Salas_ Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Myślę że najlepszą decyzją było by wykastrować.I tak też chyba zrobię [emoji847]Skrobnięte z Szajsunga S7
seger75 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 I tak też chyba zrobię [emoji847]Skrobnięte z Szajsunga S7Ktoś wie gdzie w Lublinie i za ile usuwają? Dziś miałem 21% napełniony 68sadzy i kontrolka od dpf się zapaliła. Musiałem wypalić ale sadza została Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
seger75 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Ktoś wie gdzie w Lublinie i za ile usuwają? Dziś miałem 21% napełniony 68sadzy i kontrolka od dpf się zapaliła. Musiałem wypalić ale sadza została Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Ktoś może korzystał z tego? Usuwa sadze czy nie bardzo.Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Salas_ Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Ktoś może korzystał z tego? Usuwa sadze czy nie bardzo.Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Też mnie ciekawi czy to coś daje... Skrobnięte z Szajsunga S7
Pawelkiwi Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 W dniu 25.03.2018 o 17:23, Salas_ napisał: Też mnie ciekawi czy to coś daje... Skrobnięte z Szajsunga S7 Firma K2 robi wszystko. Aborcję chemią też. Jak jeździsz autkiem 10 km dziennie to normalne że DPF Ci się zapycha. Jak jeździsz więcej to znaczy że trzeba szukać przyczyny w innych usterkach silnika.
Salas_ Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Firma K2 robi wszystko. Aborcję chemią też. Jak jeździsz autkiem 10 km dziennie to normalne że DPF Ci się zapycha. Jak jeździsz więcej to znaczy że trzeba szukać przyczyny w innych usterkach silnika. Ani razu nie doszło u mnie do procedury wypalania DPFa. Ale sadzy mam 81g i niżej już nie zejdzie. DPF miałem zapchany najwięcej co widziałem to w 15%. Jedna trasa i 0%.Skrobnięte z Szajsunga S7
misiek95 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Dojade po wycięciu 100km na korekte programu? Ktoś próbował?
misiek95 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 W dniu 8.04.2018 o 21:06, misiek95 napisał: Dojade po wycięciu 100km na korekte programu? Ktoś próbował? Ja próbowałem, żadnych problemów
Karasik2 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 W dniu 8.04.2018 o 09:47, Salas_ napisał: Ani razu nie doszło u mnie do procedury wypalania DPFa. Ale sadzy mam 81g i niżej już nie zejdzie. DPF miałem zapchany najwięcej co widziałem to w 15%. Jedna trasa i 0%. Skrobnięte z Szajsunga S7 no to jak pojechałeś na trase i spadło tzn ze doszło u ciebie do procedury wypalania DPF ja juz miałem za często i pozbyłem sie DPF
Salas_ Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 no to jak pojechałeś na trase i spadło tzn ze doszło u ciebie do procedury wypalania DPF ja juz miałem za często i pozbyłem sie DPFNo tak, ale poprzez samą jazdę się odbyła, a nie dodatkowo za pomocą sterownika. Skrobnięte z Szajsunga S7
seger75 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Witam może ktoś usuwał dpf w woj.Lubelskim .Polecacie jakiś zakład? Jak to wygląda cenowo Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
mgajder Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) W dniu 25.03.2018 o 17:18, seger75 napisał: Ktoś może korzystał z tego? Usuwa sadze czy nie bardzo. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Uzywał ktos dany lub podobny preparat? Sa widoczne efekty? Zakladajac, ze przed jak i po czyszczeniu zczytamy dane z blokow pomiarowych- beda sie one roznic? Gdzies na stronie VW wyczytałem, ze po danym czyszczeniu filtra DPF trzeba zrobic procedure wymiany sterownika , jest to prawda? Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez mgajder
seger75 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Witam pytanie może głupie ale wolę się upewnić. Po wycięciu Dpf jaki olej zalać do silnika ?Ogólnie jaki polecacie zalany jest castrolem ale chyba zmienie na motula Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Karasik2 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Godzinę temu, seger75 napisał: Witam pytanie może głupie ale wolę się upewnić. Po wycięciu Dpf jaki olej zalać do silnika ?Ogólnie jaki polecacie zalany jest castrolem ale chyba zmienie na motula Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Też mam castrola wywaliłem DPF i teraz będzie motul
seger75 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Też mam castrola wywaliłem DPF i teraz będzie motulAle jaki lać.Olej do silników z dpf czy bez dpf bo przecież został usunięty Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
raflazA4 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Witam wszystkich, trochę poczytałem co się działo na tym Forum: Ja mam inny problem; Ostatnio zauważyłem, czego wcześniej nie było, że zaczął mi częściej dopalać DPF, nawet po niespełna 200 km niezależnie trasa czy miasta czy jechałem 200 km\h czy 90 km\h wynik pomiaru DPF jak niżej: 4430 masa zmierzona sadzy 11.27 4431 masa obliczona sadzy 8.81 4438 przebieg od ostatniej reg. 91282m To wzbudziło moją uwagę: 5673 Czujnik temp.recyrk.spalin za chłodnicą, -270,64 5471 temperatura zasysanego powietrza 1989 Prawdopodobnie uszkodzony jest któryś z czujników nie do końca jeszcze to wiem który i gdzie dokładnie się znajduje. Paweł ja również jestem z Krakowa czy jest szansa umówienia się na jakąś dokładną diagnozę i ewentualnie gdzie.
