Tobi110 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Przepraszam za ignoranckie pytanie ale jak wygląda i gdzie jest ta przednia podpora silnika. We wtorek wybieram się do mechanika z wymianą poduszki pod skrzynią i wolę wiedzieć na wypadek jeśli on by nie wiedział ;-) Pozdrawiam Tomek
dyziunio Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2009 Tak jak pisałem wymieniłem wszystkie poduszki na nowe i oryginalne (silnik i skrzynia). Ale i buczenie i delikatne drgania w okolicy 2000 obrotów nie ustąpiły. Ale znalazłem jeszcze jedną rzecz. Zaraz za plecionką przy silniku jest 1-szy tłumik (katalizator) i to mam chyba uwalone bo jak tym poruszam mocniej to coś tam lata. Nawet jak rano ruszam z garażu to słyszę takie metaliczne stukanie w tym elemencie. Czy to może być przyczyna głośniejszej pracy czyli delikatnego buczenia i delikatnego drgania?
Radziu Audi A4 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 to moze być przeczyna takiego odgłosu metalicznego tj. tak jakbyś do puszki po piwie włozył kilka kamieni
michalutp Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 A plecionkę w końcu zmieniłeś? Sprawdź czy na jałowym biegu wydech Ci z tyłu drga.[br]Dopisany: 06 Grudzień 2009, 23:19_________________________________________________Koledzy hałas i drżenie przy większych prędkościach to albo opony ale u mnie to było łożysko w kole, objawy to głośniej w kabinie u mnie buczenie było, jak skręciłem lekko w lewo to cisza, poza tym w kabinie występowały drgania, takie jakby mrowienie i wzrastały z prędkością, łożysko sam zmieniłem na skf i jak ręką odjął. Plecionka jest odpowiedzialna za drgania na biegu jałowym, jeśli poduszki to by szarpało przy gaszeniu auta, w silnikach PD za drgania odpowiedzialne są tez pompowtryski, warto sprawdzić korekcje pozdr
Tobi110 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Wymieniłem poduszkę pod skrzynią na oryginalną z ASO i mam już po problemie. Cisza i spokój :-) Ja mimo pękniętej poduszki nie miałem drgań przy gaszeniu samochodu. U mnie było słychać metaliczne stuki przy zmianie biegów (nie zawsze, zależy czy szarpnęło samochodem) lub przy gwałtownym dodaniu gazu i odpuszczeniu. Teraz mam inny problem. Jednej ze śrub trzymającej poduszkę (ta trzecia na podłużnym ramieniu) nie mam do czego wkręcić bo na bloku skrzyni odłupał się kawałek z gwintem. Zostały tylko jakieś 3 zwoje gwintu :-( Po burzliwej dyskusji z mechanikami doszliśmy do wniosku, że spróbują wkręcić w te 3 zwoje szpilkę i ją przykleić klejem do metalu (jakiś dwuskładnikowy podobno po związaniu jest wytrzymały jak metal). Jak już zwiąże to wtedy przykręcą nakrętką. Ja na 2 śrubach jeździłem 3 lata i być może dlatego jak synowi zgasł parę razy na biegu samochód to wtedy brak tej 3 śruby spowodował zerwanie poduszki pod skrzynią. Pozdrawiam Tomek
paput Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 ja wczoraj zauważyłem że jak jadę np na 4 biegu no auto tak jakby delikatnie drgało i pedał gazu trochę jakby pulsował, nie wiem co jest może to paliwo takie badziewne albo źle coś skręciłem bo wykręcałęm świece grzania płynu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się