Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Padł silnik wymiana na nowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ja kiedyś znalazłem za 3500, na allegro chyba. Ale jak sprawdzić taki silnik przed zakupem? Już lepiej zrobić stary, a się da - szlifuje się cylindry, daje nowe większe pierścienie i po sprawie - (oczywiście ekspertem nie jestem ale tyle to wiem bo mi też to groziło ale skończyło się tylko na wymianie pierścieni na szczęście).

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Ja kiedyś znalazłem za 3500, na allegro chyba. Ale jak sprawdzić taki silnik przed zakupem? Już lepiej zrobić stary, a się da - szlifuje się cylindry, daje nowe większe pierścienie i po sprawie - (oczywiście ekspertem nie jestem ale tyle to wiem bo mi też to groziło ale skończyło się tylko na wymianie pierścieni na szczęście).

Pozdrawiam

tak na marginesie - ile kosztuje taka impreza jak wymiana pierscieni w ALT?

Opublikowano

Witam

Na chwilę obecną trudno mi powiedzieć, ja zapłaciłem około 5000. Ale był w tym rozrząd, uszczelniacze i jakieś inne prace. W sumie to pewnie około 3000-3500 PLN.

ps. Stukanie silnika to chyba popychacze.

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Na chwilę obecną trudno mi powiedzieć, ja zapłaciłem około 5000. Ale był w tym rozrząd, uszczelniacze i jakieś inne prace. W sumie to pewnie około 3000-3500 PLN.

ps. Stukanie silnika to chyba popychacze.

pozdrawiam

ładnie sie nadstawiłeś wydając 5 patyków

za 1500 zł masz drugiego konia

Opublikowano

No i ja właśnie przyleciałem dzisiaj do Polski no i lipa bo tatojak nie oddał mi auta do naprawy takteraz stoi, chyba zepsuł jeszcze bardziej bo zeby go zapalić trzeba krecić przynajmiej 8 minut, do tego mówił że gaśnie podczas jazdy jak sie tylko wcisnie sprzegło, kompresja w cylindrach też padła jednym słowem chyba potrzebny tu jest kapitalny remont silnika, i w poniedziałek myślę się tym zająć, ktoś może sie orientuje jakie koszta w takim aucie beda ? jest to A4 B6 z silnikiem benzynowym 2.0 ALT :(

Opublikowano

Niestety jest juz on zarezerwowany :(

Opublikowano

zadzwon pod ten nr: 606 832 469 nazwisko Rudnik

ma sporo silników, moze bedzie mial ALT-ka

Opublikowano

Witam

Ja kiedyś znalazłem za 3500, na allegro chyba. Ale jak sprawdzić taki silnik przed zakupem? Już lepiej zrobić stary, a się da - szlifuje się cylindry, daje nowe większe pierścienie i po sprawie - (oczywiście ekspertem nie jestem ale tyle to wiem bo mi też to groziło ale skończyło się tylko na wymianie pierścieni na szczęście).

Pozdrawiam

Jedna z większych bzdur, jakie nadal powiela masa pseudo-fachowców.

Na chwilę obecną trudno mi powiedzieć, ja zapłaciłem około 5000. Ale był w tym rozrząd, uszczelniacze i jakieś inne prace. W sumie to pewnie około 3000-3500 PLN.

Interes życia... :shocked:

radek, co wiesz o przeszłości auta, długo je masz? W silniku już ktoś grzebał?

Naprawa może być mało opłacalna (patrz wyżej), szukaj na szrotowiskach z anglikami tak, aby silnik dało się uruchomić przed zakupem, a najlepiej pojeździć.

Opublikowano

Ale tu bałagan, dosłownie śmietnik :kwasny: . Grono fachowców co naprawiają auta przy biurku się już wypowiedziało. Ręce opadają. Ta dyskusja wasza jest bez sensu bo nie tak się sprawdza silnik w jakim jest stanie.

Najlepiej wogóle się w to nie mieszać.

