reco 0 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Przy ilu obrotach najlepiej zmieniać biegi. Chodzi mi o jak najlepsze osiągi na ¼. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekg 1 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Ja jezdze bardzo spokojnie 2500. Przy wiekszych obrotach mial bym wyrzuty sumienia . W ogole to na zimnym silniku nie przekraczam 3 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkolek 1 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 prawie do czerwonej skali na obrotomierzu jeżeli chodzi o 1/4 mili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Przy ilu obrotach najlepiej zmieniać biegi. Chodzi mi o jak najlepsze osiągi na ¼. Dla najlepszego przyspieszenia to przy 3800 - 4000. Maksymalny moment obrotowy w silniku 1,8 125KM to 168 Nm. Moment ten jest przy 3500 obr/min, powyżej 3500 zaczyna spadać, a jeśli chodzi o moc to 125 KM osiąga przy 5800 obr/min. Dla dobrego startu ważny jest moment obrotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 momoent w 1.8 to 173 i jest przy ok 3900 dlatego jalepiej zmieniac przy ok 4300-4500 zeby nie spasc przy zmianie ponizej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reco 0 Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 momoent w 1.8 to 173 i jest przy ok 3900 dlatego jalepiej zmieniac przy ok 4300-4500 zeby nie sposc przy zmianie ponizej... Dzięki chłopaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 acha i jak bedziesz ruszal to najlepiej z 2000, max 2500 RPM-ow. ruszac z wyzszych to po prostu bzdura. nie dosyc ze katujesz sprzeglo to i tak to nic nie daje bo caly momonet doslownie zamienia sie dym no chyba ze masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 caly momonet doslownie zamienia sie dym noooo. cała masa tych niutków tam jest Naprawdę zabuksują koła ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 zeby zostawic gume na asfalcie wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DieselPower 0 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 No jak podbijesz do 2500 RPM szybko puscisz sprzeglo i bedziesz trzymal ciagle tak samo gaz to delikatnie sie kola tylko obkreca ale jak sie tak z 2500 RPM pusci sprzeglo i wbije w deske gaz to naprawde dym i pisk... Ja tak czesto robie... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 No jak podbijesz do 2500 RPM szybko puscisz sprzeglo i bedziesz trzymal ciagle tak samo gaz to delikatnie sie kola tylko obkreca ale jak sie tak z 2500 RPM pusci sprzeglo i wbije w deske gaz to naprawde dym i pisk... Ja tak czesto robie... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Oj nie kochasz swojej niuni, dlaczego ją tak katujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DieselPower 0 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 wojtek79, Diesel Ma czuc ze zyje nie robie tego ciagle ale tak 3 razy na dzien :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 DieselPower, zapewniam Cie, ze są lepsze sposoby na przypominanie silnikowi o jego obowiązkach.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 nie robie tego ciagle ale tak 3 razy na dzien A ja Ci przypomnę o kole dwumasowym!!! A ty przypomnisz sobie moje słowa jak bedziesz wyciągał tysiączki przy naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 A ja Ci przypomnę o kole dwumasowym!!! A ty przypomnisz sobie moje słowa jak bedziesz wyciągał tysiączki przy naprawie A ja przypomnę o tym jakie było pytanie: Chodzi mi o jak najlepsze osiągi na ¼. Tu chodzi o to żeby wygrać ! To tak jakby napisać, nie ścigaj się bo to zwiększy Ci spalanie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Tak wiem że to nie na temat :redface: tylko że DieselPower, poruszył temat piszczenia a to do 1/4 mili nie jest wskazane wręcz przeciwnie. A wracając do tematu najwazniejszy jest czas zmiany biegu bo tam też tracimy cenne umamki sekund i prawa noga ciagle w podłodze [...]nie ścigaj się bo to zwiększy Ci spalanie.... to skutek uboczny potrzeby mocy :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DieselPower 0 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 demoralizator, Sie mówi trudno wszystko sie kiedys psuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth 4 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Najlepiej zmieniac przy odcince. To prawda, że moment przy odcince spada poniżej wartości maksymalnej, ale nas interesuje nie sam moment, ale TRACTIVE EFFORT - czyli to co zostaje przekazane na koła, a co jest wypadkową momentu i PRZEŁOŻENIA skrzyni biegów. Z tego względu, mimo że przy 6500obr/min masz teoretycznie niższy moment, twój tractive effort (czyli to co bezpośrednio przekłada się na przyspieszenie auta) ze względu na inne przełożenie skrzynibiegów jest większy na niższych biegach. Wiekszy tractive effort = lepsze przyspieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się