Salas_ Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Witam. Co powiecie o stanie tego DPFa? Ciemniejsze zdjęcia - po przejechaniu 35 km (od zapełnienia 40,6 %) Drugie po wymuszeniu wypalania i jazda 60 km/h, 4 bieg, koło 17 min. Podczas wymuszenia na fisie paliła się kontrolka filtra, a jak komputer sam to robi to nigdy mi się nie zapaliła jeszcze ona, czemu? ??
piotrsob1 Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 (edytowane) W dniu 25.03.2018 o 14:26, seger75 napisał: Ktoś wie gdzie w Lublinie i za ile usuwają? Dziś miałem 21% napełniony 68sadzy i kontrolka od dpf się zapaliła. Musiałem wypalić ale sadza została Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka W dniu 8.04.2018 o 09:47, Salas_ napisał: Ani razu nie doszło u mnie do procedury wypalania DPFa. Ale sadzy mam 81g i niżej już nie zejdzie. DPF miałem zapchany najwięcej co widziałem to w 15%. Jedna trasa i 0%. Skrobnięte z Szajsunga S7 Pany to na czerwono to nie sadza tylko masa wyuczona popiołu w cegle ( grupa 068, drugie okienko od lewej ) U siebie aktualnie mam tam około 75 gram popiołu i puki co z DPF-em żadnego problemu, wypala się średnio co 250 km Ta wartość jest ustalana przez sterownik silnika szacunkowo, na podstawie różnych parametrów pracy silnika, najważniejszym z nich jest ilości zużytego paliwa od nowości cegły Puki co nie ma chyba sposobu by się popiołu pozbyć mając cegłę zamontowaną w samochodzie , chodzą słuchy że są już metody by to zrobić i go wypłukać go chemią na specjalnym stanowisku ze skutecznością podobno na poziomie 95 % Po takiej operacji ( jak również po wymianie DPF-a na nowy lub nowy zamiennik ) powinno się wyzerować masę popiołu w sterowniku silnika ( bez tego sterownik nie będzie w stanie prawidłowo ocenić zawartości sadzy w filtrze ) . Do poprawnej pracy filtra oprócz tego potrzebne są wiarygodne wartości z czujników temperatury ( te z grupy 075 ) czujnika różnicowego ciśnienia , prawidłowej pracy EGR-a i przepustnicy w dolocie, przepływomierza i najważniejsze SPRAWNY SILNIK , który będzie sadze produkował w ilościach z którymi DPF jest sobie w stanie poradzić Dla tego decyzja o wycięciu powinna być poprzedzona wnikliwą diagnozą i dopiero po niej powinno się ją podejmować . Założę się że większość z tych co cegły już wykastrowali to wywalili na złom sprawne DPF-y , a przyczyna problemów leżała w osprzęcie lub samym silniku Tak z ciekawości i dla porównania wrzucam screeny z parametrami swojego DPF-a zaraz po wypaleniu ( co prawda są z przed dwóch latek , przebieg auta wtedy to ok. 170 kkm ) : Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez piotrsob1 1
Salas_ Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Pany! Jakim cudem wypala mi się DPF i nie mam nigdy na blacie ikonki DPFa? Jest tylko wtedy gdy wymuszę vcds'em. Zanim ruszyłem zapełnienie było na poziomie 32,6 %. Zrobiłem około 30 km sprawdziłem grupę 068 i 0 % zapełnienia... Powrót 30 km sprawdzam i również 0 % hm? Ktoś mi powie dlaczego tak? Nie powinien się trochę zapełnić? Może cały czas mam włączone wypalanie cegły czy coś? ? Chociaż grupa 073 mówi coś innego. Wracając do poprzedniego posta mojego ze screenem w tym temacie to mam inne wtryski i dobrze zrobione turbo. Pomocy ?
piotrsob1 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Salas_ napisał: Pany! Jakim cudem wypala mi się DPF i nie mam nigdy na blacie ikonki DPFa? Jest tylko wtedy gdy wymuszę vcds'em. Zanim ruszyłem zapełnienie było na poziomie 32,6 %. Zrobiłem około 30 km sprawdziłem grupę 068 i 0 % zapełnienia... Powrót 30 km sprawdzam i również 0 % hm? Ktoś mi powie dlaczego tak? Nie powinien się trochę zapełnić? Może cały czas mam włączone wypalanie cegły czy coś? ? Chociaż grupa 073 mówi coś innego. Wracając do poprzedniego posta mojego ze screenem w tym temacie to mam inne wtryski i dobrze zrobione turbo. Pomocy ? Zamiast się cieszyć że wszystko jest tak jak być powinno to Ty szukasz dziury w całym ? Dziesięć lat jeżdżę swoją i nigdy tego nie widziałem na blacie : Żeby zobaczyć jak wygląda to musiałem ją sobie wygooglować Gdy się ona pojawi na blacie to oznacza że sterownik podejmował kilka czy tam kilkanaście prób wypalenia DPF-a i żadna nie skończyła się powodzeniem i wygania ona kierownika na jazdę regeneracyjną , coby to wypalanie wreszcie zakończyć Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez piotrsob1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się