Musashi Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 np. SHELL w UK mial wpadke paliwowa, jakies 2 lata temu. sprzedawali shit gorszy niz u nas... ogolnie jakosc czegokolwiek w wielkiej brytani nie jest cecha naturalna... raczej rzadkoscia zloguj te grupy i bedzie wiadomo co i jak
ALBINEK Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Ok.dzięki zrobie jak radzisz,bo mam ten sam problem.
adiklucze Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 w mojej furce tez wystepuje to telepanie i uszlachetniacze nie pomagaja, a na domiar tego i vag i nie wyswietla zadnych nieprawidlowosci.dowiedzialem sie ze moga to byc uszczelniacze pod pompowtryskami, w sumie to juz sam nie wiem co robic. chyba bede jezdzil dopoki nic sie strasznego nie dzieje.
R Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 vag i nie wyswietla zadnych nieprawidlowosci chodzi Ci,ze zadnych blędów vag nie pokazuje.?? a sprawdz czy wszystkie PD mają równy czas wtrysku
rakud29 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 mi to sie wydaje ze te silniki tak troche sie telepia i to wszystko
Artur z Brzegu Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Z tego co ja się dowiadywałem to koło dwumasowe zaczyna telepać, ja mam przejechane 216 tyś. i to samo się dzieje,co parę sek. delikatnie za trzęsie.
luko32 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 w mojej furce tez wystepuje to telepanie i uszlachetniacze nie pomagaja, a na domiar tego i vag i nie wyswietla zadnych nieprawidlowosci.dowiedzialem sie ze moga to byc uszczelniacze pod pompowtryskami, w sumie to juz sam nie wiem co robic. chyba bede jezdzil dopoki nic sie strasznego nie dzieje. A nie slyszeliscie nic panowie(panie) o wypalajacych sie gniazdach wtryskow w silnikach blb?? U mnie sa podobne objawy, na kompie wsio okej, czasem spada z obrotow, silnikiem trzesie raz mocniej raz mniej, najbardziej na cieplym silniku. Ostatnio oddalem samochod na uszczelnienie i przeczyszczenie wtryskow, po tym zabiegu byla duza poprawa. Niestety po miesiacu telepanie silnikiem powrocilo do normy. Mechanik ktory mi to robil pracuje w Audi w Warszawie. Od samego poczatku mowil ze operacja uszczeniania wtryskow to tylko chwilowe lekarstwo na to telepanie silniczkiem. W tych glowicach wypalaja sie gniazda wtryskow, przez ktore wtryski nie maja szczelnosci z komora spalania i paliwo z powrotu dostaje sie tam, spala sie tak jak by lewe paliwo na ktore komputer sterujacy nimi nie ma wplywu, dlatego tez silnik moze wpadac w wibracje. Nie twierdze ze to jedyny przypadek ktory powoduje wibracje, ale radze zaczac od tego tanszym kosztem, nim wymieni sie np. kolo dwumasowe. Teoretycznie glowica powinna byc do wymiany, uzywki najczesciej sa rowniez w oplakanym stanie jezeli chodzi o te gniazda. Wiadomo najlepiej by bylo wymienic na nowa:) Praktycznie, w warszawie planuja te gniazda wtryskow i zakladaja dodatkowe podkladki uszczelniajace pod wtrysk. Jak do tej pory warsztat ktory to robi nie dostal zadnej reklamacji. Troche smieszy mnie fakt, ze wiekszosc mechanikow w PL chcialoby najchetniej odrazu wymieniac wszystkie wtryski i najczesciej po takiej operacji, pozytywnego rezulatu brak:). U mnie korekcje na wtryskach sa prawie zerowe a silnikiem i tak telepie...
idraulico Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Powiem tak. Tankuje od 2 miesiecy Shell V-power i od tego momentu drgania sie nie pojawiaja! Raz zdarzylo mi sie z braku laku zatankowac na stacjo podobnym tworze, auto zaczelo latac na boki. Czemu tylko w Polsce mamy taki problem? Bo tankujemy gowniane paliwo! Juz nigdy nie wleje innego paliwa.
turdzi Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Koledzy te wibracje w BPW powodowane są przez proces wypalanie DPF-a. Zaobserwujcie podczas tych wibracji prace silnika. U mnie w momencie załączenia filtra zaczyna trzęść autem i zmienia sie praca silnika. Sprawdźcie to poprzez nacisnięcie delikatnie gazu i podwyższcie obroty do jakiś 1800 odgłos pracy silnika będzie inny zgadza tez to zaobserwowalem tyle ze w BRD odglos silnika zaczyna byc taki bardzo tubalny jak by ktos wydech smata zatkal i silnik wpada w wibracje podczas jazdy.Po wypaleniu wszystko utaje.Widac ten typ tak ma.
