Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Drgania kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy bijące tarcze hamulcowe mogą mieć wpływ na drgania kierownicy od 120km/h nawet bez hamowania . dam ze przy hamowaniu od 130 drga cala kierownica i jest do wyczuwalne nawet na lewarku zmiany biegów.

Opublikowano

raczej nie... jeśli nie wyważenie to krzywa opona (nie jedzie w jednej linii tylko ślaczkiem - ja teraz tak mam i mam drgania powyżej 125km/h)

a przy hamowaniu pewnie tarcza daje znać...

odpisz co Ci zdiagnozują bo ciekaw jestem :mysli:

Opublikowano

proponuje na początek sprawdzić ciśnienie w oponach bo to też może być przyczyną bicia...

Opublikowano

Na 100% problem lezy w kolach - czesto zaklady olewaja wywazanie zeby zrobic to poprostu szybciej i skasowac kolejnych klientow...

Opublikowano

podjedz do wulkanizacji na poczatek niech sprawdza czy kola sa dobrze wywazone ale niech sprawdza wszystkie 4 a nie tylko przednie. Bo dosc czestym zjawiskiem jest to ze tylne kolo ma bicie i przenosi to wszystko na przod.

Opublikowano

Mam podobny problem co kolega drżenie kierownicy z tym ze bardziej przy przyspieszaniu niz przy spokojnej równej jeździe drgania sie przenosza tez nieznacznie na kabine (najbardziej odczuwalne wlasnie na kierownicy) Uprzedzajac pytania kola wywazone, zbieznosc ustawiona, koncowki drazkow po wymianie. Czy to moze byc wina zuzytych poduszek silnika ? Jezeli tak to ile ich jest w komplecie ?

Opublikowano

Kolego ja mialem podobny przypadek od 120km do 140km drgala mi kierownica a potem nie i przy hamowaniu z predkosci powyrzej 140 km bylo masakra nie dalo sie jechac.Myslalem ze to wachacze wymienile a to i tak nie ustalo wkoncu wymienilem tarcze przednie na nowe i klocki i jak reka odjol drgania ustaly :cool1: dodam ze tyl mialem wymieniony wczesniej

Opublikowano

dokładnie tak jak przemek pisze ten zakres od 120 do 140 km/h drga kiera, po wymianie tarcz i klockow na nowe cisza :)

Opublikowano

Ja mam podobny problem, przy 140- 180 zaczyna delikatnie drgać kierownica i dleikatnie czuć to również na samochodzie, ale jak przyciskam hamulec nie nasila się te drganie. Koła wyważone i były już dwa zestawy opon? :wallbash:

Opublikowano

A może przy wymianie kół po prostu przekręciłaó się tarcza (wystarczy o jeden otwór ) i równoważność względem drugiej jest inna z tond szarpania kiery i wibracje auta Wiem to z autopsji Pozdro :hi:

Opublikowano

Też dostałem od niemca komplet zimówek i przy prędkości 130 lekko trzesie,i na dodatek z przodu z lewej strony powietrze mi minimalnie schodzi,dlatego mam nierówną jazdę po ulicy i ściąga lekko w bok.

Opublikowano

Tez mialem taki przypadek myslalem ze drazek jest do wymiany a co sie okazalo ze wszystkie 4 felgi mialem do prostowania. Takze sprawdz przedewszystkim czy nie masz krzywych felg. Mi drgala kiera o 100 ponizej bylo prawie nie odczuwalne.

Opublikowano

Też mam drgania między 110-130kmh. Drgania na zimówkach i na letnich także, więc chyba tarcze? Aha i przy mocnym hamowaniu z bardzo dużych prędkości wozi troszkę autem... Letnie felgi dopiero co były wyważane opony nowe.

Opublikowano
więc chyba tarcze?

jesli tarcze bylyby krzywe to trzesloby ci kierownica za kazdym razem jak wcisniejsz hamulec. jest tak :?:

Opublikowano

KOlo A-rek kierą niekoniecznie ale pedał hamulca będzie pulsował da się odczuć od działania ABS!!!!!!!!!!!!! :hi:[br]Dopisany: 04 Maj 2010, 21:15_________________________________________________PANOWIE Wystarczy że przy wymianie kół tarcza sie ślizgnie o jeden otwór i ambaras gotowy :evil:

Opublikowano

wrzecion sorki ale nie do końca masz rację , niedoważone koło robi galop oki z tym , że tarcza też się kręci . W 80tkach było zabezpieczenie na tarczy aby po zdjęciu koła tarcza nie obróciła się . W A 4 tylko koło trzyma tarczę . Krzywa tarcza=pulsacja pedału hamulca!Panowie powymieniali tarcze i jest oki (moim zdaniem niepotrzebne koszty)teraz niech pamiętają aby zaznaczyć tarczę góra lub dół względem piasty bo pojadą do kapciarza a ten im koło zdejmie tarcza przeleci i znowu problem z kierą przy 120-140km/h Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

drgania fajery przy 120-140km/h - koła źle lub nie wywazone

a drgania przy hamowaniu to zazwyczaj krzywe tarcze...

dokladnie tak :good:

wrzecion sorki ale nie do końca masz rację , niedoważone koło robi galop oki z tym , że tarcza też się kręci . W 80tkach było zabezpieczenie na tarczy aby po zdjęciu koła tarcza nie obróciła się . W A 4 tylko koło trzyma tarczę . Krzywa tarcza=pulsacja pedału hamulca!Panowie powymieniali tarcze i jest oki (moim zdaniem niepotrzebne koszty)teraz niech pamiętają aby zaznaczyć tarczę góra lub dół względem piasty bo pojadą do kapciarza a ten im koło zdejmie tarcza przeleci i znowu problem z kierą przy 120-140km/h Pozdrawiam :hi:

przeczytalem to dwa razy i nadal nie rozumie o czym ty mowisz :mysli: co ma wspolnego obrocenie tarczy z trzesieniem kierownica :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...