Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Temat przerabiany wielkokrotnie ale... ? Intercooler


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...a juz myslalem,ze po trzech stronach o rurkach i wielkosci coolera, temat nie zboczy... :gwizdanie: :wink4:

Opublikowano

...a juz myslalem,ze po trzech stronach o rurkach i wielkosci coolera, temat nie zboczy... :gwizdanie: :wink4:

Ileż to można gadać o rurkach, jak już FMIC to średnica najlepiej 54mm ma być do tego niewielki cooler 14-18cm wysokości i tyle, temat wyczerpany :)

Opublikowano

Dokładnie :good: poza tym jest niezły wątek ponad 20 stron na ten temat :kox:

Opublikowano

Ileż to można gadać o rurkach, jak już FMIC to średnica najlepiej 54mm ma być do tego niewielki cooler 14-18cm wysokości i tyle, temat wyczerpany :)

Dokładnie :good: poza tym jest niezły wątek ponad 20 stron na ten temat :kox:

pomimo tego wszystkiego,co jest napisane wczesniej-zawsze mozna cos jeszcze dorzucic-nigdy nie dobierze sie najoptymalniejszych wymiarow,bo kazdy silnik jest inny,do tego potrzeba chyba miesiac testow i góre pieniedzy na osprzet...
Opublikowano

pomimo tego wszystkiego,co jest napisane wczesniej-zawsze mozna cos jeszcze dorzucic-nigdy nie dobierze sie najoptymalniejszych wymiarow,bo kazdy silnik jest inny,do tego potrzeba chyba miesiac testow i góre pieniedzy na osprzet...

W praktyce nikt takiego czegoś nie robi. Przerost formy nad treścią byłby. Poza tym to 1.9TDI nie modzi się od wczoraj i mniej więcej wiadomo jaki IC włożyć do tego motora do danej mocy. Moc to przepływ :wink4:

Opublikowano

1mas chodziło mi w kontekście Tarczy i Docisku bo koło zamachowe jest wystarczająco mocny :), a na temat rurek chodziło mi jaką średnice najlepiej, bo informacji jest wiele, zdań i opinii. Wyszła mi straszna rozbieżność między 51mm a 62 mm dlatego poruszyłem ten wątek jako iż po remoncie silnika postanowiłem założyć 0.216 i większą suszarke.Na dzień dobry też IC zmienić na FMIC gdyż znalazłem w IC ładny otworek którym ciśnienie dmuchało w powietrze. Tym bardziej chce zmienić kolektory oba z AWX i turbinke- już zamówiona z AWX -tylko czy te kolektroki opłaca sie zmieniać czy różnica jest mała czy niewielka ? bo czytając wiele wątków różnie to wygląda. Różne opinie, FMIC wiem ze wys ok 14-18 cm szer 6,5 ok oraz długi mniej więcej jak chłodnica. Jeszcze czytałem coś niecoś na temat recyrkulatora, większość opinii trafia żeby zaślepiać lub usunąć ale tez śą za pozostawieniem i teraz sie zastanawiam nad tym faktem. Wiem ze tematy wielokrotnie przerabiane tylko z każdego coś nowego idzie wyciągnąć. Pytam bo wiecie co macie i jak to chodzi :) a raczej lata po drodze :):evil: Dziękuje za pomoc w tym wszystkim a wiem że temat przyda sie nie jednej osobie i może mniej pytań będzie już na te tematy :). Na pewno jak już będzie gotowe to podziele sie informacjami

Opublikowano

Poza tym to 1.9TDI nie modzi się od wczoraj i mniej więcej wiadomo jaki IC włożyć do tego motora do danej mocy. Moc to przepływ :wink4:

tak samo 1,8T ,ale mimo tego,ze wiele razy sie to slyszalo-zawsze lubie pogadac na takie tematy :wink4:
Opublikowano

Boczki alu to sobie zrobie sam i pospawam :) chodzi o sam rdzeń :)

Opublikowano

AJM+AWX+IC jakiś większy= 160KM styknie :decayed:

zderzak od S4+nadkole od S4

szkoda mi troche na Fmic i wogole to juz widać że było coś kombinowane a tak przy wiekszym IC juz nie

ma ktoś wymiary IC AJM??

ma ktoś wymiary IC AWX???

Opublikowano

nie idzie go upchać jest za gruby

Opublikowano

nie idzie go upchać jest za gruby

idzie :naughty:

rtocki upchnął od alfy zdecydowanie wiekszy od AWX [br]Dopisany: 27 Listopad 2009, 19:51_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/dla_niektorych_tunerow_niemozliwe-t93513.15.html

Opublikowano

od alfy ma inne wymiary :cool1: , i jest o wiele bardziej wydajny , poza tym i tak trzeba plastik podcinać , aczkolwiek jest to zajebiaszcza alternatywa dla fmic

Opublikowano

Panowie mam pytanko ja na wiosnę będę stroił swoją srebrną strzałę na ok 220 ps będzie wymieniana turbinka na większą do tego tip, większe wtryski i miał być fimc już się orientowałem co i jak ale teraz zaczynam się zastanawiać nad tym dużym simc-em od alfy bo mniej z tym roboty i tańsze koszta. I teraz moje pytanie do bardziej oblatanych w temacie czy taki coolerek jest dobrym pomysłem??

Opublikowano

I teraz moje pytanie do bardziej oblatanych w temacie czy taki coolerek jest dobrym pomysłem??

Nie.

Opublikowano

A możesz powiedzieć coś więcej dlaczego nie da rady??ewentualnie do jakiej mocy taki coolerek da rade??Bo się napaliłem na pomysł zakładania dużego SIMC-a tym bardziej że montaż FIMC-a trochę mnie przeraża a tak to by był 2 razy większy cooler po kosztach i nie trzeba by było aż tak bardzo rezać.

Opublikowano

A możesz powiedzieć coś więcej dlaczego nie da rady??ewentualnie do jakiej mocy taki coolerek da rade??Bo się napaliłem na pomysł zakładania dużego SIMC-a tym bardziej że montaż FIMC-a trochę mnie przeraża a tak to by był 2 razy większy cooler po kosztach i nie trzeba by było aż tak bardzo rezać.

A gdzie ty tam chcesz wpakować 2x taki cooler w ten bok? tam nie ma miejsca, a nawet jak go upchniesz to będziesz chyba musiał jeździć bez zderzaka żeby mieć nawiew chociaż na 80-90% powierzchni Coolera. Jak już coś zmieniać to tylko FMIC, wtedy efekt będzie najlepszy. Za niedługo będziemy testować 1.8T z seryjnym coolerem i po zmianie samego IC na FMIC. Będą logi z temp. powietrza zasysanego na obu coolerach i obnaży to prawdę co daje na prawdę taki FMIC.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...