andrzj Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Uszczelniłem odmę, wymieniłem odcinek gumowy przy intercolerze do turbo oraz śruby mocujące pokrywę zaworów, (uszczelke już wymieniłem) Jest niby lepiej... ale wciąż zbiera sie wilgotna plamka na osłonie silnika patrząc od dołu(wcześniej zbierała sie kropelka) Wiem że poci mi sie turbo tak stwierdził znajomy mechanik. Za często jednak pojawia sie słowo "pocenie", które obawiam sie że pochodzi z niewiedzy mechaniora albo braku chęci. Skrzynie biegów mam właściwie mokrą, ostatnio było za dużo suchych dni i nie bylo kiedy przemyć jej deszczem więc jest cała zarzygana (...że sie tak wyraże). Podobno jak twierdzi mech "każdy silnik powyżej 100k jest zarzygany tylko jak sie ma osłone pod silnikiem nie ma to sie jak umyć i spływa w postaci mokrej plamki taki stan utrzymuje sie do końca życia silnika" Żaden olej mi jeszcze nie kapie a na moim miejscu parkingowym nie zauważyłem czarnych plan Po prostu jestem ciekaw jaka jest prawda i czy warto sie tym martwić Jak sie ma wilgotny spód silnika do przeglądu corocznego,warto maskować coś myjąc podwozie czy jak wspomniałem każdy diagnosta uważa to za standard Ubytek oleju jeśli mam to nie zauważalny lub nieznaczny jak na 5tyś po ostatniej wymianie.[br]Dopisany: 15 Październik 2009, 20:26_________________________________________________Jak to jest w praktyce? Jest ktoś z przebiegiem powyżej 200k jak ja z suchą osłoną silnika?
jarek3251 Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 mam 1z praktycznie tan sam silnik co tój i żadnych plam ani mokrej skrzyni
Robi1 Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 mój niestety też się poci ale spod uszczelki miski olejowej mechanior stwierdził, że przy większych przebiegach to normalne
piotr20997 Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 U mnie też się poci przy uszczelce miski olejowej Wiecie może jaki jest koszt wymiany tej uszczelki?
Armi Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 U mnie też się poci przy uszczelce miski olejowej Mi również mechanik mówił, że to normalne tzn że właściwie każda a4 jaka do niego przyjedzie ma ten problem.
darkopolo Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 U mnie też się poci przy uszczelce miski olejowej Wiecie może jaki jest koszt wymiany tej uszczelki? W moim AFN-e ten sam problem.Byłem ostatnio u mechanika koszt wymiany uszczelki pod miską około 250 pln.
Musashi Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 umyj silnik i obserwuj. z reguly olej gubi z dolotu, czesto przez nieszczelne polaczenie lub gume przy egr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się