Opublikowano

Jak czytam te różne porady to się nie dziwie że można tylko popsuć bardziej .

Chłopak nie ma pojęcia a wy mu karzecie podpinać VAG pod auto :wallbash:

@radek4359 pierwsze co musisz zrobić to ktoś kto jest kumaty niech ci zdiagnozuje kompem silnik , i najlepiej żeby to był BOSCH KTS .

Jak nic nie wyjdzie to mechanik sprawdza panewki ,tłoki,głowicę

Można robić tulejowanie bloku jak są uszkodzone gładzie cylindrów ,wiadomo w tedy nowe tłoki ,pierścienie itd.. koszta kosmiczne .

Mechanicy jak to Mechanicy ,najlepiej dać nowe i po sprawie :kwasny: po co się gimnastykować !

Znajdz dobrego mechanika ( uczciwego ) !!

Zmiana silnika na 1.8T wybij sobie z głowy !!!

Opublikowano

Masakra jak czytam niektóre posty ...

Kolega nie ma kompresji a wy mu każecie logi robić ? Po co ? Zauważyłem już u niektórych jakąś obsesję na punkcie robienia logów ...

Przecież jak nie ma kompresji to zrobienie logów nic nie da, a ewentualne wykryte błędy powstały najprawdopodobniej w wyniku właśnie braku kompresji ...

To co właściciel mógł jedynie zrobić to próbę olejową, ale podejrzewam że przy mierzeniu komprechy była wykonana.

Moim zdaniem najlepsza opcja to podmiana samego słupka, ale zakup z sprawdzonego źródła.

Grzebanie w tym co jest moim zdaniem szybko może stać się nieopłacalne gdy okaże się że poza kompresją trzeba zrobić szlif wału, nowe panewki, nową pompę olejową, wałki, remont głowicy itd. Chyba że kolega sam się zna i będzie w stanie sprawdzić czy elementy te są sprawne i dopiero podjąć decyzję...

Opublikowano

podalem ci adres na priv moze tam ci pomoga

Opublikowano

Kupilem auto w styczniu 2009 r sprawdzany byl u mechanika przed zakupem ale on poqiedzial ze jest ok pol roku nic sie nie dzialo, samochod ma gaz od 2008 roku ale malo na gazie jezdzilem, pozniej same problemy, nie znam sid na tym a boje sie pchac w nowy silnik zeby nie bylo tej samej sytuacji, podejrzewam ze byl uderzony w lewe nadkole a wlasciciel mi wcisnal bubel :(:(

Opublikowano

Kolego nowy silnik to najlepsze rozwiązanie ,kupujesz ,wkładasz i auto do żyda no chyba ze masz motor z pewnego źródła ( udokumentowany przebieg ) to śmigasz dalej .

Diagnostykę zawsze się robi bo to najłatwiej zrobić !!!

A później to mechanik po kolei patrzy co jest grane ,tak czy siak trzeba zdiagnozować co się popsuło a dopiero potem myśleć nad nowym silnikiem ,proste .Nie rozumie jak można zacząć od nowego silnika nie wiedząc co się stało z tym.

Masz LPG to i może głowica pękła i nie trzyma ciśnienia.

Opublikowano

teraz w ogóle mi nie chce odpalić już, no zobacze co da sie z tym zrobić

Opublikowano

Jak jeździsz popsutym to nie ma co się dziwić że się popsuło do reszty :wallbash:

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/item928349745_silnik_kompletny_audi_a4_2_0_benzyna_2002_rok.html

rozmawiałem juz z gosciem od tego i caly silnikz osprzetem chce mi sprzedac, mam tylko pytanie, czy jesli to był w automacie a chce go włozyc do manuala, da sie tak ?

Opublikowano

Automaty różnią się od manual-ów przeważnie konstrukcją wału po stronie sprzęgła i prawdopodobnie gołego silnika z wersji automat nie połączysz ze swoim manual-em.

Podsumowując wał w automacie jest prawdopodobnie również w 2.0 inny od manual-a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...