Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Jak sprawnie zniwelować luz na maglownicy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

Po regeneracji magla w ukladzie kierowniczym slychac stuki, pukania itp ktore sie nasilaja. Wyczytalem na forum ze trzeba jakas srube dokrecic kluczem nr 18 i po bolu bedzie. Jak sie do niej sprawnie dostac?? Chodzi mi o srube oczywiscie. Od gory da rade??

Opublikowano

Kolego od kogo kupowałeś magiel (jakaś polecana firma/sprzedawca na allegro) wydaje mi się że takie rzeczy nie powinny występować bo kasowanie luzów jest raczej tymczasową operacją. Może dostałeś uszkodzoną przekładnie jeżeli mogę się mylić to proszę mnie poprawić takie jest moje zdanie :hi:

Opublikowano

magiel jest moj zregenerowany. Dzwonilem do goscia i mowil ze to napewno nie magiel bo jak regenerowal to mowil ze listwa jest w dobrym stanie i te stuki ktore sie pojawiaja na nierownosciach to napewno nie wina przekladni. Wiec co to moze byc inneg??

Opublikowano

Może coś schrzanione przy montażu maglownicy :mysli:

może jakaś niedokręcona śruba :mysli: :mysli:

Opublikowano

Podjedź sobie na pierwszą lepszą stację diagnostyczną.

Opublikowano

Witam, u mnie jest coś takiego, kiedy szybko ruszam kierownicą w lewo i w prawo to słychać stok z lewej strony, a dokładnie właśnie w kolumnie kierowniczej. Dodam, że w środku samochodu tez to słychać. Kiedy łapie ręką za lewą gałkę i ktoś rusza kierownicą ro wyraźnie czuć luz na łączeniu gałki z gwintem ( tam jest luz ), ale stuki dobiegają z głębi tzn. jak by gdzieś z kolumny. Z tond moje pytanie, czy może być luz gdzieś na drążku kierowniczym pomiędzy gałką, a kolumną? Czy to raczej kolumna daje znaki zużycia? Z góry dzięki. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 31 Październik 2009, 22:59_________________________________________________Czy może być luz na tej gałce-kulce co na fotce jest pokazana? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=dc722d382e42a4de

Opublikowano

Cześć u mnie był luz na drążku kierowniczym właśnie na tej kulce i jak na postoju na wyłączonym silniku kręciłem lekko kierownicą w lewo i prawo to było słychać stuki oraz jak zajeżdżałem np . z krawężnika po wymianie cisza.

Napisz czy u Ciebie też pomoże

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam, u mnie jest tak samo. Właśnie tez planuję to zmienić, tylko chciałem się jeszcze upewnić. Ile taki drążek kosztuje, bo szukam i są tylko całe komplety. Pozdrawiam.

Opublikowano

Za drążek Lemfordera u kolegi z forum płaciłem 90zł od sztuki. :good:

Opublikowano

Dzięki.

Opublikowano

Koledzy ja 2 tygodniu mailem wymieniany magiel kupilem z neta regenerowana przekladnie z roczna gwarancja (moja stara musialem zdac)

siedze wlasnei w autku i na zapalonym silniku ruszam kierownica szybko lewo i prawo i czuje stukanie??!! Troche a nawet bardzo sie tym zmartwilem poniewarz nie powinno tak byc. W zeszlym tygodniu bylem profilaktycznie na szarpakach i wszystko w zawieszeniu git.Dodam ze maglownica byla z nowymi drazkami ja dokupywalem tylko koncowki.Oco kaman?!

Dopisany: 22 Październik 2011, 20:28

Ku...mac teraz jeszcze na wylaczonym silniku sprawdzalem i stuka jak dziecial...jasna pupa przeciez dopiero co zostala kupiona!!!!!

Opublikowano

w ilu tematach jeszcze o tym napiszesz :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...