SucharS4 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Coollery od SIDa już czekają, Czas pokaże czy coś jeszcze w tym roku się dłubnie, czy dopiero na wiosne Temperatury jak na razie sprzyjające chłodzeniu czy te kulery: http://www.awe-tuning.com/pages/shared/part_detail.cfm?PMaI=1&PMoI=4&PEI=6&PP=s4_27t_drivetrain.cfm&PPT=Drivetrain&IL=s4%20intercoolers to to samo co SID proponuje?
aw69 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 te coolery nie zdadzą egzaminu niestety :/ Jedyny słuszny cooler w S/RS4 to centralny cooler.....Wszystkie boczne nadają sie na h....... nawet te z AWE, a to tylko i wyłącznie z tego względu ze ich umiejscowienie w S/RS4 jest z d*py.....Silnik wytwarza tyle ciepła ze przed tymi nadkolami jest jak w saunie Zeby nie bylo - jestem w stanie to udowodnić Vagiem
ktokolwiek Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2009 No może Ale tak do 330 (z modami wydechu) albo do 400 (z k04) powinny chyba starczyć
SID Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 u nas w PL chwala tylko centralne he he - zdaja egzamin. w USA chwala tylko te po bokach a najbardziej firmy ER ale cena ich zabija, Adam nie zgodze się z Toba, na forach wiele razy byly testy IC, wynik: - boczne z ER i te z AWE biły mocno te centralne W S4 lepiej boczne lepiej sie chlodza (w RS6 to juz porazka) No ale u Ciebie ten centralny dziala dobrze jakos przyznaj sie, masz pewnie chłodzenie wodne do niego podpiete ktorego nei widac :> do 400 PS kazde inne niz seryjne S4 dzdza rady
2fast4you Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Boczne moga dzialac jak im sie ulatwi zycie wywalajac np halogeny. Do 400 koni nie ma sie co spinac a szczegolnie do 330
kosiniak Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 moc da sie zrobic ale co z tego jak to wszystko bedzie szybko puchlo........[br]Dopisany: 10 Grudzień 2009, 20:16_________________________________________________ u nas w PL chwala tylko centralne he he - zdaja egzamin. w USA chwala tylko te po bokach a najbardziej firmy ER ale cena ich zabija, Adam nie zgodze się z Toba, na forach wiele razy byly testy IC, wynik: - boczne z ER i te z AWE biły mocno te centralne w ten temat to sie nie zaglebiajmy, w usa to wszytsko pasuje i wszytsko zdaje egzamin, pozniej jest inaczej jak sie to juz ma w aucie, nie zapomne jak trzebabylo polosie hasporta skracac, k**wa one kosztowaly kosmiczne pieniadze!
aw69 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 taaa w USA wszytsko najwieksze najlepsze A S4 na K04 robią 10 s na cwiare z pelnym wnetrzem
gregory Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Taak....skądś to znam, nawet przy moim Eliminatorze trzeba było przesunąć WG bo zawadzał o kolektor wydechowy :gwizdanie:
kosiniak Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 ale weldug wszytskich opisow i opinii na forach jest nadal ok
ktokolwiek Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Opublikowano 5 Marca 2010 Coolery wstawione, korekta zrobiona
gregory Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Jest teraz piknie Z czystej ciekawości porównałem twój wykres z jednym wykresem 1.8T na GT28rs o mocy lekko ponad 300KM i ~420Nm i stwierdzam, że Esa rządzi. Koniec wykresu podobny z podobnym momentem dlatego moc też podobna w obydwu przypadkach. U ciebie jednak 400Nm osiągane już przy ~2150Rpm, a w tym 1.8T 400Nm osiągane dopiero przy 4200Rpm. Kłania się większa pojemność i mniejsze T. Tak więc auto o wiele bardziej elastyczne w przypadku Esy i pewnie nieporównywalna jazda z dołu. Co do kreski to trudno się wypowiadać bo to 1.8T to ośka :gwizdanie: . Jeśli Esa służy do jazdy na codzień to pewnie pięknie się tym będzie jeździć. Ogólnie jest super! Jestem jeszcze ciekawy co do spalania. Fajnie byłoby jakbyś napisał bez ściemy ile ci to pali po dwóch miesiącach użytkowania
ktokolwiek Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 Dzieki za mile slowa Tak, sluzy do jazdy na codzien, no moze co drugi dzien bo do roboty mam 5 min na piechote, w kazdym razie przez rok zrobilem 23 tys km, z czego sporo po autostradach, Monachium, Poznan itd. Hmm, spalanie ciezko powiedziec bo nigdy tego nie notowalem, nie sprawdzalem zeby dokladnie powiedziec ale tak pi razy oko jak podczas spokojnej, srednio spokojnej jezdzie palil mi ok 12-13 na setke, to teraz 14-15, komp pokazuje 12,5, ale wiadomo ze to sciema
SID Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Bardzo ładnie wyszło, 320ps na seryjnym wydechu to naprawde wysoki wynik na S4, widać różnice temp. są spore
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się