Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 Avant 2.0 TDI 170KM S-line Q - projekt zakonczony str. 1 i 15


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turdzi ja też Ci potwierdzę przykrą informację na temat tych 2.0 TFSi. Podczas ostatniej wizyty w ASO tuż przed końcem gwarancji rozmawiałem właśnie na temat tych silniczków z kolegaktóry rozlicza naprawy gwarancyjne i mi powiedział ,że nic gorszego w historii audi od kiedy on pracuje chyba nie wyszło.To jest najczęściej wymieniany/naprawiany silnik w Audi ze względu właśnie na zużycie oleju. Najpierw wymieniali całe silniki teraz już tylko jakieś części w silniku.Będę w tym tygodniu u niego to mogę się dowiedzieć dokładnie o co chodzi i jakich modeli to dotyczyło czy 211 też.

Carlos* byl by bardzo wdzieczny , jak dasz rade doweidz sie co tam jes nie tak i czy szykuja jkis poprawna wersje tego silnika.I jak wygladaja silniki w modelach 2011.

Opublikowano

Turdzi, też mam znajomego mechanika w aso auto special w Krakowie, słyszałem dużo słabych info na temat 1.4 tsi, zapytam o 2.0T..

Mam też znajomego który ma 2.0T w b8, ale jeździ potwornie dużo ~80k rocznie, również spytam, w końcu info z pierwszej ręki :wink4:

Szczerze mówiąc to aż wierzyć mi się nie chce żeby ewolucja 2.0T z b7 na b8 wyszła tak katastrofalnie :mysli:

Mój silnik ma 118k i ani grama od przeglądu do przeglądu nie bierze, absolutnie nic się nie dzieje, ale wszystko to daje do myślenia :mysli:

to do cholery co kupić, 2.0 tdi raz że za słabe, dwa że diesel, 3.0 tdi świetnie jedzie, ale drogie i również awaryjne, a teraz 2.0T..

Opublikowano

KmK jak bys dal zade zasiegnoc opinii byl bym wdzieczny , bo ja za pare tygodni bede stal przed decyzja , a 2.0 TDI mi sie raczej nie usmiecha :wallbash:

Opublikowano

Turdzi, też mam znajomego mechanika w aso auto special w Krakowie, słyszałem dużo słabych info na temat 1.4 tsi, zapytam o 2.0T..

Mam też znajomego który ma 2.0T w b8, ale jeździ potwornie dużo ~80k rocznie, również spytam, w końcu info z pierwszej ręki :wink4:

Szczerze mówiąc to aż wierzyć mi się nie chce żeby ewolucja 2.0T z b7 na b8 wyszła tak katastrofalnie :mysli:

Mój silnik ma 118k i ani grama od przeglądu do przeglądu nie bierze, absolutnie nic się nie dzieje, ale wszystko to daje do myślenia :mysli:

to do cholery co kupić, 2.0 tdi raz że za słabe, dwa że diesel, 3.0 tdi świetnie jedzie, ale drogie i również awaryjne, a teraz 2.0T..

1.4 to nie 2.0 inne silniki.Nie bardzo kumam związek.

3.0TDI produkowane zależnie od modelu Audi w latach 2007-2011 nie są wcale specjalnie awaryjne.

Wrecz przeciwnie.Jedyny minus to że są drogie.

Zobaczymy co będzie teraz z generacją 204 i 245 KM.

Opublikowano

3.0TDI produkowane zależnie od modelu Audi w latach 2007-2011 nie są wcale specjalnie awaryjne.

3.0 TDI bylo by idealne , niestety nie stac mnie

Opublikowano

z tego co wiem... ASB itp narazie nei ma przebicia w A4 pod kątem niskiej awaryjnosci... zaraz za nim jest 1.8 TFSI... a potem długo długo nic i na 3 miejscu usłyszałem 2.0 TDI CR 143

Opublikowano

ja moge powiedzieć z własnego doświadczenia bo mam ASB i tylko klapy kolektora ssącego były wymieniane. Nie na gwarancji, a przy upuście 70 % na te części i 50 % na robote. Poza tym nic, spokój. Nawet wtryski przy 150kkm nalotu trzymają norme. Więc nie wiem, skąd tak kiepska opinia. Może niech sie jeszcze inni wypowiedzą co mają 3.0 czy mieli jakieś poważne problemy

Opublikowano

ja moge powiedzieć z własnego doświadczenia bo mam ASB i tylko klapy kolektora ssącego były wymieniane. Nie na gwarancji, a przy upuście 70 % na te części i 50 % na robote. Poza tym nic, spokój. Nawet wtryski przy 150kkm nalotu trzymają norme. Więc nie wiem, skąd tak kiepska opinia. Może niech sie jeszcze inni wypowiedzą co mają 3.0 czy mieli jakieś poważne problemy

Mogę potwierdzić w 100% mam ASB i zero problemów. Klapy były wymienione na gwarancji przy przebiegu 53kkm, teraz mam 140kkm przy czym 40kkm po programie i nic się nie dzieje z klapami. Wtryski też zdrowe.

W aso w sz-nie też twierdzą, że z 3.0 tdi od 2007 roku nie mam żadnych problemów.

