_Solar_ Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Witam chciałbym dziś przedstawić małe fotostory i krótki opis z prac związanych podczas wymiany prawego lusterka na duże ( wersja angielska ) potrzebne graty : -śrubokręt krzyżakowy - ---II--- płaski - klucze torx - kombinerki - jakiś cienki szpikulec (najlepiej jakaś agrafka,szpilka ,igła itp ) - długopis i kawałek kartki Na wstępie powiem że duże lusterko angielskie pasuje praktycznie P&P ale po odpowiednim ustawieniu lusterka szkło nie ma zachowanej swojej linii ( tzn u mnie po ustawieniu lusterka szkło z jednej strony było mocno schowane w obudowę a z drugiej było wyciągnięte ) Przystępujemy do pracy : Będziemy musieli przemienić nasz stary czarny trójkąt mocujący lusterko do wersji dużej(angielskiej) zdjęcie podglądowe po zamontowaniu dużego lusterka,jak było stare zapomniałem strzelić fotki Demontujemy wkład lusterka Kieruję tutaj do bardziej szczegółowego opisu => http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t59600.0.html;highlight=lusterko Następnie musimy zdemontować boczek drzwiowy,odczepić kostkę,odkręcić śrubę i wyjąć lusterko Tutaj też kieruję do krótkiego opisu => http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t96381.0.html;highlight=lusterko Teraz przystępujemy do wyciągnięcia pinów z wtyczki Przed wyciągnięciem pinów najlepiej sobie oznaczyć jaki kabelek w które miejsce idzie ( ja sobie zapisałem na kartce : np czerwony - 4 itp ) na kostce jest numeracja podana śrubokrętem albo paluszkami odginamy plastikową część wtyczki następnie bierzemy agrafkę (igłę lub coś podobnego ) w wkładamy do kostki ( trzeba trafić na takie zabezpieczenie które blokuje wyjęcie pina) jak już na nie ładnie trafimy pociągamy za kabelek i po kłopocie Odkręcamy obudowę lusterka najlepiej będzie ją sobie od razu przekręcić w drugą stronę gdyż będziemy musieli odkręcić jedną boczną śrubkę Następnie najlepiej płaskim śrubokrętem zdejmujemy takie oto zabezpieczenie Później będzie troszkę ciężej to zabezpieczenie wsadzić.Ale z tym myślę ze jedna osoba sobie poradzi, jak nie to może się przydać jakaś pomoc kolegi.Kładziemy ładnie lusterko na Twardej powierzchni,bierzemy kombinerki w dłoń łapiemy za tą podkładkę ( kielich - niestety nie wiem jak to fachowo nazwać ) i ściskamy mocno na sprężynę i wkładamy to zabezpieczenie. Odkręcamy jeszcze 2 śrubki w celu lepszego wyjęcia jak i włożenia wiązki kabli Z drugim lusterkiem postępujemy tak samo.Przekładamy trójkątne mocowanie pod duże lusterko i składamy wszystko w odwrotnej kolejności Oto efekt jak na razie jeżdżę z jednym srebrnym uchem ale czekam na mate grzewczą.Jak dojdzie to wymienię i dam lusterko pod kolor nadwozia mam nadzieję że mój opisik i fotki choć trochu się przydadzą
Kowi87 Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Kiedys miałem przygody z lusterkiem prawym małym, jeśli ktoś zdecyduje sie na taką podmiane w polifcie, to niech lusterko dokładane pochodzi również z polifta, ponieważ ten czarny trójkąt rozni sie nieco mocowaniem od wersji przedliftowej i nie darady tego przerobić :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Kowi87 to teraz mogę spokojnie dopisac ze taką operacje stosujemy w wersji przedliftingowej Nie no tak samo będzie zapewne w poliftach, tylko chodzi mi o samo mieszanie lusterek, ja przez niewiedze kupywałem dwa lusterka , a różnia sie w srodku rozstawem śrub w obudowie, dolny czarny element lusterka odchodzacy od trójkata pomiedzy liftami rózni sie długoscią i to znacznie, oraz sam bolec ze sprężynką w polifcie jest dłuzszy. Efektem tego jest brak mozliwosci załozenia obudowy przedliftowej na trójkat poliftowy i odwrotnie
Miszka82 Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 też niedawno zmieniałem małe na duże i mam takie pytanie, po założeniu tego dużego lusterka i ustawieniu na maxa do siebie(do kierowcy) i tak brakuje tego"przysunięcia" na tyle, żeby normalnie widzieć w tym lusterku(muszę się troszkę odchylać do tyłu żeby dobrze wszystko widzieć).... czy jest na to jakaś rada ? i czy są same wkłady do tych lusterek bez tego kawałka który przybliża(po prawej stronie wkładu) ?
