Bart-S Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Opublikowano 25 Lipca 2011 W tej chwili nie można sprecyzować, które błędy powstały w wyniku prac warsztatu do którego oddałeś auto - dlatego po skasowaniu błędów, spróbuj przejechać się jeszcze raz a następnie zapnij VAG-a, sprawdź błędy i wklej aktualną listę... Albo masz mega syf w układzie hydraulicznym albo posypało się wszystko co można - sterownik elektryczny, hydrauliczny... Wklej aktualną listę błędów (po skasowaniu), wtedy będe mógł powiedzieć więcej...
lunio666 Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Bartku samochod nie nadaje sie do jazdy nie moge nawet ruszyc z miejsca, skrzynia zaczyna wyć po wrzuceniu biegu. PS ja go kupilem w takim stanie.[br]Dopisany: 26 Lipiec 2011, 00:54_________________________________________________po skasowaniu bledow jest czystko nawet jak odpalilem auto i zmienialem biegi..
lunio666 Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Tak [br]Dopisany: 26 Lipiec 2011, 16:08_________________________________________________Właściwie to wyje jak tylko wrzucę bieg.
Bart-S Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 Skrzynia na stół - masz na miejscu kogoś kto ogarnie Ci temat CVT?
lunio666 Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 A jeszcze jedno co może sie przydać. Jak kupowalem auto to na wstecznym troszkę jechał do tylu ale bardzo słabo do przodu wogóle.
Bart-S Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 W tym stanie nawet nie próbuj jeździć - rozwalisz przekładnię do końca, a tak zawsze jest jakaś szansa na uratowanie jej...
lunio666 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Nie, ale laikiem nie jestem i jak rozbiore to i zloze Jak rozbiore to wstawie zdjecia na forum.[br]Dopisany: 26 Lipiec 2011, 16:15_________________________________________________Dzis wkacu wyciagnelem skrzynie z auta. Mam maly problem zeby dostac sie lancuch zeby sprawdzic jego stan i stan biezni. Na zalaczonych zdjeciach nie widac zadnych uszkodzen mechanicznych, lamele wygladaja dobrze... Najbardziej przeraza mnie stan oleju w skrzyni ktory jest prawie czarny i strasznie smierdzi jak zepsute kiszone ogorki....
Bart-S Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 Olej na pewno do wymiany. Całkiem możliwe, że wyje jedno z łożysk wariatora - problem w tym, że nie wszystkie da się wymienić... Nie napisałeś, jaki przebieg tego auta...
lunio666 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 na liczniku 180 tys km ale sprawdzalem w sterowniku silnika jest 260 tys km[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 08:05_________________________________________________Mozliwe ze skrzynia nie dziala przez ten olej? Czy rozbierac skrzynie dalej do lancucha?
H4mm3R Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 A nie jest to wina sprzęgła albo pompy oleju w skrzyni?!
smoku666 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 A nie jest to wina sprzęgła albo pompy oleju w skrzyni?! to samo chciałem zapytać.... pompa oleju dawała ciśnienie ? przewody olejowe są drożne ?
lunio666 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Wlasnie to chcialbym wiedziec czy pompa nie padla. Przewody sa drozne. Ale dla pewnosci dzis sprawdze jeszcze chlodnice i przedmucham powietrzem filtr. PS jak sie dostac do tej pompy? Odkrecilem wszystkie sruby ale niechce zejsc.. A sprzeglo sprawdze dzis po pracy...[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 09:30_________________________________________________A pomocne moze byc jeszcze ze jak podnioslem samochod to jak wzucilem D to kola sie kreciily do predkosci 10km/h i spadalo do zera i tak w kólko a na R doszlo do 10-15km/h i tak trzymalo.[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 09:33_________________________________________________Znalazlem bardzo przydatny linka jak wyglada skrzynia w srodku. Moze komus sie przyda http://multitronic-box.com/category/gallery
Bart-S Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 Nie - olej nie może być powodem wycia (chyba, że nie było go wcale...). Rozbieranie skrzynki zaworów nie jest dobrym pomysłem - sam jej nie naprawisz. Filtr zewn. może mieć trochę syfu ale parametry wskazują na to, że układ hydrauliczny jest OK. Moim zdaniem to usterka mechaniczna... Mam trochę zajęć teraz - napiszę więcej wieczorem.
lunio666 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Ok czekam z niecerpliwoscia....[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 11:38_________________________________________________z nudow zaczolem szukac co tak wyje i znalazlem. [br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 22:13_________________________________________________to chyba nie powinno miec takiego luzu? PS jak dobrac sie do lameli?
enjoy93 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Witam Lunio666 - pisaliśmy już o tym ale muszę się upewnić na 100% czy to koło sygnałowe (impulsator) które zaznaczyłem na Twoim zdjęciu ma u Ciebie jakiś luz (przód/tył)? U mnie wysuwa się jakieś 0,5cm i możliwe, że dlatego czujnik ze sterownika gubi sygnał. Muszę być tego pewny zanim ponownie rozbiorę skrzynie. Mam też prośbę - czy możesz zrobić zdjęcie tej części skrzyni(co na zdjęciu) od drugiej strony i zamieścić na forum? Do tego momentu sterownik elektroniczny i hydrauliczny wyjmowałem na kanale z zamontowanej w aucie skrzyni. Czy możliwe będzie rozebranie kolejnej części (tej z zdjęcia) w taki sam sposób? Czy nic nie będzie jej trzymać od drugiej strony, od silnika? Będę wdzięczny za pomoc i wszystkie sugestie.
lunio666 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Witam Lunio666 - pisaliśmy już o tym ale muszę się upewnić na 100% czy to koło sygnałowe (impulsator) które zaznaczyłem na Twoim zdjęciu ma u Ciebie jakiś luz (przód/tył)? U mnie wysuwa się jakieś 0,5cm i możliwe, że dlatego czujnik ze sterownika gubi sygnał. Muszę być tego pewny zanim ponownie rozbiorę skrzynie. Mam też prośbę - czy możesz zrobić zdjęcie tej części skrzyni(co na zdjęciu) od drugiej strony i zamieścić na forum? Do tego momentu sterownik elektroniczny i hydrauliczny wyjmowałem na kanale z zamontowanej w aucie skrzyni. Czy możliwe będzie rozebranie kolejnej części (tej z zdjęcia) w taki sam sposób? Czy nic nie będzie jej trzymać od drugiej strony, od silnika? Będę wdzięczny za pomoc i wszystkie sugestie. tak ja ci pisalem wczoraj umnie niema zadnego luzu na tym kole...
enjoy93 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Ok. dzięki za odpowiedz. teraz mam zagwozdke-nic tylko się upić i choć na chwile zapomnieć o prolemie
kuropatkin Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Witam ... Jestem właśnie po naprawie sterownika skrzyni !!! Naprawy dokonał nasz kolega Bart-S !!!! i od wczoraj znów jestem szcześliwym posiadaczem Audi a4 w Multitroniku Naprawa wykonana bardzo fachowo i w przyjaznej atmosferze !! Brawa dla Bartka i wielkie podziękowania . Warto było przejechać 516 km Polecam wszystkim potrzebującym pomocy przy naprawie Multitronica i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się