Musashi Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 w mojej furce tez wystepuje to telepanie i uszlachetniacze nie pomagaja, a na domiar tego i vag i nie wyswietla zadnych nieprawidlowosci.dowiedzialem sie ze moga to byc uszczelniacze pod pompowtryskami, w sumie to juz sam nie wiem co robic. chyba bede jezdzil dopoki nic sie strasznego nie dzieje. A nie slyszeliscie nic panowie(panie) o wypalajacych sie gniazdach wtryskow w silnikach blb?? U mnie sa podobne objawy, na kompie wsio okej, czasem spada z obrotow, silnikiem trzesie raz mocniej raz mniej, najbardziej na cieplym silniku. Ostatnio oddalem samochod na uszczelnienie i przeczyszczenie wtryskow, po tym zabiegu byla duza poprawa. Niestety po miesiacu telepanie silnikiem powrocilo do normy. Mechanik ktory mi to robil pracuje w Audi w Warszawie. Od samego poczatku mowil ze operacja uszczeniania wtryskow to tylko chwilowe lekarstwo na to telepanie silniczkiem. W tych glowicach wypalaja sie gniazda wtryskow, przez ktore wtryski nie maja szczelnosci z komora spalania i paliwo z powrotu dostaje sie tam, spala sie tak jak by lewe paliwo na ktore komputer sterujacy nimi nie ma wplywu, dlatego tez silnik moze wpadac w wibracje. Nie twierdze ze to jedyny przypadek ktory powoduje wibracje, ale radze zaczac od tego tanszym kosztem, nim wymieni sie np. kolo dwumasowe. Teoretycznie glowica powinna byc do wymiany, uzywki najczesciej sa rowniez w oplakanym stanie jezeli chodzi o te gniazda. Wiadomo najlepiej by bylo wymienic na nowa:) Praktycznie, w warszawie planuja te gniazda wtryskow i zakladaja dodatkowe podkladki uszczelniajace pod wtrysk. Jak do tej pory warsztat ktory to robi nie dostal zadnej reklamacji. Troche smieszy mnie fakt, ze wiekszosc mechanikow w PL chcialoby najchetniej odrazu wymieniac wszystkie wtryski i najczesciej po takiej operacji, pozytywnego rezulatu brak:). U mnie korekcje na wtryskach sa prawie zerowe a silnikiem i tak telepie... to sie przyjrzyj egr-wi. btw diagnozowane przeze mnie motory 2.0 tdi sobie drgaja nawet z przebiegiem 30.ooo km. wg mnie to przewrazliwienie psujace dobrze samopoczucie, po przesiadce z silnikow benzynowych czy tez diesli VP. dopoki silnik ma moc, i malo pali nie ma sensu sie przejmowac.[br]Dopisany: 08 Styczeń 2010, 04:58_________________________________________________a gniazda owszem padaja ale przewaznie w motorach 8V zarowno 1,9 td jak i 2.o tdi zracji jednopunktowego sposobu mocowania pompek. gniazda sa rozwiercane i tulejowane co regeneruje glowice w 100%.
luko32 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Moja walka z telepaniem silnika zakonczona sukcesem! Wymienilem filtr paliwa na org manna, przeczyscilem konektory od PD, mechanior uszczelnil(wazne!!) i przeczyscil wtryski i teraz jest jak reka odjal. Polecam dodatkowo sprawdzic caly uklad zasilania paliwem. Ponoc nasze 2.0tdi sa bardzo wrazliwe na jego niedomagania. Powiem szczerze, ze nie chcialo mi sie wierzyc, ze moim przypadku tak horendalnie na trzesienie, przyspieszanie i szarpanie wplynie wymania filtra paliwa, tym bardziej, ze byl wymieniany z pol roku temu tylko ze siedzial w nim filtron:/ Tak wiec, jak juz pisalem wczesniej nie twierdze, ze w kazdym przypadku to co ja zrobilem pomaga w 100%, ale u mnie skonczylo sie na najprostszych rzeczach. Nie wymieniajcie odrazu wtryskow bo to pieniadze wyrzucone w bloto. W moim przypadku ze 3 pseudo mechaniorow odrazu postawilo na wtryski, co w rezulatacie nic by nie dalo.
