SoMeS Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 no średnicę rurek FMIC'a tak dla pewności z góry dzięki spoko jutro to sprawdzę jak będę zmieniał ostatniego ori węża gumowego na kwasiaka
Michał Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 powalczyłem dzisiaj troszkę w garażu, efektem czego jest zamontowany podłokietnik, a pod maską kolektor AWX jeszcze jutro tylko wywalę n18 do końca i wprowadzę kosmetyczne poprawki w komorze silnika
seba1-2 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 podłokietnik :good: jak skończysz pod maską wrzuć foto
Michał Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 podłokietnik :good: jak skończysz pod maską wrzuć foto ok Seba mam pytanie. Usunąłem egr i brakło mi czasu żeby zrobić porządek z n18, zaślepiłem tylko wężyk który dochodził do egr'a, przejechałem tak powoli jakieś 300m do garażu, mogłem coś zepsuć? bo auto zupełnie nie miało mocy i raz zgasło
Kowi87 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Ja tez tylko wkręciłem śrubkę w ten wężyk, autko jezdziło normalnie poza tym cyrkiem z aku :gwizdanie: wiec i tobie powinno dobrze jeżdzić Dlaczego chcesz wywalić N18
Michał Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 Ja tez tylko wkręciłem śrubkę w ten wężyk, autko jezdziło normalnie poza tym cyrkiem z aku :gwizdanie: wiec i tobie powinno dobrze jeżdzić Dlaczego chcesz wywalić N18 kurcze, właśnie dobrze nie jeździ... wkręciłeś śrubkę w wężyk który dochodził do egr'a czy tego co dochodzi do n18? N18 jest niepotrzebny jak nie ma egr'a http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_jak_zaslepic_egr-t90995.0.html;msg1068862#msg1068862
Kowi87 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Wkręciłem normalnie śrubke w wężyk wychodzący z grzybka EGRu i złapałem na szybkozłaczkeę do przewodów przy scianie grodzeniowej
Michał Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 Wkręciłem normalnie śrubke w wężyk wychodzący z grzybka EGRu i złapałem na szybkozłaczkeę do przewodów przy scianie grodzeniowej no to mnie nie pocieszyłeś...
Kowi87 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 A vaga podpinałeś moze łapie gdzieś lewe powietrze tak jak u somesa było, opisz co sie dzieje podczas jazdy, co nie wkręca sie w obroty
Michał Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 jechałem tylko kawałek, więc ciężko o jakieś szczegóły, ale na postoju wolno się wkręca na obroty, reakcja na gaz nie jest taka jak być powinna, turbo słychać ale jakby nie było doładowania nieszczelności raczej nie ma... nie wiem, może gdzieś załamałem jakiś wężyk podciśnienia
seba1-2 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 jechałem tylko kawałek, więc ciężko o jakieś szczegóły, ale na postoju wolno się wkręca na obroty, reakcja na gaz nie jest taka jak być powinna, turbo słychać ale jakby nie było doładowania nieszczelności raczej nie ma... nie wiem, może gdzieś załamałem jakiś wężyk podciśnienia posprawdzaj sobie wszystkie przewody, bo raczej gdzieś wąż będzie do wymiany jak odpalisz auto ściąg sobie wężyk z gruszki turbiny i zobacz czy zasysa
SoMeS Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 ok, jutro będę działał no i teraz się możesz lansować z podłokietnikiem jak będziesz miał jutro jakiś problem to wal na priva śmiało
keżor Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 ja bym szukał nieszczelności przy kolektorze jak tam grzebałeś bo nawet jakby był jakiś wężyk luzem to by takich objawów nie było. wpadnij do mnie to Ci powiem co jest nie halo
SoMeS Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 ja bym szukał nieszczelności przy kolektorze jak tam grzebałeś bo nawet jakby był jakiś wężyk luzem to by takich objawów nie było. wpadnij do mnie to Ci powiem co jest nie halo przy nieszczelności miałby laga a nie brak mocy sprawdź czy któryś wężyk nie ucierpiał lub się nie wypiął
keżor Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 ja bym szukał nieszczelności przy kolektorze jak tam grzebałeś bo nawet jakby był jakiś wężyk luzem to by takich objawów nie było. wpadnij do mnie to Ci powiem co jest nie halo przy nieszczelności miałby laga a nie brak mocy sprawdź czy któryś wężyk nie ucierpiał lub się nie wypiął a czym sie różni lag od braku mocy ?
Michał Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 cholera no nie wiem, nie daje mi to spokoju najbardziej mnie zastanawia czemu zgasł mi silnik... sprawdzę szczelność, chociaż wymieniłem uszczelkę pod kolektorem, a na łączeniu z rurą dałem opaski nie do zajebania, więc nie wiem stawiam bardziej na instalację podciśnienia
SoMeS Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 ja bym szukał nieszczelności przy kolektorze jak tam grzebałeś bo nawet jakby był jakiś wężyk luzem to by takich objawów nie było. wpadnij do mnie to Ci powiem co jest nie halo przy nieszczelności miałby laga a nie brak mocy sprawdź czy któryś wężyk nie ucierpiał lub się nie wypiął a czym sie różni lag od braku mocy ? tym że jest on chwilowy i zazwyczaj przy większych obrotach [br]Dopisany: 09 Styczeń 2010, 23:04_________________________________________________ cholera no nie wiem, nie daje mi to spokoju najbardziej mnie zastanawia czemu zgasł mi silnik... sprawdzę szczelność, chociaż wymieniłem uszczelkę pod kolektorem, a na łączeniu z rurą dałem opaski nie do zajebania, więc nie wiem stawiam bardziej na instalację podciśnienia pooglądaj wszystkie wężyki przy N75 i przy gruszce... a wężyki od n18 porobiłeś według schematu?
Michał Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 a wężyki od n18 porobiłeś według schematu? nie zdążyłem, zaślepiłem tylko w miejscu gdzie był EGR, ale Kowi mówił że miał tak samo i śmigał bez problemu
SoMeS Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 to zrób to jutro do porządku a potem przegazuj auto do 4tyś obrotów i sprawdź czy gdzieś nie puszcza...
Rekomendowane odpowiedzi