David Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 ale zobacz ze w odczuwalnej szerokosci wnetrza b8 jest szersze tylko o 1cm,wnioskuje to ze rysunkow ktore wkleil jedrekx-rysunki z gory 141cm do 140cm,napewno jest dluzsze ale minimalnie szersze w srodku
mgtan Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 ten wymiar jest do szerokości foteli... zobacz o ile jest dłuższy środek...największa róznica jest z tyłu na nogi i między fotelami...co zresztą widać na żywo po szerokości konsoli wokół szkrzyni biegów. nie udowadniajmy sobie prosze że b8 jest takie same czy mniejsze niż b7 ... nie zapomnijcie o paczkach... tłusty czwartek dziś...trzeba się nawpier..najeść
KmK Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 no to jest dobra wiadomość, a już myśłałem, że będę musiał na a6 się przerzucić, bo b7 z tyłu to w sam raz dla mojego 2.5 roczniaka w foteliku, a w zasadzie to zdecydowanie za mało.. Turdzi, czarny, czemu ?! a ja marze o białym, a'la makki
turdzi Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 KmK ja bym chcial bardzo bialy ale zona powiedzila ze nie bedzie jezdzic takim autem bo nie jest Doda , do innych kolorow nie che mi sie doplacac , wiec zostaje w sumie tylko czarny. A no i odebralem auto , jestem do przodu 2.5K :gwizdanie:
filip1001 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 do innych kolorow nie che mi sie doplacac , wiec zostaje w sumie tylko czarny. duża jest dopłata do innych kolorów? myślałem, że dopłata jest tylko do kolorów specjalnych ew. z linii Exclusive jak dla mnie w palecie kolorów Audi bardzo podoba się Mauritius Blau jak tu tyle, że B7, ale B8 też widziałem i live + fajne fele jest mega:
turdzi Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 filip1001 pierwsze B7 mialem wlasnie w takim kolorze.Doplata do tego lakieru to 4K.Wole to wydac na cos innego.Niestety auto nie bedzie mialo wszytskiego co bym chcial bo jak sie zaczyna przegladac dodatki to idzie to niestety w dziesiatki tysiecy PLN Bedzie mialo identyczna konfguracje jak obecne B7 + pare dodatkow. ja bym teraz poszedł w imola yellow tja , ja bym poszed w Daytona Gray ale niestety to z palety audi exclusive , a wiec 15K
KmK Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Turdzi, no ale Ona jest w ciąży, ma wahania nastrojów itd może jednak ? mój znajomy architekt (istotne bo ma skrzywienia) twierdzi, że biały to nie kolor tylko podkład.. jeden piernik kolor, byle nie róż, Q wiem, że weźmiesz, 2.0T chyba też, ale tutaj zmieniałeś zdanie jak ciężarna względem 3.0tdi, a reszta i tak będzie cieszyć choćby dlatego, że będzie poprostu nowym autem :> ale jako, że mitsu kończy z evo, to chyba obecnie jedyna sytuacja, że kupując evoX można to potraktować jako inwestycje
filip1001 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 filip1001 pierwsze B7 mialem wlasnie w takim kolorze.Doplata do tego lakieru to 4K.Wole to wydac na cos innego.Niestety auto nie bedzie mialo wszytskiego co bym chcial bo jak sie zaczyna przegladac dodatki to idzie to niestety w dziesiatki tysiecy PLN Bedzie mialo identyczna konfguracje jak obecne B7 + pare dodatkow. ja bym teraz poszedł w imola yellow tja , ja bym poszed w Daytona Gray ale niestety to z palety audi exclusive , a wiec 15K heh, wystarczy wejść na stronę www audi, i w konfiguratorze jak się zaczyna dodatki wybierać to szybko cena auta wzrasta, szkoda, że trzeba płacić za nieraz naprawdę pierdółki, biorąc pod uwagę, że audi samo w sobie już nie jest tanie, w sumie producent (marka audi) wychodzi na tym bardzo dobrze, bo raz, że audi kupowane jest przez określonych odbiorców, którzy czegoś bardziej nieprzeciętnego od auta oczekują tzn. rzadko bynajmniej w PL trafiają te auta np. do przedstawicieli handlowych itd, a dwa jak ktoś już je kupuje to dość często chce mieć niezłe wyposażenie, i zarabia się na aucie a potem na dodatkach :gwizdanie: ciekawe kiedy ja będę stał przed takim problemem jaki kolor w aucie wybrać Turdzi, w każdym razie powodzenia w konfigurowaniu furki
