Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zawór upustowy "BLOW OFF"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przyjdzie Poziek i na Ciebie nakrzyczy za takie pytanie... ;)

wielokrotnie bylo na forum - w 1.8t albo forge 007p albo 06a 145 710n (ori DV z TT)

Opublikowano

Jak kupisz i skrecisz na maxa to (moze) bedzie dzialal. Zapomnij o Psss. Teamt i tak do kosza

Opublikowano

...albo cos takiego,jak ja zrobilem- http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t90126.0.html;highlight=splitter

albo kupny forge'a- http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-SPLITTER-SPLIT-R-DUMP-VALVE-BOV-AUDI-A4-1-8T-S4_W0QQitemZ380134017081QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5881c0c839&_trksid=p3286.c0.m14

zakladajac,ze chodzi o dzwiek,do uwydatnienia dzwieku dobrze jest miec stozkowy filtr :wink4:

to z linku-to tez splitter,ale nie znam go wiec nie wiem,czy na pewno-splitter dziala na pewno w silnikach 1,8T,z obiegiem zamknietym,bo czesc powietrza musi powrocic do obiegu,zeby turbo nie wytracalo obrotow,mala czesc idzie w atmosfere i to jest ten "pssssyt"...wszystko masz opisane w linku ,ktory Ci podalem...

Opublikowano

A ta dv-ka jest zamontowana odwrotnie z tym krućcem? a mianowicie czy krucieć siedzi na wysokim czy niskim ciśnieniu?

ten króciec jest na wylocie-gdyby byl na wysokim cisnieniu-uciekaloby na zewnątrz jakas jego czesc i cisnienie byloby slabe... :wink4:
Opublikowano

spawacz-a mozesz zrobic zdjecie,jak to jest rozwiazane w obiegu zamknietym?bo po zamontowaniu tego BOVa masz uklad otwarty-chcialbym zobaczyc,jak to jest wykonane :wink4:

Opublikowano

układ jest zamkniety

powrót do turbiny zaslepiony

Opublikowano

układ jest zamkniety

powrót do turbiny zaslepiony

Tomek,ale w takim wypadku turbo musi sie rozpedzac jeszcze raz,po upuszczeniu kompresji, od "początku",nie wiem,czy takie rozwiązanie jest najlepsze... :mysli:
Opublikowano

turbina rozpędza sie tak samo jak ze zwykłym zaworem DV

zapytaj zresztą Spawacza5 on to potwierdzi

sam osobiście mu go montowałem do auta i jeszcze spier.....em sprawe

bo zamontowałem mu go odwrotnie :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

ale na drugi dzień naprawiłem swój błąd i wszystko było ok

a ludzie przy kazdym donośnym "PSSSSYK" kulili sie na chodnikach

Opublikowano

turbina rozpędza sie tak samo jak ze zwykłym zaworem DV

zawsze myslalem,ze powietrze powracajace do TIPa z DV,pomaga utrzymac kompresje i turbo nie potrzebuje milisekund,czy tez sekundy,na napompowanie do tej samej wartosci co z normalnym DV,ale to tylko moja teoria... :gwizdanie:
Opublikowano

mozliwe ze jest jakieś opóżnienie w pracy turbiny ale niezauważalna

Opublikowano

Panowie ja wiem bo czytalem o tych innych bovach,ale chodzi mi co myslicie o tym czy jest faktycznie tak jak pisze sprzedajacy,moze ten bov jest tak zrobiony ze dziala bez problemu w 1.8T[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 21:31_________________________________________________domjenick wytestuje twoj sposob,a tak wogole to jak Ci wszystko teraz chodzi??

Opublikowano
układ jest zamkniety

powrót do turbiny zaslepiony

Rozumiem że w upuszczane powietrze idzie atmosfere tak?

tak

Opublikowano

,a tak wogole to jak Ci wszystko teraz chodzi??

bezproblemowo-zaraz po zamontowaniu "splittera"-zajebalem trase okolo 3,5 tys km ,a teraz jezdze z tym okolo 2 miesiecy-nic,zadnych skutkow ubocznych-Vag tez nic nie pokazuje-jest OK-polecam,zawsze mozna to zrobic lepiej,inaczej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...