yatkha Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Dzięki Waszym komentarzom z działu 'Diagnostyka VAG' szykuje się kolejna odsłona.. Po ostatnich wymianach/naprawach oddali mi auto jako w pełni sprawne i odpowiadające specyfikacji, tym czasem, z logów widać (teraz już nawet ja widzę), że brakuje mu doładowania w dolnym zakresie tj. do 2k obr. Rzeczywisty poziom doładowania z turbiny jest zdecydowanie za mały w stosunku do żądanego. Zadzwoniłem do ASO i pytam co oni na to, bo przecież miała być już rewelacja. Odpowiedź: "Wiemy o tym problemie, ale co może być przyczyną??". Poczułem się trochę zdezorientowany, bo to chyba nie ja powinienem wiedzieć. Umówiłem się na 09.09.2009, nie odpuszczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Dzięki Waszym komentarzom z działu 'Diagnostyka VAG' szykuje się kolejna odsłona.. Po ostatnich wymianach/naprawach oddali mi auto jako w pełni sprawne i odpowiadające specyfikacji, tym czasem, z logów widać (teraz już nawet ja widzę), że brakuje mu doładowania w dolnym zakresie tj. do 2k obr. Rzeczywisty poziom doładowania z turbiny jest zdecydowanie za mały w stosunku do żądanego. Zadzwoniłem do ASO i pytam co oni na to, bo przecież miała być już rewelacja. Odpowiedź: "Wiemy o tym problemie, ale co może być przyczyną??". Poczułem się trochę zdezorientowany, bo to chyba nie ja powinienem wiedzieć. Umówiłem się na 09.09.2009, nie odpuszczę. Pytanie czy "wiedzą" w tym konkretnym przypadku czy jest to problem BRD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yatkha Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Pytanie czy "wiedzą" w tym konkretnym przypadku czy jest to problem BRD? Z rozmowy wywnioskowałem, że mówi o tym konkretnym przypadku. Mam nadzieję, że gdyby wada się często powtarzała, to znaliby rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Ktoś na forum znalazł rozwiązanie, zmienił silnik na inny (model) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yatkha Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Ktoś na forum znalazł rozwiązanie, zmienił silnik na inny (model) W mojej sytuacji, nie biorę tego pod uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Ktoś na forum znalazł rozwiązanie, zmienił silnik na inny (model) To nie BLB ===== Logi innego BRD: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t75851.0.html;highlight=brd Turbina zachowuje się podobnie: http://img12.imageshack.us/img12/9498/78772545.jpg Może ten typ tak ma? (na seryjnym sofcie?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yatkha Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Może ten typ tak ma? (na seryjnym sofcie?) Póki ASO twierdzi, że jest to błąd niech z tym walczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dssn Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 ja bym zażądał nowego auta, z innym silnikiem, narobiłbym takiego zamieszania aż by się zgodzili (za mniejsze pierdoly auta wymieniali), to przecież jakieś danteńskie sceny przechodziłeś (i końca nie widać), masz cierpliwość chopie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yatkha Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 ja bym zażądał nowego auta, z innym silnikiem, narobiłbym takiego zamieszania aż by się zgodzili (za mniejsze pierdoly auta wymieniali), to przecież jakieś danteńskie sceny przechodziłeś (i końca nie widać), masz cierpliwość chopie A tak realnie, to czego mogę od nich oczekiwać, wymiany auta na nową sztukę? Skoro nowe też będzie BDR_GNIOT, to nie ma sensu wymieniać. PS jaki silnik jest w B8 2.0 170KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 ja bym zażądał nowego auta, z innym silnikiem, narobiłbym takiego zamieszania aż by się zgodzili (za mniejsze pierdoly auta wymieniali), to przecież jakieś danteńskie sceny przechodziłeś (i końca nie widać), masz cierpliwość chopie chcial bym to widziec , latwo sie mowi [br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 17:52_________________________________________________ PS jaki silnik jest w B8 2.0 170KM? to dopiero jest gniot ..............i tez niejedzie http://www.a4-klub.pl/smf/all_b8_pogorszenie_jakosci_20_tdi_170km_q_test_foto-t63790.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos* Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Od nich nawet auta zastępczego nie można wyrwać na czas naprawy gwarancyjnej, a co dopiero mówić o wymianie auta. Sam to wiem z własnego doświadczenia. Aż się nie chce wierzyć ,że AUDI AG nie zna rozwiązania problemu braku mocy silnika BRD. Po prostu znowu siedzą cicho i czekają , aż się pokończą gwarancje tak jak w przypadku BLB.Co będą na gwarancji zmieniać turbinki, wtryski ,itp..,szukać upierdliwych usterek,wolą schować głowę w piasek i nie słyszeć o problemie.Ile osób jeżdżących BRD nawet nie wie,że maja niedobór mocy.I właśnie na takich AUDI liczy,że nie zgłoszą usterki w okresie gwarancji,a później to każdy już wie,że za byle gówno trzeba płacić fortune.Także Audi czym młodsze tym coraz większy szmelc.Epoka solidnych ,niezawodnych 1.9 TDI się skończyła, a teraz to każdy widzi co się dzieje....