turdzi Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 jeden piernik kolor, byle nie róż, Q wiem, że weźmiesz, 2.0T chyba też, ale tutaj zmieniałeś zdanie jak ciężarna względem 3.0tdi, a reszta i tak będzie cieszyć choćby dlatego, że będzie poprostu nowym autem wieta prawda.Z 3.0 sie przeprosilem , nie chce juz gnojowozu a dwa cena nowego jest wrecz astronomiczna.Zrobie sobie wydesze , programik , potem wsadze K04 i tez 300 bedzie ale jako, że mitsu kończy z evo, to chyba obecnie jedyna sytuacja, że kupując evoX można to potraktować jako inwestycje powiem ci ze bym kupil to na inwestycje ,ale u nas EX nie sprzedaja
pawel1380 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Ten czarny z podstawy bez dopłaty to metalik czy zwykły?Bo perła to chyba nie jest..
reniek Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Turdzi z tego co czytam to przymierzasz sie do 2.0 TFSI i nie moge znaleść wątku, ale ktoś wspominał o problemach w tych silnikach w nowych audi. Dzisiaj mogę w pewnym sensie to potwierdzić. Dzisiaj byłem ze swoją a4 w serwisie i zgadałem sie z właścicielem a5 2.0 TFSI S-tronic, który też był na serwisie. Facet ma auto 10 miesięcy i już drugi silnik w aucie. Razem dwoma silnikami ma zrobione 36 kkm. W większości jeżdzi po mieście. Opowiada mi, że te motory biorą dużo oleju. Audi daje norme 0,45 litra na 1000 kilometrów, a najlepsze jest to że vw daje 1 litr na 1000 km Objawy to zapaćkane olejem zawory dolotowe i tłoki, praktycznie jak w silnikach FSI i wypalone panewki korbowodu króregoś. Kod silnika to coś CD... Nowy silnik też mu bierze olej. Pokazywał mi wydruki z różnych for audi i inni też opisują, że te motory biorą duże ilości oleju. To tak ku przestrogi, żebyś nie musiał na sobie tego sprawdzać.
Flyer Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Czasem narzekam, ze moj silnik ma juz 12 lat... ale jak czytam o nowych dieslach i nawet benzynach, to... Bardzo chcialbym zmienic za jakis czas auto na B8, ale jaki silnik wybrac, zostaje jedynie 3.0T, na ktore raczej nie bedzie mnie stac przed 2020 r.
reniek Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 A jaką masz pewność, że 3.0T też nie ma tego problemu? Podobno (zasłyszane bo nie jestem specem) problem pojawia się przez wtrysk bezpośredni i odme. Odma wali olejem w kanały dolotowe, a przez to że wtrysk jest bezpośredni do cylindra, a nie w dolocie to benzyna nie czyści zaworów z nalotu. Wydaje mi się ta teoria logiczna. 3.0 TDI jest względnie mało awaryjne
bajk Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 czyli piszesz o nagarze, który jest znany od dawna w silnikach FSI... w turbo fsi nie ma to dużego wpływu na osiągi (przykładem jest mój poprzedni BGB z 220KM w serii po 150k)
reniek Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Nie wiem jaki ma to wpływ na osiągi. Wiem tylko, że motory biorą dużo oleju i facetowi się rozsypał silnik. Pokazywał mi zdjęcia nagaru w jego silniku i wyglądało to podobnie jak FSI. Nagar na cylindrach i zaworach dolotowych. Ciężko mi stwierdzić czy to reguła, ale facet pokazywał, że na kilku forach poruszają temat bardzo dużego zużycia oleju przez te silniki. Moim zdaniem nie jest to normalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się