Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] Lichtsilber Madafaka by Michał


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no średnicę rurek FMIC'a :wink4: tak dla pewności

z góry dzięki :notworthy:

spoko jutro to sprawdzę jak będę zmieniał ostatniego ori węża gumowego na kwasiaka :)

Opublikowano

powalczyłem dzisiaj troszkę w garażu, efektem czego jest zamontowany podłokietnik, a pod maską kolektor AWX :naughty: jeszcze jutro tylko wywalę n18 do końca i wprowadzę kosmetyczne poprawki w komorze silnika

dscn0435.th.jpg

dscn0437y.th.jpg

Opublikowano

podłokietnik :good: :good: :good:

jak skończysz pod maską wrzuć foto

Opublikowano

podłokietnik :good: :good: :good:

jak skończysz pod maską wrzuć foto

ok :wink4:

Seba mam pytanie. Usunąłem egr i brakło mi czasu żeby zrobić porządek z n18, zaślepiłem tylko wężyk który dochodził do egr'a, przejechałem tak powoli jakieś 300m do garażu, mogłem coś zepsuć? bo auto zupełnie nie miało mocy i raz zgasło :confused4:

Opublikowano

Ja tez tylko wkręciłem śrubkę w ten wężyk, autko jezdziło normalnie poza tym cyrkiem z aku :gwizdanie: wiec i tobie powinno dobrze jeżdzić

Dlaczego chcesz wywalić N18 :mysli:

Opublikowano

Ja tez tylko wkręciłem śrubkę w ten wężyk, autko jezdziło normalnie poza tym cyrkiem z aku :gwizdanie: wiec i tobie powinno dobrze jeżdzić

Dlaczego chcesz wywalić N18 :mysli:

kurcze, właśnie dobrze nie jeździ... wkręciłeś śrubkę w wężyk który dochodził do egr'a czy tego co dochodzi do n18?

N18 jest niepotrzebny jak nie ma egr'a

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_jak_zaslepic_egr-t90995.0.html;msg1068862#msg1068862

Opublikowano

Wkręciłem normalnie śrubke w wężyk wychodzący z grzybka EGRu i złapałem na szybkozłaczkeę do przewodów przy scianie grodzeniowej :wink4:

Opublikowano

Wkręciłem normalnie śrubke w wężyk wychodzący z grzybka EGRu i złapałem na szybkozłaczkeę do przewodów przy scianie grodzeniowej :wink4:

no to mnie nie pocieszyłeś...

Opublikowano

A vaga podpinałeś :chytry: moze łapie gdzieś lewe powietrze tak jak u somesa było, opisz co sie dzieje podczas jazdy, co nie wkręca sie w obroty :mysli:

Opublikowano

jechałem tylko kawałek, więc ciężko o jakieś szczegóły, ale na postoju wolno się wkręca na obroty, reakcja na gaz nie jest taka jak być powinna, turbo słychać ale jakby nie było doładowania

nieszczelności raczej nie ma... nie wiem, może gdzieś załamałem jakiś wężyk podciśnienia

Opublikowano

jechałem tylko kawałek, więc ciężko o jakieś szczegóły, ale na postoju wolno się wkręca na obroty, reakcja na gaz nie jest taka jak być powinna, turbo słychać ale jakby nie było doładowania

nieszczelności raczej nie ma... nie wiem, może gdzieś załamałem jakiś wężyk podciśnienia

posprawdzaj sobie wszystkie przewody, bo raczej gdzieś wąż będzie do wymiany

jak odpalisz auto ściąg sobie wężyk z gruszki turbiny i zobacz czy zasysa

Opublikowano

ok, jutro będę działał :notworthy:

no i teraz się możesz lansować z podłokietnikiem :naughty:

jak będziesz miał jutro jakiś problem to wal na priva śmiało :wink4:

Opublikowano

ja bym szukał nieszczelności przy kolektorze jak tam grzebałeś ;) bo nawet jakby był jakiś wężyk luzem to by takich objawów nie było.

wpadnij do mnie to Ci powiem co jest nie halo :decayed:

Opublikowano

ja bym szukał nieszczelności przy kolektorze jak tam grzebałeś ;) bo nawet jakby był jakiś wężyk luzem to by takich objawów nie było.

wpadnij do mnie to Ci powiem co jest nie halo :decayed:

przy nieszczelności miałby laga a nie brak mocy :wink4: sprawdź czy któryś wężyk nie ucierpiał lub się nie wypiął :good:

Opublikowano

ja bym szukał nieszczelności przy kolektorze jak tam grzebałeś ;) bo nawet jakby był jakiś wężyk luzem to by takich objawów nie było.

wpadnij do mnie to Ci powiem co jest nie halo :decayed:

przy nieszczelności miałby laga a nie brak mocy :wink4: sprawdź czy któryś wężyk nie ucierpiał lub się nie wypiął :good:

a czym sie różni lag od braku mocy ? :chytry:
Opublikowano

cholera no nie wiem, nie daje mi to spokoju :wallbash: najbardziej mnie zastanawia czemu zgasł mi silnik...

sprawdzę szczelność, chociaż wymieniłem uszczelkę pod kolektorem, a na łączeniu z rurą dałem opaski nie do zajebania, więc nie wiem :kwasny:

stawiam bardziej na instalację podciśnienia

Opublikowano

ja bym szukał nieszczelności przy kolektorze jak tam grzebałeś ;) bo nawet jakby był jakiś wężyk luzem to by takich objawów nie było.

wpadnij do mnie to Ci powiem co jest nie halo :decayed:

przy nieszczelności miałby laga a nie brak mocy :wink4: sprawdź czy któryś wężyk nie ucierpiał lub się nie wypiął :good:

a czym sie różni lag od braku mocy ? :chytry:

tym że jest on chwilowy i zazwyczaj przy większych obrotach :wink4: [br]Dopisany: 09 Styczeń 2010, 23:04_________________________________________________

cholera no nie wiem, nie daje mi to spokoju :wallbash: najbardziej mnie zastanawia czemu zgasł mi silnik...

sprawdzę szczelność, chociaż wymieniłem uszczelkę pod kolektorem, a na łączeniu z rurą dałem opaski nie do zajebania, więc nie wiem :kwasny:

stawiam bardziej na instalację podciśnienia

pooglądaj wszystkie wężyki przy N75 i przy gruszce... a wężyki od n18 porobiłeś według schematu? :cool1:

Opublikowano

a wężyki od n18 porobiłeś według schematu? :cool1:

nie zdążyłem, zaślepiłem tylko w miejscu gdzie był EGR, ale Kowi mówił że miał tak samo i śmigał bez problemu

Opublikowano

to zrób to jutro do porządku a potem przegazuj auto do 4tyś obrotów i sprawdź czy gdzieś nie puszcza... :wink4:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...