Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] 320 KM i 460 NM made by jetronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AWE ma inne - lepsze no i droższe

Opublikowano

te coolery nie zdadzą egzaminu niestety :/ Jedyny słuszny cooler w S/RS4 to centralny cooler.....Wszystkie boczne nadają sie na h....... :) nawet te z AWE, a to tylko i wyłącznie z tego względu ze ich umiejscowienie w S/RS4 jest z d*py.....Silnik wytwarza tyle ciepła ze przed tymi nadkolami jest jak w saunie :) Zeby nie bylo - jestem w stanie to udowodnić Vagiem :)

Opublikowano

u nas w PL chwala tylko centralne he he - zdaja egzamin.

w USA chwala tylko te po bokach a najbardziej firmy ER ale cena ich zabija,

Adam nie zgodze się z Toba, na forach wiele razy byly testy IC, wynik:

- boczne z ER i te z AWE biły mocno te centralne

W S4 lepiej boczne lepiej sie chlodza (w RS6 to juz porazka)

No ale u Ciebie ten centralny dziala dobrze jakos :) przyznaj sie, masz pewnie chłodzenie wodne

do niego podpiete ktorego nei widac :>

do 400 PS kazde inne niz seryjne S4 dzdza rady

Opublikowano

moc da sie zrobic ale co z tego jak to wszystko bedzie szybko puchlo........[br]Dopisany: 10 Grudzień 2009, 20:16_________________________________________________

u nas w PL chwala tylko centralne he he - zdaja egzamin.

w USA chwala tylko te po bokach a najbardziej firmy ER ale cena ich zabija,

Adam nie zgodze się z Toba, na forach wiele razy byly testy IC, wynik:

- boczne z ER i te z AWE biły mocno te centralne

w ten temat to sie nie zaglebiajmy, w usa to wszytsko pasuje i wszytsko zdaje egzamin, pozniej jest inaczej jak sie to juz ma w aucie, nie zapomne jak trzebabylo polosie hasporta skracac, k**wa one kosztowaly kosmiczne pieniadze!
Opublikowano

taaa w USA wszytsko najwieksze najlepsze :) A S4 na K04 robią 10 s na cwiare z pelnym wnetrzem :)

Opublikowano

Taak....skądś to znam, nawet przy moim Eliminatorze trzeba było przesunąć WG bo zawadzał o kolektor wydechowy :gwizdanie: :)

Opublikowano

Odbiegacie od tematu.

Opublikowano

Jest teraz piknie :good:

Z czystej ciekawości porównałem twój wykres z jednym wykresem 1.8T na GT28rs o mocy lekko ponad 300KM i ~420Nm i stwierdzam, że Esa rządzi. Koniec wykresu podobny z podobnym momentem dlatego moc też podobna w obydwu przypadkach. U ciebie jednak 400Nm osiągane już przy ~2150Rpm, a w tym 1.8T 400Nm osiągane dopiero przy 4200Rpm. Kłania się większa pojemność i mniejsze T. Tak więc auto o wiele bardziej elastyczne w przypadku Esy i pewnie nieporównywalna jazda z dołu. Co do kreski to trudno się wypowiadać bo to 1.8T to ośka :gwizdanie: . Jeśli Esa służy do jazdy na codzień to pewnie pięknie się tym będzie jeździć. Ogólnie jest super! :) Jestem jeszcze ciekawy co do spalania. Fajnie byłoby jakbyś napisał bez ściemy ile ci to pali po dwóch miesiącach użytkowania :wink4:

Opublikowano

Dzieki za mile slowa :) Tak, sluzy do jazdy na codzien, no moze co drugi dzien bo do roboty mam 5 min na piechote, w kazdym razie przez rok zrobilem 23 tys km, z czego sporo po autostradach, Monachium, Poznan itd. Hmm, spalanie ciezko powiedziec bo nigdy tego nie notowalem, nie sprawdzalem zeby dokladnie powiedziec ale tak pi razy oko jak podczas spokojnej, srednio spokojnej jezdzie palil mi ok 12-13 na setke, to teraz 14-15, komp pokazuje 12,5, ale wiadomo ze to sciema :)

Opublikowano

Bardzo ładnie wyszło, 320ps na seryjnym wydechu to naprawde wysoki wynik na S4,

widać różnice temp. są spore :)

Opublikowano

ładnie ładnie, Bobik ogarnia temat :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...