sławek78 Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 Kilka dni temu kupiłem a4 i pierwsze co mi sie nie spodobało to że sprzęgło jest bardzo wysokie i ciezko wchodzi wsteczny, Czy to normalne w tych modelach .Czy mozna jakos podciągnąc sprzęgło? prefix uzupelniony [Musashi]
Gość zdeniu Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 Czy mozna jakos podciągnąc sprzęgło?nie moznasprzęgło jest bardzo wysokie i ciezko wchodzi wstecznyobawiam się że kończy ci sie sprzęgiełko, spr. tylko czy nie zaczyna sie juz slizgać
lukaszek13ns Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 Witam W Audi to norma ze sprzeglo wysoko bierze, jezeli ci nie slizga to sie niczym nie przejmuj.
Gość zdeniu Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 W Audi to norma ze sprzeglo wysoko bierzeowszemlecz czemu wsteczny ciężko wchodzi
lukaszek13ns Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 Przepraszam zdeniu masz racje z tym wstecznym najlepiej sprawdzic czy sprzeglo nie slizga, jezeli nie to, przypuszczam ze bedzie to wina skrzyni. Wydaje mi sie ze gdyby to bylo sprzeglo to jedynka tez by ciezko wchodzila ale wszystko jest mozliwe.
d4roo Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Dokładnie mam ten sam problem. Sprzęgło bierze mi strasznie wysoko, można by powiedzieć że przy samym końcu i w dodatku jak wbijam wsteczny to trzeba się nieźle nasiłować by go wcisnąć bo potem wbicie jest bezproblemowe. Co to może być dokładnie ??? Dołanczam się do tematu i liczę na pomoc.
wiki Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 wysokie sprzęgło to norma w Audi B5 nie wiem jak w B6, a z tym wstecznym jeśli czasami ci wsteczny gorzej wejdzie to też normalka, w oplach np. nawet nowych wsteczny często zgrzyta gdyż brak synchronizacji w tym biegu
Piterex Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Ja miałem bardzo podobne objawy, aż w końcu pedał wpadł w podłogę i był koniec jazdy. Okazało się ,że trzeba było wymienić wysprzęglik bo się rozwalił i cały płyn wyciekł.
d4roo Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Ja miałem bardzo podobne objawy, aż w końcu pedał wpadł w podłogę i był koniec jazdy. Okazało się ,że trzeba było wymienić wysprzęglik bo się rozwalił i cały płyn wyciekł. wysprzęglik ?? czy to cos podobnego do tulej napinających linkę sprzęgła ?? czy coś bardziej kosztownego ?? (jaki koszt ??)
hornet Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 ja w b6 też mam sprzęgło wysoko ale narazie się nie slizga ... chyba trzeba będzie zobaczyć i ewentualnie wymienić ... takie sugestie otrzmałem od kolegów na spocie Ja miałem bardzo podobne objawy, aż w końcu pedał wpadł w podłogę i był koniec jazdy. Okazało się ,że trzeba było wymienić wysprzęglik bo się rozwalił i cały płyn wyciekł. miałes objawy ślizgania się sprzęgła ??
Piterex Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Nie, poprostu biegi ciężko wchodziły i sprzęgło wysoko brało , wysprzęglik nowy kosztuje jakieś 250 zł. można kupić reperaturkę za ok.30zł.
woj-o Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 ja mam to samo, wsteczny czasami jest problematyczny, i własnie nie wiem co jest. Sprzęgło wysokie ale się nie ślizga. Rozsprzegla do końca więc albo ten wysprzęgnik (nie wygląda bo nie cieknie itp. albo luzy na lewarku (pocięgła do skrzyni), I tu pytanie do znawców tematu czy te pocięgła się regluje jakkolwiek?
inta Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 niech mnie ktos oswieci i wytlumaczy zwrot - wysoko bierze oraz slizga... czy wysoko oznacza ze tuz po delikatnym wcisnieciu czy tez oznacza to ze prawie do konca (do podlogi) pedal musze wcisnac zeby zaskoczylo? niedawno moj padre mi powiedzial wlasnie cos podobnego i stwierdzil, ze sprzeglo by nalezalo podciagnac(tak chyba to okreslil) ale powiedzialem mu (bylem po lekturze forum) ze b5 tak ma... ja nic takiego nie odczuwam i gdy wolno ruszam to wydaje mi sie ze bierze gdzies w polowie chyba...a moze ja tak dziwnie jezdze albo cos... a co z tym slizganiem? co to znaczy? jakie sa objawy? tylko po ludzku prosze to okreslenie to kompletnie nic mi nie mowi...i jak to saprawdzic czy sie slizga? zaznaczam, ze nie ruszam agresywnie z jedynki...a wrecz przeciwnie 1 i drugi bieg staram sie oszczedzac
Gość spedyt Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 a co z tym slizganiem? co to znaczy? jakie sa objawy? Ostatecznością jest taka sytuacja że dodajesz gazu, wskazówka obrotomierza idzie do góry a auto nie przyspiesza. Efekt podobny do przyspieszania na lodzie kiedy koła mieszają w miejscu
bratpit Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 W Audi to norma ze sprzeglo wysoko bierzeowszemlecz czemu wsteczny ciężko wchodzi bo jest niesynchronizowany
szczet Opublikowano 27 Lipca 2007 Opublikowano 27 Lipca 2007 a co z tym slizganiem? co to znaczy? jakie sa objawy? Ostatecznością jest taka sytuacja że dodajesz gazu, wskazówka obrotomierza idzie do góry a auto nie przyspiesza. Efekt podobny do przyspieszania na lodzie kiedy koła mieszają w miejscu Panowie a ja mam takie pytanie. Sprzęgło łapie bardzo wysoko, prawie przy samym końcu, nie stwierdzam żeby się ślizgało, biegi wchodzą bardzo płynnie (wsteczny czasami trochę trudniej) Czy sądzicie, że mogę zrobić na tym sprzęgle jeszcze 5 tys km?? Dodam ze tylko jazda na trasie (autostrady). Może mnie ktoś pouczyć jak oszczędzać takie sprzęgło?? Uzupełnij profil [spedyt]
inta Opublikowano 27 Lipca 2007 Opublikowano 27 Lipca 2007 na 99% zrobisz te 5k a nawet duzo wiecej chyba, ze stanie sie cos dziwnego i niespodziewanego typu tesciowa Ci auto rozwali
Gość spedyt Opublikowano 27 Lipca 2007 Opublikowano 27 Lipca 2007 szczet przez cały temat przewija się że w Audi to normalne.
alcazar Opublikowano 28 Lipca 2007 Opublikowano 28 Lipca 2007 Czy sądzicie, że mogę zrobić na tym sprzęgle jeszcze 5 tys km?? Dodam ze tylko jazda na trasie (autostrady). Może mnie ktoś pouczyć jak oszczędzać takie sprzęgło?? Trudno powiedzieć, możesz zrobić 5 albo 105 tyś. km. Podstawowa sprawa to unikaj jazdy na półsprzęgle (mam nadzieję że wiesz o co chodzi ?). O ruszaniu z piskiem opon chyba nie muszę przypominać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się