Maniusiek28 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 był kiedyś gadka jakie są wtryski w AVJ dziś jestem po wymianie na 320cc i stwierdzam ze są krótkie (Poziek miał rację .....zna się chłop) autko po wymianie jakoś żwawsze się zrobiło .....za niedługo program
domjenick Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2010 był kiedyś gadka jakie są wtryski w AVJ dziś jestem po wymianie na 320cc i stwierdzam ze są krótkie (Poziek miał rację .....zna się chłop) autko po wymianie jakoś żwawsze się zrobiło .....za niedługo program przecież też Ci mówiłem,ze są krótkie,bo sam kupiłem identyczne,jak miałem w aucie :gwizdanie: długie też wejda-tylko trzeba rezać...a podaj Przemek nr tych Twoich wtrysków
Maniusiek28 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 a podaj Przemek nr tych Twoich wtrysków tych 320cc proszę 0280 156 061 z tego co pamiętam Godski mówił że sa od BEX'a
domjenick Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 pochodzą z BEXa-ok ,a jak wrażenia i podpinałeś Vaga? interesuje mnie,czy nie zalewa na wolnych-zobacz Przemek co tam słychac
Maniusiek28 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 autko idzie jakby lepiej , nie zaobserwowałem falowania obrotów na jałowym , co do podpięcia vag to jeśli dasz mi bardzo szczegółową instrukcję jak to zrobić to sprawdzę to
domjenick Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 laptop,kabel, vag-ale chyba nie o takie szczegóły chodzi :tongue4: silnik ,bloki 031,032,034 wrzuć logi [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 11:06_________________________________________________trochę odkopię temat-jestem w posiadaniu drugiego IC z BEXa,więc jak znajdę chwilę-zamontuję-teraz jest ciepło,więc zrobię logi i porównam różnicę temperatur ale najpierw muszę dokupić rurkę siliconową,żeby połączyc DV z dolotem,bo ori musiała pozostać w BEXie,a ta,co mam na pewno nie podejdzie trochę czsu zejdzie,bo i pompę trzeba przesunąć ,kratkę wyciąć-tylko się zastanawiam,czy wrzucać kierownice powietrza,czy zostawić bez?
Buba Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 kierwonica powietrza duzo daje, ja bym zostawil jak sie zmiesci. wrzuc foty roznicy wielkosci obu ICkow
poziek Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 kierownica powietrza to połowa sukcesu przy DSMIC
udy Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 tylko sprawdź czy masz przelotową kratkę, bo ja jeździłem na takiej bez prześwitu :wallbash: :polew: dopiero u bakusia się zorientowałem jak już robiłem fmic
Buba Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 tylko sprawdź czy masz przelotową kratkę, bo ja jeździłem na takiej bez prześwitu :wallbash: :polew: dopiero u bakusia się zorientowałem jak już robiłem fmic
poziek Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 tylko sprawdź czy masz przelotową kratkę, bo ja jeździłem na takiej bez prześwitu :wallbash: :polew: dopiero u bakusia się zorientowałem jak już robiłem fmic :polew: :polew: :kox: czyli miałeś furę składaną z kilku ?
udy Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 No niestety po stluczce lakiernik sam kupował części, no i kupil kratkę od innego modelu [br]Dopisany: 07 Lipiec 2010, 13:53_________________________________________________Ale żeby nie było uszkodzona była delikatnie również prowadnica powietrza, wymienił na nowa bez sciemy
gregory Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 tylko sprawdź czy masz przelotową kratkę, bo ja jeździłem na takiej bez prześwitu :wallbash: :polew: dopiero u bakusia się zorientowałem jak już robiłem fmic Toś ostro pojechał. Pewnie auto w ciepłe dni miało kopyto, że asfalt zwijałeś
udy Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 chodził względnie spadek mocy było czuć dosyć .... no pojechałem, do dziś nie mogę sobie udarować że nie zwróciłem na to uwagi
domjenick Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 kratka idzie do cięcia- zaraz fotki ICka wrzucę-różnicy nie ma ,bo seryjny BEX ma taki sam z lewej, co AVJ,wielkościowo są identyczne-teraz tylko pompę przesunąć na blok,jak jest w BEXie i w to miejsce ulokowac drugiego ICka
Buba Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 kratka idzie do cięcia- zaraz fotki ICka wrzucę-różnicy nie ma ,bo seryjny BEX ma taki sam z lewej, co AVJ,wielkościowo są identyczne-teraz tylko pompę przesunąć na blok,jak jest w BEXie i w to miejsce ulokowac drugiego ICka skoro wielkosciowo sa identyczne to jaki sens ma wymiana?
domjenick Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 skoro wielkosciowo sa identyczne to jaki sens ma wymiana? nie wymiana,tylko dołożenie w BEXie są dwa a u mnie tylko jeden,z lewej strony-dorzucam drugiego z prawej i bardziej chłodzi-ale takich rzeczy w tym temacie nie trzeba tłumaczyć
Buba Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 skoro wielkosciowo sa identyczne to jaki sens ma wymiana? nie wymiana,tylko dołożenie w BEXie są dwa a u mnie tylko jeden,z lewej strony-dorzucam drugiego z prawej i bardziej chłodzi-ale takich rzeczy w tym temacie nie trzeba tłumaczyć aaaaaaaaaaaaa no to mow ze drugiego wrzucasz
domjenick Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 jestem w posiadaniu drugiego IC z BEXa nie doczytałeś w sumie plan jest prosty-dwa IC,wtryski z BEXa i podniesienie doładowania tak,żeby było conajmniej 0,6 bara w całym zakresie-tak jest w BEXie-,przy odrobinie precyzji na MBC-jest to do osiągnięcia
Buba Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 jestem w posiadaniu drugiego IC z BEXa nie doczytałeś w sumie plan jest prosty-dwa IC,wtryski z BEXa i podniesienie doładowania tak,żeby było conajmniej 0,6 bara w całym zakresie-tak jest w BEXie-,przy odrobinie precyzji na MBC-jest to do osiągnięcia a tam nie jest 0.8-0.9
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się