Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pompa wysokiego ciśnienia cieknie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ja też włąśnie do końca nie wiem jak to jest czy np. mogą być dobre wartości wtrysków na walnietej pompie VACUM. I ja jeszcze ptam pod kątem softu czy ilość kucyków i niutonków może być ograniczona przez VACUM a nie przez pompki. I czy jest do zdiagnozowania VAG-em walnieta pompa VACUM? :mysli: I jak to się będzie objawiać??

Opublikowano

na bank jaka masz vacum walniety to soft bedzie slaby zobacz czy nie spierdziala ci paliwo z tylu tej pompy bo moze nie jest szczelna i jak masz pompki to banki to tez slabo bedzie sprawdz pompe bo z tego co wiem korekcje pompek masz ok

Opublikowano

Powiem Ci że coś mi ostatnio wzrosło spalanie o ok 1,5 litra!!!!! :shocked: Ale nie sądzę żeby aż tyle było w stanie spierdzielić w przypadku jakieś nieszczelności?? :gwizdanie:: No a jak najlepiej sprawdzić tą pompę? Vagiem da się jakoś??

Opublikowano

pompa powinna wytwarzać ciśnienie paliwa 3.5 bar przy 1500obr na ciepłym silniku

Opublikowano

daimos a jak to sprawdzic ?

Opublikowano

oki pompa kupiona uzywka za 200 zł zakup do niej nowych oringów w aso juz nie pamietam ale 35 zł tak mi sie wydeje

tylko teraz mam pytanko czy istnieje mozliwosc zakupu w aso uszczelki od tego dekla ze tak napisze czarnego z drugie strony , tej uszczelki takiej powyginanej co tu po niektorzy sami sobie robili ?

p.s po wymianie pompy hamulce są poprostu masakrycznie dobre :-)

nie dostepna w aso i chyba raczej nigdzie, jakis rok temu przerabialem ten temat. kupilem uzywke za 270pln plus nowe uszczelki pomiedzy pompe a korpus i smiga do dzis, bez problemow ;). mozesz tez na poczatek sprubowac zalac rowek uszczelka w plynie odczekac chwilke az troszke stwardnieje i na to polozyc stara uszczelke i skrecic. powinno byc ok. ja tak zrobilem z pierwsza pompa, ale pozniej podkusilo mnie zeby rozebrac vacum i to tez uszczelnic I to byl blad ;). wiec nie polecam odkrecanie niczego wiecej oprocz tej czarnej pokrywki.

Opublikowano

witam panowie,

odgrzewam stary temat, a to z tego względu ze moje pytanie jest ściśle związane z tematem powyżej poruszanym, mianowicie posiadam audi a4 AWX z 2001 roku.

Od jakiegoś czasu zaczęła cieknąć ta właśnie pompa. wyciek zlokalizowany jest gdzieś na tym dekielku. Na pierwszy rzut była próba uszczelnienia silikonem dirko. ale było to rozwiązanie na jakiś miesiąc gdyż ropa znów zaczęła sie sączyć. W związku z tym planuje wymianę całej pompki.

Moja to LUK o numerze 038 145 209 A, a w zasięgu mam pompkę z silnika AVF z 2003 roku o numerze 038 145 209 E w zestawie z blaszaną uszczelka. Z tego co czytałem różnica pomiędzy tymi pompami jest własnie w uszczelkach, ale proszę o wypowiedz wtajemniczonych w temacie:

Czy ta pompa podejdzie P&P do mojego silnika?

Czy wymiana jest bardzo trudna?

czy można coś zapowietrzyć (wiadomo paliwo cofnie się do baku, ale to pomijam) czy jest coś jeszcze co może się posypać przy wymianie?

Dodam że planuje wymianę we własnym zakresie gdyż przebywam w UK, a wiadomo jacy tu fachowcy ;] także zestaw kluczy jest miejsce jest kwestia czy jest to karkołomne zadanie czy pomalutku da się to wykonać.

z góry dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

dasz rade bez problemow pompa jest P&P. NIe pamietam jak to jest z ta metalowa uszczelka ale chyba to nie ma znaczenia ;) (poprawcie mnie jak sie myle) troche zabawy jest bo pompa jest zaraz przy grodzi i nie wygodnie sie tam imbusami operuje ;) srub jest raptem chba 5 czy 6. a nie zastanawiales sie nad wymiana tylko tej uszczelki???

a tak pozatym to czemu pytasz czy wymiana trudna skoro ja juz silikonem uszczelniales??? (nie wyciagales jej???)

co do zapowitrzania to nie ma problemu a tak na wszelki wypadek mozesz zatkac przewody paliwowe np. wiertlem chyba 6mm( ja tak robilem ) i paliwo az tak bardz sie nie cofalo :) . jedyna rzecza ktora mozesz uszkodzic jak sie filter zapowietrzy to jes trojnik na filtrze ;) pare euro w aso w razie W. ;) powodzenia

Opublikowano

szczerze mówiąc nie wyciągałem jej, dlatego że gdzieś tu na forum czytałem ze taki zabieg mógłby ja jeszcze bardziej rozszczelnić w razie nieumiejętnego dokręcenia lub niespasowania uszczelki, a tak sie składa że samochód używany jest codziennie i nie mogłem i nie mogę pozwolić sobie na dłuższy przestój. U mnie wyciek nie jest pomiędzy pompą a silnikiem, a w samej pompie a dokładnie tym dekielku ( rozszczelnienie/ pęknięcie). Dlatego też po prostu ażeby zniwelować choć w jakimś stopniu wyciek przeciągnąłem silikonem wzdłuż całego rowka tego dekielka i jak pisałem wszystko było ok ale tylko przez jakiś czas.

Zatem jeśli z samą wymianą nie ma większego problemu oprócz gimnastyki ;) to w takim razie będę musiał się za to zabrać.

Opublikowano

ale to wystarczy ze wyciagniesz stra pompe, odkrecisz ten dekielek i go tam silikonem zalejesz, na to dasz stra uszczelke i bedzie cacy ;)

Opublikowano

Mnie teraz dotknął ten problem z uszczelnieniem. Wydałem 170zł na komplet uszczelek i dalej cieknie. Posmaruję sylikonem i tyle.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wymień na jakąś młodszą. Za 150 kupisz używane vacuum. Najlepiej z końcówką N albo Q :) Czym dalsza litera alfabetu tym pompa młodsza.
Oczywiście na bosha z wkręcanym króćcem podciśnienia.

Opublikowano

mam takie pytanie czemu etka wypluwa coś takiego "038 145 209 n wolno stosować tylko w audi a2, dla pozostały samochodów jest zablokowany. we wszystkich samochodach oprócz audi a2 należy stosować 038 145 209 q"

A wszyscy tu polecają pompę z końcówką N - czym te pompy się różnią??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...