Sztomel Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 czujnik temperatury płynu chłodzącego do silnika TDI jak wpiszesz sobie np. w wyszukiwarce na jakimkolwiek portalu aukcyjnym to pokaże Ci się jego obrazek, jeśli jest szczegółowy to zobaczysz, że czujnik posiada 4 piny, widzisz tylko jeden czujnik a w rzeczywistości są w nim dwa odrębne czujniki tylko, że umieszczone w jednej obudowie zwanej potocznie czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, piny nr 1 i 3 to piny czujnika G62 odpowiedzialnego za podawanie wartości do sterownika silnika a piny nr 2 i 4 są od czujnika G2 odpowiedzialnego za podawanie wartości na wskaźnik temp. w zegarach, jeśli padnie któryś z nich to i tak wymieniasz obydwa bo są razem.
marcin9680 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 A no teraz to rozumiem , dzieki serdeczne za to wyjasnienie Pozdrawiam
Gamling Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 A ja zalecam uważać kupując taki czujnik w skodzie. Ja tak zrobiłem i niestety nie pasował, okazał się odrobinę za gruby.
Kredek Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 A ja z kolei dam sobie rękę uciąć że Skodowski pasuje, i na dodatek jest tańszy niż w ASO Audi. Pasuje na 1000%. Nr. 059 919 501A. Wymieniałem na dzień przed wizytą u Witka.... Może koleś żle Ci dobrał albo mu sie nie chciało szukać
ROBERT Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Ja uważam ten temat za zamknięty już dawno ... Na temat czujnika temp. jest milion wątków w dziale tech. PS. ... Wkur..a mnie gadka "gości" - a może inaczej - "szpanerów" którzy maja auto za 30-40 tys.PLN ( a nawet droższe) i wybierają czujniki za 70 PLN zamiast ORI za 115 PLN - różnica 45 PLN ... WOW ale kasa ...
Gamling Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Ja uważam ten temat za zamknięty już dawno ... Na temat czujnika temp. jest milion wątków w dziale tech. PS. ... Wkur..a mnie gadka "gości" - a może inaczej - "szpanerów" którzy maja auto za 30-40 tys.PLN ( a nawet droższe) i wybierają czujniki za 70 PLN zamiast ORI za 115 PLN - różnica 45 PLN ... WOW ale kasa ... A nie bierzesz pod uwagę, że to wcale nie cena może mieć decydujące znaczenie? Ja po prostu przejeżdżam codziennie koło salonu skody.
troudyl Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Witam, mam serdeczną prośbę, czy ktoś to posiada Etkę, mógłby mi pomóc zlokalizować ten czujnik w AWX? Mam takie objawy, skacze wskazanie temperatury cieczy chłodzącej, czasem obroty na jałowym skaczą do 1200 obrotów, a dziś przy 6 *C załączył mi się wiatrak mimo że silnik był niedogrzany. Vag pokazał mi błąd czujnika ( nie wiem który , znajomek się podpiął do Audi mojej i zczytał błąd).Proszę o pomoc Edytowane 2 Października 2015 przez troudyl
OLIVER Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Witam, mam serdeczną prośbę, czy ktoś to posiada Etkę, mógłby mi pomóc zlokalizować ten czujnik w AWX? Mam takie objawy, skacze wskazanie temperatury cieczy chłodzącej, czasem obroty na jałowym skaczą do 1200 obrotów, a dziś przy 6 *C załączył mi się wiatrak mimo że silnik był niedogrzany. Vag pokazał mi błąd czujnika ( nie wiem który , znajomek się podpiął do Audi mojej i zczytał błąd). Proszę o pomoc Może to Ci pomoże
troudyl Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Dzieki pomoglo. Pytanie z innej beczki dzis po wymianie czujnika zrobilrm 50 km i cos sie stalo ze wysadzilo mi czujnik z krucca. Dobrze ze zobaczylem i w 4 km zjechalem i wylaczylem silnik. Czy ten model ma jakies zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika w takiej sytuacji? Bo zgubilem od groma plynu chlodniczego. Czy jest opcja ze czujnik z koncowka 529 a moze nie pasowac skoro mialem z koncowka 519 c? Gdzies czytalem ze to zamiennik ori
EaglePoland Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Panowie, odgrzeję temat. Jak odpalam silnik obroty wchodzą na około 1100 a później powoli opadają do 900. Zauważyłem także ubytek płynu chłodniczego (0,5 cm poniżej MIN). Oleju nie ubywa, nie kopci. Na komputerze błąd 17664. Temperature na zegarach (90st) osiąga zawsze ale najczęściej dzieje się to tak: podczas jazdy temp. dochodzi do 80st, utrzymuje się na tym poziomie jakiś czas, następnie szybki spadek do 50-60 i gwałtowny wzrost do 90st. Na VAGu temperatura powolni cały czas idzie do góry co jeden stopień. Temperatura na VAG'u zawsze różna (na zegarach 90, na VAG 86) lub (na zegarach 50, na VAG 58). Co o tym myślicie? G62 do wymiany, ale co z ubytkiem płynu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się