Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej do 2.0 ALT?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kombinujecie z tymi olejami jak i tak wam go wpier..li, tylko kasa w błoto, i proponuje zmienić na 10w40

Ja leje 10w40.

Podobno LM mniej łyka więc moze warto spróbować :)

Opublikowano

Zresetujcie kompa poprzez odłączenie na chwile akumulatora , pojawi się wtedy kiedy będzie faktycznie mało oleju- jak wam zapala się po 100 km :P

Opublikowano (edytowane)

Mi na Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 spala 200-300ml na 2500km. Nie wiem ile spalało moje auto u poprzednika który jeździł bodajże na Castrolu Edge 5W30 ale zapewniał mi ze te B7 ALT nie ma jakiś wielkich ubytków oleju z którego słyną te silniki choć dolewać trzeba....

Tyle samo spalał mi Golf IV 2002r 101km na pompowtryskach z przebiegiem 270 000km więc po przesiadce nie odczułem różnicy a ze do niego lałem Liqui Moly to i tu do ALT zalałem również..... choć zastanawiam się czy nie przejść na Liqui Moly Super Leichtlauf 10W/40 bo jakieś 70zł tańszy a i również rekomendowany do ALT przez producenta....

Edytowane przez robertsobol1983
Opublikowano

A czy ktoś zalewal może olej mannol 10w40.podobno są dobre ale chciałbym waszą opinię poznać.

O tym oleju mannol to mi mechanicy że Škody powiedzieli że jest dobry

Opublikowano

A czy ktoś zalewal może olej mannol 10w40.podobno są dobre ale chciałbym waszą opinię poznać.

O tym oleju mannol to mi mechanicy że Škody powiedzieli że jest dobry

ciężko mi się wypowiedzieć na ten temat z tym olejem.. a na jakim teraz jezdzisz oleju kolego.? i masz jakiś pobór na 1 tysiąc km.??

Opublikowano

Ja na motulu 10w40 smigam i jestem jednym z niewielu u kogo alt nie łyka oliwy.po prostu mannol jest o połowę tanszy

Opublikowano

Polecam LM MoS2 10W-40. Pomaga :wink:

Opublikowano

Zmniejsza zużycie?

Jak to aktualnie u Ciebie wygląda i ile już przejechałeś na tym oleju?

Nie ma problemu z wariatorem i innymi podzespołami sterowanymi ciśnieniem oleju? Noszę się z zamiarem zmiany oleju właśnie na LM, ale boję się, że MoS2 będzie się osadzać na elementach sterowanych hydraulicznie.

Opublikowano

Zmniejsza i to dużo. Sporo pojeździłem na różnych olejach, ale MoS2 jest najlepszy. Kiedyś mój stary ALT brał prawie litr na 1000 km , a po wymianie na olej LM zużycie spadło o ponad połowę.

Opublikowano

Zatem czas przetestować :)

a zatem czas czas . ja też zamierzam wymienić kolo marca na LM MoS2. mam nadzieje ze spadnie o połowe łykanie oleju. obecnie mam pobór 350 ml na tysiąc. a jezdze na motulu 10w40 6100. : ) pozdrawiam

Polecam LM MoS2 10W-40. Pomaga :wink:

witaj kolego.: ) mówisz że pomaga LM MoS2. słuchaj a jaki filtr oleju kupujesz jak zmieniasz olej.?? kupujesz z filtrona, nann czy knechta.?? ja kupuję zawsze nann ale podobno knecht dobrze się sprawdza. masz jakieś własne doświadczenie na ten temat.?? pozdroo

Opublikowano

@rafiko259

Widzę, że mamy podobny pobór, u mnie jest to zakres 250-300ml na 1000 km.

Na początku marca zmieniam olej, dam znać jak LM będzie się sprawdzać.

Co do filtrów to przerabiałem już różne, najlepiej spisywały się Knecht i Bosh.

Opublikowano

Zatem czas przetestować :)

a zatem czas czas . ja też zamierzam wymienić kolo marca na LM MoS2. mam nadzieje ze spadnie o połowe łykanie oleju. obecnie mam pobór 350 ml na tysiąc. a jezdze na motulu 10w40 6100. : ) pozdrawiam

Polecam LM MoS2 10W-40. Pomaga :wink:

witaj kolego.: ) mówisz że pomaga LM MoS2. słuchaj a jaki filtr oleju kupujesz jak zmieniasz olej.?? kupujesz z filtrona, nann czy knechta.?? ja kupuję zawsze nann ale podobno knecht dobrze się sprawdza. masz jakieś własne doświadczenie na ten temat.?? pozdroo
Polecam Knechta.
Opublikowano

@rafiko259

Widzę, że mamy podobny pobór, u mnie jest to zakres 250-300ml na 1000 km.

Na początku marca zmieniam olej, dam znać jak LM będzie się sprawdzać.

Co do filtrów to przerabiałem już różne, najlepiej spisywały się Knecht i Bosh.

rozumiem to daj znać jak wymienisz, bo ja też bede wymieniał jakoś kolo 10 marca to też dam znać jak po wymianie na LM. i kupię filtr oleju knecht.

Zatem czas przetestować :)

a zatem czas czas . ja też zamierzam wymienić kolo marca na LM MoS2. mam nadzieje ze spadnie o połowe łykanie oleju. obecnie mam pobór 350 ml na tysiąc. a jezdze na motulu 10w40 6100. : ) pozdrawiam

Polecam LM MoS2 10W-40. Pomaga :wink:

witaj kolego.: ) mówisz że pomaga LM MoS2. słuchaj a jaki filtr oleju kupujesz jak zmieniasz olej.?? kupujesz z filtrona, nann czy knechta.?? ja kupuję zawsze nann ale podobno knecht dobrze się sprawdza. masz jakieś własne doświadczenie na ten temat.?? pozdroo
Polecam Knechta.

spoczko.: )

Opublikowano

Panowie mój alcik nie łyka oliwy i smigam na motyli 10w40.

Co sadzicie o tym żeby na jakiś 5w30 przejsc tak jak to fabryka przykazala,można z polsyntetyka na syntetyk przejść.jaki 5w30 polecacie?

Opublikowano

Jak nie łyka Motula 10W40 to ja bym nic nie kombinował.

Opublikowano

Panowie mój alcik nie łyka oliwy i smigam na motyli 10w40.

Co sadzicie o tym żeby na jakiś 5w30 przejsc tak jak to fabryka przykazala,można z polsyntetyka na syntetyk przejść.jaki 5w30 polecacie?

Zostań przy 10W-40.

Opublikowano

Oki,dzięki.zostanę wierny motulowi

hmmm tylko ze 10w 40 w zime przy -20 bedzie mial ciezki start a 5w30 bedzie normalnie zapalac.w sumie to 5w30 to fabryka zaleca zeby lac wiec moze wato zobaczyc jak na jakims 5e30 valvoline,motul albo lm poleci

zawsze jak zacznie brac to mozna szybko na 10w 40 przejsc

Opublikowano

motul 8100 5W40 pełen syntetyk :)

Opublikowano

A jak ocenianie Shell helix 10w40 hx7 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...