boniu Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Panowie co sadzicie o tym zaworze ??? http://moto.allegro.pl/item730176632_zawor_upustowy_blow_off_turbosmart_1_8t_dv.html moj silniczek to 1.8T AEB...
marcindlug Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 przyjdzie Poziek i na Ciebie nakrzyczy za takie pytanie... wielokrotnie bylo na forum - w 1.8t albo forge 007p albo 06a 145 710n (ori DV z TT)
Buba Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Jak kupisz i skrecisz na maxa to (moze) bedzie dzialal. Zapomnij o Psss. Teamt i tak do kosza
domjenick Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 ...albo cos takiego,jak ja zrobilem- http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t90126.0.html;highlight=splitter albo kupny forge'a- http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-SPLITTER-SPLIT-R-DUMP-VALVE-BOV-AUDI-A4-1-8T-S4_W0QQitemZ380134017081QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5881c0c839&_trksid=p3286.c0.m14 zakladajac,ze chodzi o dzwiek,do uwydatnienia dzwieku dobrze jest miec stozkowy filtr to z linku-to tez splitter,ale nie znam go wiec nie wiem,czy na pewno-splitter dziala na pewno w silnikach 1,8T,z obiegiem zamknietym,bo czesc powietrza musi powrocic do obiegu,zeby turbo nie wytracalo obrotow,mala czesc idzie w atmosfere i to jest ten "pssssyt"...wszystko masz opisane w linku ,ktory Ci podalem...
Buba Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 ...albo cos takiego,jak ja zrobilem- http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t90126.0.html;highlight=splitter nie widzialem tego pomysl
arek87 Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 A ta dv-ka jest zamontowana odwrotnie z tym krućcem? a mianowicie czy krucieć siedzi na wysokim czy niskim ciśnieniu?
domjenick Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 A ta dv-ka jest zamontowana odwrotnie z tym krućcem? a mianowicie czy krucieć siedzi na wysokim czy niskim ciśnieniu? ten króciec jest na wylocie-gdyby byl na wysokim cisnieniu-uciekaloby na zewnątrz jakas jego czesc i cisnienie byloby slabe...
spawacz5 Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=91 -> Zawór upustowy Typ I cena 250zł Mam takiego BOVa w swoim AEB i nie narzekam. "Pssst" słychać na całej ulicy Myśle, że nie ma sensu wydawać $$$ na lepsze BOVy, ten o którym pisze spełni Twoje oczekiwania.
domjenick Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 spawacz-a mozesz zrobic zdjecie,jak to jest rozwiazane w obiegu zamknietym?bo po zamontowaniu tego BOVa masz uklad otwarty-chcialbym zobaczyc,jak to jest wykonane
Dev Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 układ jest zamkniety powrót do turbiny zaslepiony
domjenick Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 układ jest zamkniety powrót do turbiny zaslepiony Tomek,ale w takim wypadku turbo musi sie rozpedzac jeszcze raz,po upuszczeniu kompresji, od "początku",nie wiem,czy takie rozwiązanie jest najlepsze...
Dev Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 turbina rozpędza sie tak samo jak ze zwykłym zaworem DV zapytaj zresztą Spawacza5 on to potwierdzi sam osobiście mu go montowałem do auta i jeszcze spier.....em sprawe bo zamontowałem mu go odwrotnie :polew: :polew: ale na drugi dzień naprawiłem swój błąd i wszystko było ok a ludzie przy kazdym donośnym "PSSSSYK" kulili sie na chodnikach
domjenick Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 turbina rozpędza sie tak samo jak ze zwykłym zaworem DV zawsze myslalem,ze powietrze powracajace do TIPa z DV,pomaga utrzymac kompresje i turbo nie potrzebuje milisekund,czy tez sekundy,na napompowanie do tej samej wartosci co z normalnym DV,ale to tylko moja teoria... :gwizdanie:
Dev Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 mozliwe ze jest jakieś opóżnienie w pracy turbiny ale niezauważalna
spawacz5 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Potwierdzam, kolega devastation osobiście montował mi tego BOVa i już powidział jak to jest zamontowane.
arek87 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 układ jest zamknietypowrót do turbiny zaslepiony Rozumiem że w upuszczane powietrze idzie atmosfere tak?
boniu Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 Panowie ja wiem bo czytalem o tych innych bovach,ale chodzi mi co myslicie o tym czy jest faktycznie tak jak pisze sprzedajacy,moze ten bov jest tak zrobiony ze dziala bez problemu w 1.8T[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 21:31_________________________________________________domjenick wytestuje twoj sposob,a tak wogole to jak Ci wszystko teraz chodzi??
Dev Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 układ jest zamknietypowrót do turbiny zaslepiony Rozumiem że w upuszczane powietrze idzie atmosfere tak? tak
domjenick Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 ,a tak wogole to jak Ci wszystko teraz chodzi?? bezproblemowo-zaraz po zamontowaniu "splittera"-zajebalem trase okolo 3,5 tys km ,a teraz jezdze z tym okolo 2 miesiecy-nic,zadnych skutkow ubocznych-Vag tez nic nie pokazuje-jest OK-polecam,zawsze mozna to zrobic lepiej,inaczej...
boniu Opublikowano 19 Września 2009 Autor Opublikowano 19 Września 2009 no to tematu nie bylo ... dzieki domjenickowi Dzieki wielkie bedzie dzialal z tym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się