bajk Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Hola, W końcu zabrałem się za zrobienie fotek dla swojej A4 Silnik: 2.0TFSI BGB Napęd: FWD (największy błąd jaki zrobiłem) Skrzynia: 6 manual Z wyposażenia: nawigacja (mała), bluetooth, tempomat, elektryka szyb+lusterek, kierownica wielofunkcyjna, 6 poduszek, BOSE, servotronic, czujniki parkowania tył. W ramach przystosowywania samochodu do normalności: - Zawieszenie gwintowane Tein Basic - Cat-back Millteka + Katalizator 120CPI by EL-TEC - Stabilizator RS4 na tył - Felgi oryginalne Audi z wersji titanium - Opony Toyo T1-R 225/40R18 - Zderzak przód Hofele + grill RS4 - Ori lampy bixenonowe - Carbonowe listwy drzwiowe by EuroGear USA - Dystanse 10mm na tył ECSTUNING - RNS-E Kolejne w kolejce: - FMIC - Fotele W stanach zakupiłem listwy Następnie przyszedł czas na oryginalny bi-xenon, aby zakończyć modowanie przodu auta 5zhOseXxQlM Wykres na seryjnym programie z katem El-tec oraz cat-backiem Millteka.
Tas2die4 Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 no no,ladnie a po wszystkich zmianach bedzie w ogole szkoda tylko,ze brak
Buba Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 co to za fele?? nie oslepiasz czasami nikogo swiatelkami??
bajk Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 co to za fele?? Oryginalne Audi - były montowane w wersji titanium, ale tylko w USA (dokupowane oddzielnie).[br]Dopisany: 10 Październik 2009, 13:47_________________________________________________ nie oslepiasz czasami nikogo swiatelkami?? stąd w planach najbliższych zmiana świateł
poziek Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Aż żal mnie ściska, że nie masz quattro...szczególnie w perspektywie GT28 :gwizdanie:
bajk Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 Aż żal mnie ściska, że nie masz quattro...szczególnie w perspektywie GT28 :gwizdanie: wiesz... mnie też
zieluch Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Powiem szczerze myslałem że gorzej spasuje się zderzak od s do seryjnych progów.Szkoda że nie pozatym piękne auto
Flyer Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Wszystko super, ale koncowki Ci z tylu chyba mocno wystaja No i czemu tyl stoi wyzej niz przod?
bajk Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 Wszystko super, ale koncowki Ci z tylu chyba mocno wystaja No i czemu tyl stoi wyzej niz przod? Zdaję sobie sprawę z obydwu rzeczy o których piszesz - wydech spasowany w ten sposób przez VTG - zostawili w ten sposób przez to, że napis Milltek widać nigdy jakoś nie miałem czasu wsunąć końcówek - z tyłu wygląda ok. Co do wysokości - niedługo przód też pójdzię w górę - powolne przystosowanie do zimy
Reggi Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Fajny czarnuch Brak Q przy planowanych modach..
Adas Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 autko piekne, jedyny wielki minus tak jak u Mnie - brak quattro
malik Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Zderzak przedni wyszedł na prawdę nieźle. Musisz jednak wymyśleć jakiś mod na tył bo seryjny zderzak zupełnie nie pasuje do przedniego. Aha, i w procesie detailingu Meguiarsem pominąłeś oponki. Nie zapomnij następnym razem dla pełnego efektu
retrikal Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 śliczna przód boski :kox: z minusem nie będę się powtarzać, bo po co...jak nie ma Q, to nie ma, i od pisania na pewno nie przybędzie...
bajk Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 śliczna przód boski :kox: z minusem nie będę się powtarzać, bo po co...jak nie ma Q, to nie ma, i od pisania na pewno nie przybędzie... a szkoda [br]Dopisany: 11 Październik 2009, 11:26_________________________________________________ Zderzak przedni wyszedł na prawdę nieźle. Musisz jednak wymyśleć jakiś mod na tył bo seryjny zderzak zupełnie nie pasuje do przedniego. Aha, i w procesie detailingu Meguiarsem pominąłeś oponki. Nie zapomnij następnym razem dla pełnego efektu Jeśli chodzi o tył to myślę, że zderzak z wersji DTM dał by radę
Tomeks Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Jeśli chodzi o tył to myślę, że zderzak z wersji DTM dał by radę i żaden inny
Patrox Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 W czarnym kolorze zderzak od wersji DTM do d*py jest nie podobny. http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.carandclassic.co.uk/uploads/new/825652.jpg&imgrefurl=http://www.carandclassic.co.uk/car/C105543%3Fpt%3Dpf&usg=__1Xvqp7_CsCaNZVmWqKYi9xpHXjc=&h=375&w=500&sz=33&hl=pl&start=72&sig2=_woQk2heJ-he0_hsLXeREg&um=1&tbnid=JgD7sggeF9vDdM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3DAudi%2BA4%2B%2BDTM%2Bedition%2Bblack%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D54%26um%3D1&ei=oMfDSpfuD8a0sgaJ2bGjBA Ale o gustach sie nie dyskutuje. I posłuchaj kolegów, nie wkładaj pieniędzy w duże turbo bo i tak z czasem dojdzejesz do tego żeby zmienić i kupic quattro. A po co 2 razy robic to samo. Ile jesli mozna wiedziec kosztował ęię przód zderzak, info może być na priw. Pozdrawiam
bajk Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 W czarnym kolorze zderzak od wersji DTM do d*py jest nie podobny. http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.carandclassic.co.uk/uploads/new/825652.jpg&imgrefurl=http://www.carandclassic.co.uk/car/C105543%3Fpt%3Dpf&usg=__1Xvqp7_CsCaNZVmWqKYi9xpHXjc=&h=375&w=500&sz=33&hl=pl&start=72&sig2=_woQk2heJ-he0_hsLXeREg&um=1&tbnid=JgD7sggeF9vDdM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3DAudi%2BA4%2B%2BDTM%2Bedition%2Bblack%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D54%26um%3D1&ei=oMfDSpfuD8a0sgaJ2bGjBA Ale o gustach nie nie dyskutuje. i posłuchaj kolegów i nie wkładaj pieniedzy w duże turbo bo i tak z czasem dojżejesz do tego żeby zmienić i kupic quattro a po co 2 razy robic to samo. Ile jesli mozna wiedziec kosztował się przód zderzak, info może byc na priw. Pozdrawiam Wiadomo, że będzie problem z przeniesiem mocy, jednak mimo wszystko chyba włożę - w razie czego wyjmie się przy sprzedaży i przełoży do czyjegoś quattro Jeśli bym zmieniał samochód to najprawdopodobniej na EVO X, bądź 911 [br]Dopisany: 11 Październik 2009, 14:36_________________________________________________Na www.hofele.com wrzucili zdjęcia również :gwizdanie: Teraz trzeba czekać na http://www.eurogearusa.com/door_blades/products/b6_audi_s4_carbon_fiber_door_blades.html [br]Dopisany: 20 Październik 2009, 19:05_________________________________________________Już niedługo koniec oślepiania - bixenon zamówiony
Rekomendowane odpowiedzi