa wskazuje oblicza kąt skrętu kierownicy i jest potrzebny do prawidłowego działania układu ESP,jeśli się mylę to pewnie mnie ktoś poprawi
szogun0 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Czyli w takim razie w salonie mnie okłamali, ściemnili mnie że przez to nie działa mi samopoziomowanie a dokładnie ten czujnik za co odpowiada ?? Gdybyś miał skrętne xenony to miałby pewien wpływ, ale takie były jak wiem dopiero w B7.
Klaudiusz Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Ten czujnik nie ma nic do poziomowania ksenonów. A jeśli błąd był sporadyczny, to może powstał przy odłączeniu akumulatora? No właśnie ja mam ten sam problem... Odłączyłem akumulator i zapaliło mi się ESP i błąd w VAG`u 01826, którego nie mogę skasować. Co mam zrobić, by sie tego pozbyć??
Panton Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Ten czujnik nie ma nic do poziomowania ksenonów. A jeśli błąd był sporadyczny, to może powstał przy odłączeniu akumulatora? No właśnie ja mam ten sam problem... Odłączyłem akumulator i zapaliło mi się ESP i błąd w VAG`u 01826, którego nie mogę skasować. Co mam zrobić, by sie tego pozbyć?? jeżeli odpiąłeś aku to po przejechaniu się kontrolka ESP powinna sama zgasnąć...
qiuz Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 witam Wymieniłem manetkę na pełen FIS ,wszystko działa jednak po skanowaniu VAG-iem wyświetla mi błąd 01826 i pali się ESP jak jest przyczyna?
Onkel Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Sprawdź kodowanie czy na pewno robiłeś dobrze. U mnie pomogła tylko wymiana. I też bylo to po wymienie manetki ale u mnie ingerowała kobieta Opisane w innym wątku z problemem ESP Poszukaj "problem z ESP"
lukas888 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam, mam problem z czujnikiem kata skretu. Swieci mi sie znaczek ESP. Na VAG pojawia sie blad: 03- ABS/ESP z przodu, Bosch 5,7 8E0614517 ABS/ESP front 1726 kodowanie 4255 Numer partnera 00140 01826 035 Czujnik kata skretu G85 napiecie zasilajace zacisk 30 W serwisie Audi powiedzieli, ze trzeba wymienic czujnik (pierscien z tasms airbag - wraz z czujnikiem). Kupilem uzywany, ale jak zamienili, to blada dalej jest. Ponoc nie moga zakodowac. POwiedzieli, ze nie zrobia tego, bo nie wiedza, czy pierscien jest ustawiony na zero a nie np. obrocony o 180 stopni. Mam zatem dwa pytania: 1) jak sie upewnic, ze pierscien jest ustawiony w pozycji zero? 2) czy to faktycznie jest zepsuty czujnik kata skretu, czy sie po prostu rozkalibrowal? Jesli tak, to jak i gdzie mozna go skalibrowac? Bede wdzieczny za pomoc - gdyz przez ten glupi czujnik (tak sadze) samochod zre mi ostro prad i rozladowuje akumulator.
krzysiekml Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Adaptacja ustawienia kąta kierownicy ... Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° (najprawdopodobniej tu będzie inna wartość), tolerancja (kola prosto): & plus/mn;5.0 ° [Done, Go Back] Adaptacja (przy wyprostowanych kolach/ustawionej kierownicy) [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] może to pomoże
lukas888 Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Dzieki sprawdze to w czwartek, facet, ktory sie tym zajmuje, rzuci na to okiem. Podrzuce mu Twoja propozycje, choc boje sie, ze jest jednak jakies spiecie na kostce dajace prad, ale nie uprzedzam faktow. Pozdrawiam!
szymonb Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 A jak mam problem po odłączeniu aku. Normalnie powinna się zapalić kontrolka ESP i zgasnąć po przejechaniu kilkunastu metrów, a u mnie zaświeci się po podłączaniu aku,po chwili sama zgaśnie i potem już się nie świeci - za każdym razem jak odpalam auto to już się nie świeci, nie działa przycisk ESP. Przeprowadziłem adaptacje i nic nie pomogło. Co to może być ? Przed odłączeniem aku wszystko działało prawidłowo. Panowie jak robiłem adaptacje to w zauważyłem to co na zdjęciu w kółku? Czy to może być przyczyna tego że nie działa ESP? I czy to jest winny czujnik kąta skrętu czy coś w kole? 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się