driv Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 witam Kolegów Klubowiczów, od pewnego czasu mam problem z moim super autkiem:) rano na zimnym silniku albo po całodziennym staniu pod pracą moje autko nie ma mocy żeby jechać objaw trwa pierwsze 30 s. do 2 min a potem wszystko jest ok, główny objaw to po dodaniu gazu momentalnie słabnie i dopiero bardzo mocne wciśnięcie gazu powoduje że auto jedzie, aczkolwiek wcale nie ochoczo:( macie pomysł co to może być? Pozdrawiam
mstan Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Witam Może to mieć związek z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej(czy autko po odpaleniu wchodzi na większe obroty 1200-1300 i dopiero po chwili schodzi na 1000 ?). Pozdrawiam
driv Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 no w sumie tak, po zapaleniu obroty wynoszą ok 1200 ale zaraz spadają, czy VAG to pokaże?
Dev Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 podłacz vag-a na zimny silnik i sprawdz jak sie nagrzewa przy okazji zobacz jak oscyluje sonda
wojtek26 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Sprawdź jaka temp silnika widzi ECU na zimnym silniku, sprawdx róniez ciśnienie paliwa. W fazie nagrzewania silnika sonda nie jest barna pod uwage dopiero po jakis kilku minutach jak sie nagrzeje i zacznie pracowac prawidłowo ECU zaczyna brac pod uwage sygnał sondy.
Dev Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 W fazie nagrzewania silnika sonda nie jest barna pod uwage dopiero po jakis kilku minutach jak sie nagrzeje i zacznie pracowac prawidłowo ECU zaczyna brac pod uwage sygnał sondy. myślę że Twoja odpowiedz nie powinna być brana pod uwagę przez czytających tego posta :polew: :polew:
wojtek26 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 W fazie nagrzewania silnika sonda nie jest barna pod uwage dopiero po jakis kilku minutach jak sie nagrzeje i zacznie pracowac prawidłowo ECU zaczyna brac pod uwage sygnał sondy. myślę że Twoja odpowiedz nie powinna być brana pod uwagę przez czytających tego posta :polew: :polew: A dlaczego tak sądzisz drogi kolego dopóki sond nie osiagnie temp pracy wysyła błedne sygnały których ECU nie bierze pod uwage przy dobieraniu dawki robi to z mapy awaryjnej, podobnie jak odłaczysz sonde
Dev Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Ecu zbiera sygnały z: przepływomierza, przepustnicy, czujników: położenia wału, wałka rozrządu, wody, ABS-u, zbiornika paliwa i sondy ( to są podst. parametry) od momentu przekręcenia kluczyka jakiekolwiek odstępstwo od normy powoduje wygenerowanie błędu sonda posiada podgrzewanie po to aby jak najszybciej podawac parametry do ECU w pełni sprawna sonda podaje sygnał po ok 4-5 sekundach po odpaleniu silnika po to aby silnik spalał jak najmniej paliwa i nie zanieczyszczał srodowiska
mstan Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Witam Trochę przesadziłeś z tą sondą :"w pełni sprawna sonda podaje sygnał po ok 4-5 sekundach po odpaleniu silnika" "Najnowsza generacja tzw. sond planarnych już po 10 sekundach przekazuje dokładne parametry do modułu sterowania silnika. Obecnie inżynierowie Boscha pracują nad dalszym skróceniem o połowę tego, już i tak bardzo wyśrubowanego, wyniku." To silnik ADR z 96r Pozdrawiam
Dev Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 wlasnie sprawdzilem w swoim aucie na zimnym praca sondy rozpoczela sie w 12 sekundzie po odpaleniu na goracym (temp. siln. 94 stopnie) po 2 sekundach
driv Opublikowano 13 Października 2009 Autor Opublikowano 13 Października 2009 Witam, dzięki wielkie za tą dyskusję, bo jazda takim autem to prawdziwa męka. Jak rozumiem muszę podłaczyć auto do VAG-a. ale mam kolejne spostrzeżenia - moje auto jedzie tak nawet jak się nagrzeje, jest totalnie nieelastyczne, szarpie i mam wrażenie, że jest to związane z zasilaniem w paliwo - bo na gazie jest ekstra. Może coś jest zatkane - ale co?
Dev Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej możę jest za słabe
driv Opublikowano 13 Października 2009 Autor Opublikowano 13 Października 2009 jak to zrobić i ile powinno być?
wojtek26 Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Spróbuj zatankowac ponad 1/2 zbiornika i sprawdx czy objawy nie ustaną. W poprzednim audi tak miałem, przyczynął było zabrudzenie sitka kosza pompy paliwa, dopóki poziom był powyzej krawedzi kosza auto chodziło idealnie.
driv Opublikowano 14 Października 2009 Autor Opublikowano 14 Października 2009 Spróbuje zatankować A co z tym ciśnieniem gdzie i jak to mierzyć?
Musashi Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 normalnie podlaczasz specjalny manometr
mstan Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Witam Wpiąć manometr w przewód zasilający listwę wtryskową i tak na wolnych obrotach 3,5 bara po ściągnięciu wężyka podciśnieniowego z regulatora ciśnienia 4 bary. Pozdrawiam
driv Opublikowano 16 Października 2009 Autor Opublikowano 16 Października 2009 Dziękuje za podpowiedzi pojadę w weekend sprawdzić Chociaż muszę przyznać że 3 dni jazdy na samym paliwie spowodowały że auto wróciło do normy, chociaż trochę brakuje elastyczności, więc myślę że coś jest po prostu zatkane. Ciekawe czy można jakoś przeczyścić cały układ z paliwem Pozdrawiam
dziadekM Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Witam. Podepnę się pod temat żeby nie robić bałaganu. Mam podobny problem. Odpalam rano samochód i po paru sekundach obroty spadają na 500-600 później jakieś 200-300 i w końcu silnik gaśnie. Odpalam drugi raz i wszystko ok. Co to może być? Wymieniłem przewody i świece i dalej to samo. Jak jest silnik nagrzany to nie ma żadnych problemów
Dev Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Witam. Podepnę się pod temat żeby nie robić bałaganu. Mam podobny problem. Odpalam rano samochód i po paru sekundach obroty spadają na 500-600 później jakieś 200-300 i w końcu silnik gaśnie. Odpalam drugi raz i wszystko ok. Co to może być? Wymieniłem przewody i świece i dalej to samo. Jak jest silnik nagrzany to nie ma żadnych problemów Kolego najpierw Vag tutaj na forum nikt nie wróży z fusów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się