fotograf87 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Co o tym sądzicie? na dole strony link do wykresu po założeniu BRD
KENOiX Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 co tu się rozpisywać, widać jak zawsze dobra robota Witka równo, płynnie, bez szaleństw.
mm.max Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Ładne kreski, czekamy na zaplanowane przez ciebie mody
fotograf87 Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 tak to własnie to BLB - BPW pozdrawiam
Piotrek98igo Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 nagraj jakis filmik jak to przyspiesza
tklimczak Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 jaki masz przebieg auta? widzę, że fabryka też dała w promocji dwa koniki?:)
fotograf87 Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 Przebieg auto wg licznika to 110tys. km (podczas wirusowania było 106tys. km:) Jednak moj samochodzik miał w Niemczech swap silnika z BLB na BPW, sam silnik jest z sierpnia 2008r. wiec jest to roczna jednostka pozdrawiam PS. a filmik nagram w wolnym czasie
MAJKI Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 jaki masz przebieg auta? widzę, że fabryka też dała w promocji dwa koniki?:) Chyba wiecej jak 2 koniki, BPW nie miały czasem 136KM przecież to 2,0 tdi 8V z jednym wałkiem...
mm.max Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Chyba wiecej jak 2 koniki, BPW nie miały czasem 136KM przecież to 2,0 tdi 8V z jednym wałkiem... BPW - 103KW czyli 140KM BNA miał 136KM (za to przy 16V)
MAJKI Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Chyba wiecej jak 2 koniki, BPW nie miały czasem 136KM przecież to 2,0 tdi 8V z jednym wałkiem... BPW - 103KW czyli 140KM BNA miał 136KM (za to przy 16V) A sorki nie wiem czemu mi sie źle zakodowało i sie myli BNA z BPW moze dlatego że BPW to 8v
fotograf87 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 we wtorek nowy wykresik ... montaz BRD, drugi IC i usuwanie DPF'a .... zobaczymy co z tego wyjdzie
variocustoms Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Prawie identycznie jak w mojej skradzionej furce, seria 138,5 KM i 360 Nm po wirusie 375 Nm i 166 KM - jazda tym klekotem po wizycie u Rogala sprawiała dużo przyjemności - Rogal to Rogal
Rogalotti Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Dzisiaj ja finalnie zmeczylismy :0 http://www.mrmotors.pl/projekty.php Pozdrawiam.
KENOiX Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 :oklaski: teraz pewnie auto zaczęło jeździć Gratki dla Witka za dobrą robotę i dla właściciela za fajne auto
fotograf87 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 Dzisiaj usnałem DPF'a i zrobiłem program. Po wyjechaniu od Witka chciałem jak najszybciej "pobawić się gazem"> Była godzina 18:00 i cała Warszawa zakorkowana. Zanim dostałem się na trase Warszawa-Białystok jechałem 13km przez 1,5h. Zaraz gdy zrobiło się "luźniej" na mojej twarzy ukazał się :> i tak pozostało do samego Białegostoku. Jestem zadowolony i mam nadzieje ze będę zawsze z racji usunięcia DPF'a (mimo, że nigdy nie miałem z nim najmniejszych problemów) Co prawda jeszcze nie zajrzałem pod maskę, ale myslę, że wszystko wyglada tak jak powinno PS. pozdrowienia dla Witka
GRazny Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 kosmiczny przyrost... Witkowi to Nobel za te kreski się należy a jak ze sprzęgłem w tym BPW?
fotograf87 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 podobno ma wytrzymać zobaczymy jak długo hehe
peter22 Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 no niezle wyszło a spowalniacze juz masz??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się