Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Który ksenon wybrać 6000k czy 8000k


kubson

Rekomendowane odpowiedzi

Dominik a jak w UK? nie zabieraja papierów za HIDy?

nie,bo tutaj hidy traktowane sa,jak zwykle zarowki-maja miec kolor bialy lub zolty i regulacje-nie mozesz miec hidow w reflektorze-jak H4 w b5,albo H7 w dlugich-mgielne mozesz miec,bo i tak nie maja wplywu na MOT(przeglad) spryskow nie trzeba,aha musi byc ustawiony kąt-odwrotny,niz w reszcie europy,no ale to logiczne,bo kiera jest po drugiej stronie-robia problemy powyzej 8000,bo kolor zaczyna byc niebieskawy,lub fioletowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie ma problemu ze na refl. nie ma oznaczenia D2S czy D2R?

nie ma zadnego :wink4: bylem przed MOTem w serwisie Audi w Newcastle i u "mojego" mechanika,ktory zawsze robi mi auto-nie ma zadnego problemu,ze "swoim" mechanikiem rozmawialem-mowi,ze on przyklada pieczatke i on-jesli sa jakies zastrzezenia od VOSA (angielski odpowiednik Inspekcji Ruchu Drogowego) odpowiada za to,ale nie podbije MOTu ,jak jest swiatlo niebieskawe,lub fioletowawe-jak to ma miejsce w hidach powyzej 8000 K,lub postojowkach jesli sa ledy niebieskie-musi byc biale ,lub zolte i koniec... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli co 4300k świeci o duzo lepiej niz 6000k

??

z mojego doświadczenia 6000 świeci lepiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak daja gwarancje-moze byc-tylko szukaj pod wejscie na zarowke H7,inna Ci tam nie wejdzie... :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H3? :blink: :blink: skąd H3 w b5? jeśli masz lampy poliftowe tj z soczewką to szukaj H7, jeśli nie masz soczewki to daj sobie spokój z xenonem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi tylko o zestaw na innych aukcjach ma zapewne h7 ogolnie pytałem.

a lampy mam z soczewką poliftowe ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli co 4300k świeci o duzo lepiej niz 6000k

??

kolego 4300 świeci lepiej nie z doswiadczenia tylko z czystej fizyki.

przeczytaj pierwszą strone tego wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/all_xenony_problem_naglasniany-t18351.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takich warunkach jak teraz (deszczowo) w nocy 6000 zdecydowanie lepiej daje sobie radę, a na suchym jest jeszcze lepiej, jeździłem w zeszłym roku na jesieni 4300 i kicha była straszna w takich warunkach, jak założyłem 6000 od razu lepiej :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj lanserów :polew: 6000K ładnie wygląda, ale poczytaj, ile daje mniej lumenów. 4300K świecą bardziej na siuśkowato, ale dają o wiele więcej światła.

6000K bardziej odznaczają linie i znaki, bo mają bardziej białą (błękitnawą) barwę.

5000K jak dla mnie to max - osobiście jestem za czyszczeniem reflektorów i okresową zmianą żarników- wtedy zobaczysz różnicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spór jest miedzy 4300 a 6000..., najlepszym kompromisem będzie 5000 :good:

Tu sie zgodzę :good:

Ja tak samo.

Ale i tak najlepiej żebyś sobie na żywo np. na spocie popatrzył. I wtedy zdecydował, która barwa najbardziej Ci odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...