Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Alternatywa dla chip/remappingu w silnikach benzynowych - porady i doświadczenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

był kiedyś gadka jakie są wtryski w AVJ dziś jestem po wymianie na 320cc i stwierdzam ze są krótkie (Poziek miał rację .....zna się chłop) autko po wymianie jakoś żwawsze się zrobiło :good:.....za niedługo program

Opublikowano

był kiedyś gadka jakie są wtryski w AVJ dziś jestem po wymianie na 320cc i stwierdzam ze są krótkie (Poziek miał rację .....zna się chłop) autko po wymianie jakoś żwawsze się zrobiło :good:.....za niedługo program

przecież też Ci mówiłem,ze są krótkie,bo sam kupiłem identyczne,jak miałem w aucie :gwizdanie: długie też wejda-tylko trzeba rezać...

a podaj Przemek nr tych Twoich wtrysków :naughty:

Opublikowano

a podaj Przemek nr tych Twoich wtrysków :naughty:

tych 320cc proszę 0280 156 061 z tego co pamiętam Godski mówił że sa od BEX'a

Opublikowano

pochodzą z BEXa-ok ,a jak wrażenia i podpinałeś Vaga? interesuje mnie,czy nie zalewa na wolnych-zobacz Przemek co tam słychac :wink4:

Opublikowano

autko idzie jakby lepiej , nie zaobserwowałem falowania obrotów na jałowym , co do podpięcia vag to jeśli dasz mi bardzo szczegółową instrukcję jak to zrobić to sprawdzę to

Opublikowano

laptop,kabel, vag-ale chyba nie o takie szczegóły chodzi :tongue4: :tongue4: :tongue4::wink4:

silnik ,bloki 031,032,034 wrzuć logi :wink4:[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 11:06_________________________________________________trochę odkopię temat-jestem w posiadaniu drugiego IC z BEXa,więc jak znajdę chwilę-zamontuję-teraz jest ciepło,więc zrobię logi i porównam różnicę temperatur :wink4: ale najpierw muszę dokupić rurkę siliconową,żeby połączyc DV z dolotem,bo ori musiała pozostać w BEXie,a ta,co mam na pewno nie podejdzie :cool1: trochę czsu zejdzie,bo i pompę trzeba przesunąć ,kratkę wyciąć-tylko się zastanawiam,czy wrzucać kierownice powietrza,czy zostawić bez?

Opublikowano

kierwonica powietrza duzo daje, ja bym zostawil jak sie zmiesci. wrzuc foty roznicy wielkosci obu ICkow

Opublikowano

kierownica powietrza to połowa sukcesu przy DSMIC

Opublikowano

tylko sprawdź czy masz przelotową kratkę, bo ja jeździłem na takiej bez prześwitu :wallbash: :wallbash: :polew: :polew: dopiero u bakusia się zorientowałem jak już robiłem fmic

Opublikowano

tylko sprawdź czy masz przelotową kratkę, bo ja jeździłem na takiej bez prześwitu :wallbash: :wallbash: :polew: :polew: dopiero u bakusia się zorientowałem jak już robiłem fmic

:shocked::polew:

Opublikowano

tylko sprawdź czy masz przelotową kratkę, bo ja jeździłem na takiej bez prześwitu :wallbash: :wallbash: :polew: :polew: dopiero u bakusia się zorientowałem jak już robiłem fmic

:polew: :polew: :polew: :polew: :kox: :kox: :kox:

czyli miałeś furę składaną z kilku ?

Opublikowano

No niestety po stluczce lakiernik sam kupował części, no i kupil kratkę od innego modelu [br]Dopisany: 07 Lipiec 2010, 13:53_________________________________________________Ale żeby nie było uszkodzona była delikatnie również prowadnica powietrza, wymienił na nowa bez sciemy :wallbash:

Opublikowano

tylko sprawdź czy masz przelotową kratkę, bo ja jeździłem na takiej bez prześwitu :wallbash: :wallbash: :polew: :polew: dopiero u bakusia się zorientowałem jak już robiłem fmic

Toś ostro pojechał. Pewnie auto w ciepłe dni miało kopyto, że asfalt zwijałeś :sarcastic:

Opublikowano

chodził względnie spadek mocy było czuć dosyć .... no pojechałem, do dziś nie mogę sobie udarować że nie zwróciłem na to uwagi :blink:

Opublikowano

kratka idzie do cięcia- :wink4: zaraz fotki ICka wrzucę-różnicy nie ma ,bo seryjny BEX ma taki sam z lewej, co AVJ,wielkościowo są identyczne-teraz tylko pompę przesunąć na blok,jak jest w BEXie i w to miejsce ulokowac drugiego ICka

701b490fbe23b438m.jpg

70618ab12a2f8856m.jpg

7d00640141a951fcm.jpg

Opublikowano

kratka idzie do cięcia- :wink4: zaraz fotki ICka wrzucę-różnicy nie ma ,bo seryjny BEX ma taki sam z lewej, co AVJ,wielkościowo są identyczne-teraz tylko pompę przesunąć na blok,jak jest w BEXie i w to miejsce ulokowac drugiego ICka

701b490fbe23b438m.jpg

70618ab12a2f8856m.jpg

7d00640141a951fcm.jpg

skoro wielkosciowo sa identyczne to jaki sens ma wymiana?

Opublikowano

skoro wielkosciowo sa identyczne to jaki sens ma wymiana?

nie wymiana,tylko dołożenie :wink4: w BEXie są dwa a u mnie tylko jeden,z lewej strony-dorzucam drugiego z prawej i bardziej chłodzi-ale takich rzeczy w tym temacie nie trzeba tłumaczyć :cool1::wink4::tongue4:
Opublikowano

skoro wielkosciowo sa identyczne to jaki sens ma wymiana?

nie wymiana,tylko dołożenie :wink4: w BEXie są dwa a u mnie tylko jeden,z lewej strony-dorzucam drugiego z prawej i bardziej chłodzi-ale takich rzeczy w tym temacie nie trzeba tłumaczyć :cool1::wink4::tongue4:

aaaaaaaaaaaaa

no to mow ze drugiego wrzucasz :good:

Opublikowano

jestem w posiadaniu drugiego IC z BEXa

:tongue4: nie doczytałeś :wink4:

w sumie plan jest prosty-dwa IC,wtryski z BEXa i podniesienie doładowania tak,żeby było conajmniej 0,6 bara w całym zakresie-tak jest w BEXie-,przy odrobinie precyzji na MBC-jest to do osiągnięcia :wink4:

Opublikowano

jestem w posiadaniu drugiego IC z BEXa

:tongue4: nie doczytałeś :wink4:

w sumie plan jest prosty-dwa IC,wtryski z BEXa i podniesienie doładowania tak,żeby było conajmniej 0,6 bara w całym zakresie-tak jest w BEXie-,przy odrobinie precyzji na MBC-jest to do osiągnięcia :wink4:

a tam nie jest 0.8-0.9 :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...