Opublikowano

widząc wyniki po programie u Patroxa w 3.0TDI B8 chyba wiem już co będzie w następnym samochodzie :wink4:

Opublikowano

widząc wyniki po programie u Patroxa w 3.0TDI B8 chyba wiem już co będzie w następnym samochodzie :wink4:

No i dźwięk V6 bezcenny :naughty: jeszcze dobry wydech i w ogóle nie słychać, że to diesel :) Znajomy, który mi felgi robi obecnie jeździ BMW 535d (wcześniej B6 1.8T), w ogóle nie poznał, że mam diesla, myślał, że to S4 :decayed: z customowym wydechem. Stwierdził, że słychać jak rasową benzynę :)

Opublikowano

Turdzi, rozmawiałem ze wspomnianym znajomym mechanikiem z aso..

coż, powiedział, żeby sobie 2.0T w b8 wybić z głowy.. :no:

twierdzi, że oleju biorą ile widzą, przegrzwają się, że wymieniają całe silniki :shocked:

mówi, że 2.0T w b7 i b8 to dwa różne światy jeśli chodzi o awaryjność, b7 praktycznie bezawaryjne [czego jestem przykładem] i b8 które jest dramatem.

poleca v6 tdi, serio :decayed:

mówi, że wie że drogie ale patrząc na to co się dzieje, absolutnie bez porównania..

a dodatkowo rozmawiałem też ze wspomnianym znajomym, On z kolei twierdzi, że owszem olej bierze w wiekszych ilościach niż b7 2.0T którą również miał, ale głównie zauważył to po mieście, na trasie nie nic takiego nie zauważył.

Silnik miał wymieniany, jednak z zupełnie innego powodu, otóż elektroda od świecy wpadła do cylindra /szczegółów nie znam/ i zmasakrowała go, a że auto było jeszcze na gwarancji, to silnik wymieniono bez problemów.

On z kolei twierdzi, że jest bardzo zadowolony i kolejne kupiłbym również 2.0T..

Średnio Ci ułatwiłem, ale takie info udało mi się zdobyć :wink4:

Turdzi, jak to mówią, ja Ci radzę, rób jak chcesz.. :decayed::wink4:

Opublikowano

no i badz tu madry :rolleyes: , z koleji moj zaprzyjazniony kierownik serwisu mowi ze owaszem sa problemy z 2.0T ale 180.211 ponoc sa ok i nie maja z nim wiekszy problemow poza sporadycznym wiekszym zuzyciem oleju.Na roznych forach US tez bylo cos o zuzyciu oleju , ale wiodacym tematem z B8 jest wadliwa pompa wody w S4....... a przecie w stanach tylko 2.0T maja wiec jezdzi tam tego miliony....sam juz nie wiem co myslec , KmK dzieki serdeczne !

A tak BTW czy dla bys sie rade zapytac znajomego a ASO co tam jest wadliwego w tych silnikach , szczerze to zuzycie oleju mi jakosnie specjalnie przeszkadza , impreza tez lyknie 0.5L na 1000 jak sie ja dobrze pogoni....

Opublikowano

Chłopaki z forum, posiadacze B8 TFSi 211PS z tego co widziałem dolewają około 1l/5000-7000km, więc mało nie jest. Żaden jeszcze nie narzekał na awaryjność, a Kuredu raczej ma mocno wysilone auto :wink4:

Opublikowano

Raczej nie ma skoro pali mu 7 czy 8 litrów :kox:

Opublikowano

Raczej nie ma skoro pali mu 7 czy 8 litrów :kox:

A ty co sobie podśmeic**jki robisz?? :naughty: Pisał wyraźnie przy jakich prędkościach ile mu spala :wink4:

Opublikowano
:decayed:
Opublikowano

Turdzi poczekaj lepiej 2-3 miesiące na ten "lifting". Trochę za drogi samochód żeby ryzykować uważam... już jedentaki masz -> BRD. Niby tylko wtryski są lipne..ale upierdliwość jest ;-)

Opublikowano

Turdzi poczekaj lepiej 2-3 miesiące na ten "lifting". Trochę za drogi samochód żeby ryzykować uważam... już jedentaki masz -> BRD. Niby tylko wtryski są lipne..ale upierdliwość jest ;-)

wiesz tak to sobie moge czekac do usranej smierci....... rozawialem z 4 roznymi salonami 2 w PL dwa w NO , NO wogole nic nie wie o zadnym liftingu mowia ze dopiero moze cos w 2012 roku , zas oba z PL potwierdzily fifting na jesieni tego roku.Nikt natoiast nie powiedzial nic o nowym lub tez poprawonym motorze.

Z drugiej strony to w sumie mi to zuzycie oleju jakos nie rpzeszkadza , w subaru tez trzeba dolewac casem wiecej czasem mniej.Zalezy mi glownie na bezawaryjnosci , a o to tez nie mam sie co martwic bo w NO mam 5 lat gwrancji ! wiec moga sobie ten silnik i 3 razy wymieniac.

Pamietaj tez ze to silnik turbo a tu bardzo wazne jest jak ktos tym jezdzi , a nie wiesz jak jezdza ludzie ktorzy maja te problemy , niby 2.0 TDI tez mialo pic olej litrami a moj jakos ani kropli nie bierze.........

Tak jak ci pisalem poczytalem tez fora w US a tam 2.0 T to entry level sa tysiace uzytkownikow porejestrowanych owszem , jest tam pare tematow ale tez nie widac zeby to byl jakis lawinowy problem.

Kolejna sprawa to nie do konca wiadomo jak liftowy model bedzie wygladal , a obecna B8 mi sie wrecz bardzo podoba , a noz mi tamta nie podejdzie i bede w d.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...