predipl Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Witam pojawił mi się dziwny problem. Wczoraj przyjechałem z pracy, umylem autko a dzisiaj rano chce jechać do pracy a tu 1600-1800 obrotów nie zależnie czy zimny czy ciepły. Dodam ze czy na LPG czy na PETROL dzieje się tak samo. Gasilem zapalalem i dalej to samo. czytałem wiele n forum ale nic tu na temat silnika ABC dlatego wystawiam wątek. Jeżeli proponujecie zaadoptowac przepustnice to jak to zrobić w ABC ponieważ chyba jest na linie. Pozdrawiam i liczę na pomoc. [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 09:16_________________________________________________Dziwna sytacja wczoraj gdy jechalem z pracy problem wciaz byl lecz gdy stalem w korku wlaczyl mi die wentylator . Zgasilem auto, zapalilem I problem zniknal. Zapomnialem napisac ze juz of okolo 2 miesiecy mam tak ze jak wrzuce na Luz to obroty nie schodza od razu na 800 tylko najpierw jest 1200 a gdzies po 20 sekundach schodzi na 800 ale nie przeszkadzalo mi to Teraz jest dalej tak samo I podejrzewam ze cos zaczyna sie objawiac tylko skad??
Maniusiek28 Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 dołączam się do tematu po uruchomieniu silnika obroty 1200 po 20-30 sek spadają na 850 silnik AVJ to chyba nie normalne.Co może być tego przyczyną?
danii1987- Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 na pewno coś było ja stawiam na silniczek krokowy...
cypek80 Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Trzeba wyczyścić krokowy. Przy okazji można przepustnice wyczyścić i sprawdzić czy nie ma gdzieś nieszczelnośći w dolocie powietrza.
michuNS Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 jak juz było pisane w podobnych tematach po czyszczeniu wyzerować nastawy, nastepnie adaptacja wolnych obrotów, i przepustnicy i powinno hulać..
predipl Opublikowano 20 Września 2009 Autor Opublikowano 20 Września 2009 Dobrze ale jak zrobić adaptację jak mam linkę a nie elektronike
CoLo Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Dobrze ale jak zrobić adaptację jak mam linkę a nie elektronike No kolego nie ładnie http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_silniki_pb-t5137.0.html
cypek80 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Nastawy się wyzerują po odłączeniu akumulatora. W tym czasie wyczyścisz krokowca. Potem pojeździsz. Samo się zadaptuje. Ja tak zawsze robię i jest git
Maniusiek28 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 W tym silniku nie robi się adaptacji. Nastawy się wyzerują po odłączeniu akumulatora. W tym czasie wyczyścisz krokowca. Potem pojeździsz i będzie git. gdzie jest ten silnik krokowy w AVJ? mile widziane foto
cypek80 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Sorki ale wątek jest do ABC ale na pewno jest w przepustnicy
piotr19q Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Dołacze sie do tematu. Moj problem polega na tym ze jak odpalam z rana samochód to obroty tuz po zapaleniu wedruja do 500 i pozniej wracaja do normy.Dodam ze przepustnice czyscilem i adaptowalem.Co to moze byc?
predipl Opublikowano 20 Września 2009 Autor Opublikowano 20 Września 2009 Panowie co dzis wkrylem to masakra siedze w aucie i ta wajcha od otwierania maski jak ja lekko wcisne , a nie pociagne to zamyka mi się auto ( fabryczny zamek chydrauliczny) czy jakieś zwrarcie się robi czy jakieś to awaryjne zamykanie auta jutro biorę się za czyszczenie silniczka i przepustnicy. Dzięki za odpowiedz w sprawie adaptacji. pozdrawiam
czaki22 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 jak silnik zimny 1200 bedzie nawet dłuzej niz 20 s, nastepnie spadaja
predipl Opublikowano 20 Września 2009 Autor Opublikowano 20 Września 2009 Kolego nie rób ze mnie jakiegoś zacofanego tu jest cały czas mowa w temp 90 stopni
simpleboy Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 silnik krokowy na 100 miałem to samo w swoim wymieniłem krokowca i jest git
predipl Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 operacja czyszczenie przepustnicy zrobiona, przy okazji odłączony akumulator na 1 godz . Efekt : bez zmian 1200 obr. wciąż jest. Pytanko gdzie jest silniczek krokowy ?? I co to jest kolo filtra powietrza wchodzą do tego 3 wężyki i kostka na 2 bolce. Jak zapale auto strasznie coś w tym cyka.
Nosfer Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 I co to jest kolo filtra powietrza wchodzą do tego 3 wężyki i kostka na 2 bolce. Jak zapale auto strasznie coś w tym cyka. Przepływomierz. Przeczyść go, on również może być przyczyną nierównej pracy silnika. Najlepiej jakimś płynem typu Contact. W Warsztacie jest opis.
cypek80 Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 I co to jest kolo filtra powietrza wchodzą do tego 3 wężyki i kostka na 2 bolce. Jak zapale auto strasznie coś w tym cyka. Przepływomierz to auto nie ma przepływki
predipl Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 dokładnie to auto nie ma przepływomierza w Audi 80 miałem ale tu ni ma
cypek80 Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 operacja czyszczenie przepustnicy zrobiona, przy okazji odłączony akumulator na 1 godz . Efekt : bez zmian 1200 obr. wciąż jest. Pytanko gdzie jest silniczek krokowy ?? I co to jest kolo filtra powietrza wchodzą do tego 3 wężyki i kostka na 2 bolce. Jak zapale auto strasznie coś w tym cyka. to jest zaworek , ale dokładnie jaki to ci napisze jak znajdę i ma tak cykać właśnie. ile zrobiłeś km po czyszczeniu, musisz zrobić około 20km żeby się unormowało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się