bazzz Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 witajcie stoje przed dylematem kupiłem A4 i nie jestem pewien co było zalane do chłodnicy czy woda czy może jakiś inny płyn. wiem że do chłodnic aluminiowych nie powinno się zalewać BORYGO ale nie mam pojęcia czy ta chłodnica jest z aluminium proszę o podpowiedź ....
Wihajster Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 a jak na nią patrzysz to jak myslisz??ze z plastiku??gołym okiem widac,że to aluminium
bazzz Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 sorki jestem laikiem jeśli chodzi o auta i raczej na forum poszukuje jakiejś pomocy a nie szydery ... dziekje za podpowiedz ale w takim układzie jaki lać plyn do takiej chłodnicy?
Wihajster Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 sorki jestem laikiem jeśli chodzi o auta i raczej na forum poszukuje jakiejś pomocy a nie szydery ... dziekje za podpowiedz ale w takim układzie jaki lać plyn do takiej chłodnicy? G12
kula007 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Płyn możesz zalać oryginalny G12+, albo jakiś inny tylko nie Borygo Ja u siebie zalewam PRESTONE do -37 i jest
bazzz Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 dzięki serdeczne za odpowiedz
audi.wielun Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Kup G12 koncentrat,rozrabiasz 1:1 z wodą destylowaną i zalewasz
goldi Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Ja również u siebie zastosowałem Prestone w obydwu audiczkach jest ogólnie dostępny na rynku a G12 albo zamówisz przez allegro albo serwis bo nie spotkałem się żeby w sklepach co sprzedają cześći do audi był dostępny i teraz po prawie roku śmigania na tym płynie pokazał wartość do -29 stopni także chyba nie najgorzej