ArkadiuS Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Moja walka z telepaniem silnika zakonczona sukcesem! Wymienilem filtr paliwa na org manna, przeczyscilem konektory od PD, mechanior uszczelnil(wazne!!) i przeczyscil wtryski i teraz jest jak reka odjal. Polecam dodatkowo sprawdzic caly uklad zasilania paliwem. Ponoc nasze 2.0tdi sa bardzo wrazliwe na jego niedomagania. Powiem szczerze, ze nie chcialo mi sie wierzyc, ze moim przypadku tak horendalnie na trzesienie, przyspieszanie i szarpanie wplynie wymania filtra paliwa, tym bardziej, ze byl wymieniany z pol roku temu tylko ze siedzial w nim filtron:/ Tak wiec, jak juz pisalem wczesniej nie twierdze, ze w kazdym przypadku to co ja zrobilem pomaga w 100%, ale u mnie skonczylo sie na najprostszych rzeczach. Nie wymieniajcie odrazu wtryskow bo to pieniadze wyrzucone w bloto. W moim przypadku ze 3 pseudo mechaniorow odrazu postawilo na wtryski, co w rezulatacie nic by nie dalo. Ile jesteś po tych zabiegu? Dlaczego pytam....bo to co zrobiłeś w przypadku pewnego klubowicza okazało się krótkoterminowe, a tez był bardzo happy . Ale kolego oby Twoja radość trwała jak najdłużej .
luko32 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 narazie jezdze jeden tydzien:) wydaje mi sie, ze to uszczelnienie wtryskow i wymiana filtra paliwa odegralo glowna role. Zobaczymy, narazie jest okej, a co bedzie to zobaczymy
Artur z Brzegu Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Ja tankuje na razie na Statoil i praktycznie nie odczówam żadnych już telepań. Chyba zaczne tankować do beczki 200tu litrowej takj ak to robiłem, jak miałem Opla Corse 1.7D i filtra od paliwa nie wymieniałem przez 100 tyś.km ,a na dnie tej beczki to był taki osad, że szok. Zobacze jak w tedy będzie sie auto zachowywało.
hansman Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ja trafilem na to forum wlasnie po zakupie BLB w pazdzierniku. Tez mialem klasyczne objawy "telepania buda". Co prawda moj mechanik powiedzial, ze mam obsesje, ze samochod chodzi jak zloto i ze "chyba jeszcze nie widzialem telepiacego sie BLB" W kazdym badz razie, jak sie wejdzie na to forum i troche poczyta o BLB, to wychodzi, ze: powinno sie wymienic poduszki pod silnikiem, plecionke, wtryski, a na koniec i tak najlepiej zrobic swapa, zeby miec z glowy problem walkow wyrownowazajacych... Wg mojego mechanika wszystkie BLB telepia mniej lub bardziej, przy niektorych faktycznie moze to oznaczac bliski koniec. W kazdym badz razie, wybil mi z glowy inwestycje, ale przy nastepnej zmianie oleju polecil wlac castrola zamiast motula i nie wiem szczerze czy to byl powod, ale drgania sa od jakichs 4 tys km mniejsze :> i jestem szczesliwym uzytkownikiem samochodu, ktory mial ponoc wiecej stac w warsztatach niz jezdzic...
NYNA Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 polecil wlac castrola zamiast motula Tylko pogratulować :gwizdanie:
jaro4444 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 W kazdym badz razie, wybil mi z glowy inwestycje, ale przy nastepnej zmianie oleju polecil wlac castrola zamiast motula i nie wiem szczerze czy to byl powod, ale drgania sa od jakichs 4 tys km mniejsze :> i jestem szczesliwym uzytkownikiem samochodu, ktory mial ponoc wiecej stac w warsztatach niz jezdzic... Gratuluję mechanika, zdolności autosugesti i zaufania ludziom :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 moze w bance bylo cos specjalnego....
turdzi Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 moze w bance bylo cos specjalnego.... mixol
Musashi Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 moze w bance bylo cos specjalnego.... mixol myslalem o drobniutkich trocinach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się