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Od nich nawet auta zastępczego nie można wyrwać na czas naprawy gwarancyjnej, a co dopiero mówić o wymianie auta. Sam to wiem z własnego doświadczenia. Aż się nie chce wierzyć ,że AUDI AG nie zna rozwiązania problemu braku mocy silnika BRD. Po prostu znowu siedzą cicho i czekają , aż się pokończą gwarancje tak jak w przypadku BLB.Co będą na gwarancji zmieniać turbinki, wtryski ,itp..,szukać upierdliwych usterek,wolą schować głowę w piasek i nie słyszeć o problemie.Ile osób jeżdżących BRD nawet nie wie,że maja niedobór mocy.I właśnie na takich AUDI liczy,że nie zgłoszą usterki w okresie gwarancji,a później to każdy już wie,że za byle gówno trzeba płacić fortune.Także Audi czym młodsze tym coraz większy szmelc.Epoka solidnych ,niezawodnych 1.9 TDI się skończyła, a teraz to każdy widzi co się dzieje....... jestem tego samego zdania choć nie mam tak młodego a co za tym idzie tak wadliwego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Panowie robi się OT w temacie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Panowie robi się OT w temacie :gwizdanie: Racja Cuber ale w tym wypadku wnioski nasuwają się same. Nie miałbym pretensji do swojego AWX-a z 290kkm na blacie za takie szopki bo swoje przeleciał ale prawie nowe autko za nie małą kase to już żenujące jest.Sorry za ot oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meszrum Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 ja bym zażądał nowego auta, z innym silnikiem, narobiłbym takiego zamieszania aż by się zgodzili (za mniejsze pierdoly auta wymieniali), to przecież jakieś danteńskie sceny przechodziłeś (i końca nie widać), masz cierpliwość chopie A tak realnie, to czego mogę od nich oczekiwać, wymiany auta na nową sztukę? Skoro nowe też będzie BDR_GNIOT, to nie ma sensu wymieniać. PS jaki silnik jest w B8 2.0 170KM? przeczytaj dokładnie to, co jest napisane w OWG KT. jeżeli dobrze pamiętam to ust. 3 [chyba, że masz inną wersję] dotyczy uprawnień co do otrzymania pojazdu "wolnego od wad". wolny od wad nie oznacza w żadnym wypadku nowego samochodu, a jedynie "podobny [rocznik/silnik/wyposażenie - lecz nie identyczny] o zbliżonych właściwościach". w praktyce możesz dostać używany 2letni, który nie ma zaników mocy - choćby był różowy i zamiast skóry miał futro. oczywiście, że wówczas możesz odmówić i pozwać salon - lecz z doświadczenia wiem, że w takich przypadkach orzeczenia są różne. jeżeli już cokolwiek robić pod kątem wymiany, to forsować wymianę silnika, który obecnie uchodzi za część zamienną. B8 nie dostaniesz, gdyż kupiłeś B7. nie można z uprawnień z tytułu gwarancji żądać więcej, aniżeli kupiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 ja bym zażądał nowego auta, z innym silnikiem, narobiłbym takiego zamieszania aż by się zgodzili (za mniejsze pierdoly auta wymieniali), to przecież jakieś danteńskie sceny przechodziłeś (i końca nie widać), masz cierpliwość chopie A tak realnie, to czego mogę od nich oczekiwać, wymiany auta na nową sztukę? Skoro nowe też będzie BDR_GNIOT, to nie ma sensu wymieniać. PS jaki silnik jest w B8 2.0 170KM? nie baw sie z ASO tylko smaruj do głównego importera na PL z informacją że kopia maila czy pisma idzie też do DE. Wrzuć im opis całej sytuacji, skany protokołów serwisowych etc etc ... domagaj się wymiany auta -> zgłoś to w jakiejś TV ( w sensie postrasz ich że zainteresowali sie Twoim prestiżowej marki problemem i niebawem chcesz umówić się na nagranie ;-)) ) Audi nie pozwoli sobie koło pióra robić i pójda Ci na rękę . A nowe auto to zawsze inna wartość na rynku , przebieg o km no i może trafisz na tą drugą połowe BRD powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yatkha Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Po kilku dniach jazdy znowu to samo, zero dynamiki, totalne niedoładowanie, wszystko wróciło. 'Nowa' turbina tak rzęzi, jakby miała się rozpaść (efekt przy zdejmowaniu gazu). Dobrze, że jestem już umówiony do ASO, walka od rana. Teraz już wyciągam od nich całą historię napraw, załączam logi i produkuję pisma do KT do DE i Wszystkich Świętych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Michał, Poproś ich jeszcze o sprawdzenie przepływu spalin przez katalizator. Podobne problemy (buczenie) miał Flyer przy swoim aucie, z tego co pamiętam po wywaleniu kata auto ożyło i nie buczało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Michał, Poproś ich jeszcze o sprawdzenie przepływu spalin przez katalizator. Podobne problemy (buczenie) miał Flyer przy swoim aucie, z tego co pamiętam po wywaleniu kata auto ożyło i nie buczało. Litości, to auto ma 40 tysi na budziku Flyer ok. 200 tys. Grupę 75 czyli poziom napełnienia DPF'a trzeba w logu dynamicznym zrobić. Jeśli już, niech w ASO sprawdzą poziom napełnienia DPF'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 'Nowa' turbina tak rzęzi, jakby miała się rozpaść (efekt przy zdejmowaniu gazu). to akurat jest normalny objaw w BRD Odstaw auto do ASO z zastrzeżeniem ze chcesz dostać od razu samochód zastępczy i ze nie odbierasz auta do kiedy problem nie zniknie. Jak chcą niech go sobie miesiac trzymaja albo wyślą do Niemiec do centrali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się