_Solar_ Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Opublikowano 13 Listopada 2009 Miszka82 wykonałeś taka operacje jaką ja zrobiłem z lusterkiem, Przełożyłeś to czarne mocowanie ze starego lusterka ??
pwrlax Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Jedna mała informacja co do przekładania lusterka. Lustra w lusterkach lewym i prawym są inne jedno robi zbliżenie a drugie oddala. Po takiej zmianie lusterka należy się zastanowić nad zmianą szkła na oryginalne prawe i będzie gites. Prawe od anglika jest jak nasze lewe. pozdrowienia
_Solar_ Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 dokładnie jak już wyżej pisałem to lusterko angielskie jest przystosowane do strony kierowcy...ma inny jak by to powiedzieć kąt widzenia , jest inaczej wyprofilowany....i dlatego zrobiłem taka operację.Szklo lusterka również nie było ladnie ułożone ( teraz jest - możesz to zobaczyć na ostatnim zdjęciu ) wcześniej jak sobie ustawilem lusterko aby wszystko było dobrze widać to szkło było z jednej strony bardziej schowane z drugiej sie równało z obudową lusterka.U Ciebie pewnie podobnie jest
OGr Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-prawe-lusterko-z-anglika/ <--- tu masz namiary na firmę która ma odpowiednie lustra do prawego lustra z anglika ;-) Trzeba tylko pytać mailowo lub telefonicznie bo na Allegro mogą akurat nie mieć wystawionych.
_Solar_ Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 lusterko pasuje niemal ze P&P załozyłem je na poczatku bez zadnego modzenia ale po odpowiednim ustawieniu pole widzenia w lusterku nie było skuteczne.Zmieniłem ten trójkącik z wersji europejskiej i jest malina Jak tez czytałem niektórzy zmieniają sam wkład i równiez malina. ale mi sie nie chciało czekac na te przesyłki zamawianie itp więc zrobiłem takim otóz to sposobem jak jest opisane :>
Kolkov Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 _Solar_ fpytkę tutek, wielkie dzięki Uploaded with ImageShack.us nie ukrywam, że troszkę się trzeba najeb... ze ściśnięciem tej sprężynki...
OGr Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Dlatego wydaje mi się że dużo prostszym sposobem jest przekładka środkowego mechanizmu poruszającego lusterkiem niż rozbieranie tej sprężynki.
hubresm Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Wtrącę się. Ja do swojego kupiłem lusterko od polifta angola pomalowałem na odpowiedni kolor i przykręciłem. Pasuje idealnie, nic nie zmieniałem, chociaż chciałem czytając wasze posty. Dla niezdecydowanych to szczerze polecam taki zabieg. Polepszył się wygląd audiczki i pole widzenia w lusterku.
denveco Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ja u siebie wymienilem prawe lusterko na duze, dorwalem nawet w tym samym kolorze. Ale tego pierscienia za cholere nie moge wyciagnac ze tego starego lusterka, dlatego jak narazie jezdze z minimalnie zlozonym lusterkiem, nie wyglada to za ciekawie, i co jakis czas jak pasazerka zamknie drzwi to lusterko wskakuje na swoje wlasciwe miejsce. NIe moge sobie z tym poradzic. A nawet prawe szklo mam z ta kreska i widze martwe pole takze kwestia przyzwyczajenia z oddalaniem / przyblizaniem szkla.
_Solar_ Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 niech ktos Ci pomoze zciągnąc to zabezpieczenie.Jadna osoba niech nadusi tą sprezyne a druga niech wyciaga zabezpieczenie powinno ładnie puścić
OGr Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Kolego, jeżeli nie chce zejść to wymień mechanizm który porusza lusterkiem (zaraz pod lustrem). U mnie perfekcyjnie zdało egzamin i działa już kilka miesięcy ;-) Tu masz opis: http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-prawe-lusterko-z-anglika/
Michaelo Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Polecam ten zabieg! Choć mam Audi A6 lusterka mamy takie same :> Dzięki za opis Dla porównania wielkości wkładów lusterek zamieszczam foto:
marek123_ms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Orientuje sie ktos czy lusterko z 96r jest takie same pod wzgledem ksztaltu jak i wielkosci co z 98r??? Bo mam okazje kupic angola z 96 i nie wiem czy bedzie sie roznil od mojego 98... z tego co doczytalem to roznica jest miedzy 1 a 2 liftem... A miedzy 1 wersja a 1 liftem tez???
Polko_V Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 powiem tak...mam po FL i juz na wstepie widac ze ksztalt obodowy jak i trojkata mocujacego sie rozni a najbardiej ksztalt szkla ...poliftowy FL ma ksztalt bardziej klinowaty i przed bardziej proste mialem nie male walki z kupnem bo sprzedajacy nie mial zielonego pojecia o co chodzi wg niego wszystkie mialy takia same i tak jak piszecie prawe lustro bd na rowni lub lekko wystawalo za obrys . Ale zabieg ten jak dla mnie ma same plusy ...lepsza widocznosc i lepszy wyglad. pozdrawiam
_Solar_ Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 Orientuje sie ktos czy lusterko z 96r jest takie same pod wzgledem ksztaltu jak i wielkosci co z 98r??? Bo mam okazje kupic angola z 96 i nie wiem czy bedzie sie roznil od mojego 98... z tego co doczytalem to roznica jest miedzy 1 a 2 liftem... A miedzy 1 wersja a 1 liftem tez??? jest takie samo dopiero w 2 lifcie tzn od 99 były juz inne lustra
RafuZG Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 u mnie kable nie chcą przejść przez ten otwór z trójkąta mam na kablach jakąś kostke i nie chce przejść;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się