Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


mystic.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Byś może ale koszta dużo większe niż robienie korekty. Wywalenie DP w 3.0tdi to wg. Patroxa masakra bo katalizator jest za ścianą grodziową i jest na tyle duży, że nie da się po prostu odkręcić DP i wyciągnąć ... trzeba wszystko rozpierdzielać. Poza tym od turbo do pierwszego kata jest 3" od kata do dpfa leci już 2,75" aż do puszek. Wycięcie dpf to 1500pln + nowa DP około 1000pln ... nie opłaca się tego ruszać.

Jeśli by się udało to chciałbym aby Mariusz zrobił od ok. 1800-2500 w granicach 520nm a dopiero od ok 2500rpm w górę w miarę płasko do max 570rpm :mysli: [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 11:45_________________________________________________

to dziwne, bo u mnie z pustymi DP i bez katow auto szybciej wstaje niz seria S4 :mysli:

Wydaje mi się, że u mnie po poluźnieniu dpf + większy wydech, spadła kompresja spalin i to może być przyczyną laga :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audikowski ori nr lakieru to:

L1H7 (PR) code C25 - Le Mans Oxygen Silver Met - z naciskiem na oxygen. Na zimowych RS6 mam właśnie taki lakier i idealnie komponuje się z ori listerkami od S4 :kox: taki oxydowany odcień barwy, super wygląda :kox:

I ten lakier można bez problemu dostać :przebiegly: bo mam felgi w renowacji i gościu właśnie mi mówił że jest problem z doborem lakieru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest problem, trzy strony wcześniej pisałem co i jak :wink4:

A więc tak. Z tego co wyciągnął od lakiernika to wszystko miał robione na bazie lakierów do felg firmy R-M.

- podkład R-M akrylowy - nie wiedział dokładnie, który podkład ale w CSV powinni Ci dobrać do felg alu - jeśli po piaskowaniu masz jakieś wżery od ziarna (nie wiem jakim rodzajem ziarna miałeś robione ) to jest specjalny podkład wypełniający.

- baza kolor nr BC 180

- Clear HD elastic

Jak być do nich zadzwonił to powinni dobrać ładnie cały zestaw. Widziałem, że mają w ofercie dodatki do bazy z efektem matowym i grafitowym.

:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co gościu mówił, to że z moimi felgami jest problem z piaskowaniem, bo podkład jest miękki i amortyzuje ziarenka piasku, a jak się chce zostawić ori podkład to wchodzi on w reakcję z nowym lakierem.

Lakiernik z tej firmy ma się ze mną skontaktować w sprawie tego ori lakieru, to mu powiem o produktach R-M :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co gościu mówił, to że z moimi felgami jest problem z piaskowaniem, bo podkład jest miękki i amortyzuje ziarenka piasku, a jak się chce zostawić ori podkład to wchodzi on w reakcję z nowym lakierem.

Lakiernik z tej firmy ma się ze mną skontaktować w sprawie tego ori lakieru, to mu powiem o produktach R-M :good:

Na ori felgach podkład właśnie jest bardzo twardy, ciężko go piaskować i trzeba opalać. Moje były piaskowane jakimś ziarnem na bazie szkła czy coś w tym stylu, ziarno bardzo drobne podobno mniejsze niż mielona kaszka gryczana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe co nieco z dzisiejszej drogi do roboty :)

powiem ci ze tak mnie namawiales ze czemu nie 3.0 TDI co prawda B8 to troszke inna liga ( oczywiscie mowie tez o 3.0 ) ale 2.0T z B8 jezdzi dokladnie jak seria 3.0 TDI w B7 a po programie to nawet powiedzial bym ze lepiej.Zrob filmik do jakiesj przyzwoitej predkosci 160-180 to cos wiecejbedzie mozna powiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem Ci o B7 :) Namawiałem Cię na 3.0 w B8 bo jak sam piszesz to zupełnie inna liga niż 2.0T w B8 :wink4: szczególnie 2.0Tfsi vs. 3.0tdi po programach. Tak samo jak tiptronik to epoka kamienia łupanego w porównaniu do s-tronica. Jak wolny jest tip pokazuje właśnie ten film. No i przede wszystkim doceniam o kulturę pracy V6 :) Nagram coś jak ogarnę program :wink4: , bo na razie nie widzę sensu. Co by nie wyszło to i tak jest to dupowóz i bez manuala takie pomiary to żaden punkt odniesienia. Nie zmienia to faktu, że jeździ się bardzo przyjemnie i komfortowo, jest cisza, można pałować na trasie, nie bać się o gotującą się oliwę i nie trzeba wajchować po mieście.

Nie pisałem przecież też, że 2.0T to coś złego, mam nadzieję że będziesz zadowolony:) brałem pod uwagę tylko i wyłącznie spadek wartości i co za to mogę mieć.

BTW powiedz jak byś dysponował luźnym budżetem to co byś kupił :wink4: 2.0T czy 3.0tdi :mysli: Nie pytam o S4 :tongue4: :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem Ci o B7 :) Namawiałem Cię na 3.0 w B8 bo jak sam piszesz to zupełnie inna liga niż 2.0T w B8 :wink4: szczególnie 2.0Tfsi vs. 3.0tdi po programach. BTW powiedz jak byś dysponował luźnym budżetem to co byś kupił :wink4: 2.0T czy 3.0tdi :mysli: Nie pytam o S4 :tongue4: :tongue4:

az tak zle nie jest , oczywiscie 3.0 bedzie szybsze ale nie bedzie to jakas powalajaca roznica.

wystarczy sobie wlaczyc rownoczesnie oba filmiki.

jak na 260 KM uwazm ze jest wiecej niz dobrze.

BTW powiedz jak byś dysponował luźnym budżetem to co byś kupił :wink4: 2.0T czy 3.0tdi

odpowiem ci na to pytanie za jakis 3 miesiace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego takie porównania mnie nie interesują bo wystarczy porównać 2.0T kuderu i S4 yamahy i widać gołym okiem, że różnice są tak małe, że licząc samą kasę nie warto by było dopłacać do S4 :) szczególnie, że na drodze tego aż tak nie odczujesz. Ale kupując S4 nie o to przecież chodzi. Porównywać można w jakim stanie przy takich osiągach będzie takie 2.0T po 2 latach takiego pałowania gdzie S4 czy nawet 3.0 się praktycznie nie zmęczy :wink4: zresztą domyślać się już można biorąc pod uwagę przypadki ze zużyciem oleju w 2.0T. Ja kupując nowe auto i wiedząc o tym chyba bym się nie odważył.[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 20:38_________________________________________________Ale turdzi nie bierz tego do siebie, nie jest moim celem psucia Ci przyjemności z zakupu nowego samochodu. Mam nadzieję, że będziesz bardzo zadowolony :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego takie porównania mnie nie interesują bo wystarczy porównać 2.0T kuderu i S4 yamahy i widać gołym okiem, że różnice są tak małe, że licząc samą kasę nie warto by było dopłacać do S4 :) szczególnie, że na drodze tego aż tak nie odczujesz. Ale kupując S4 nie o to przecież chodzi. Porównywać można w jakim stanie przy takich osiągach będzie takie 2.0T po 2 latach takiego pałowania gdzie S4 czy nawet 3.0 się praktycznie nie zmęczy :wink4: zresztą domyślać się już można biorąc pod uwagę przypadki ze zużyciem oleju w 2.0T. Ja kupując nowe auto i wiedząc o tym chyba bym się nie odważył.[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 20:38_________________________________________________Ale turdzi nie bierz tego do siebie, nie jest moim celem psucia Ci przyjemności z zakupu nowego samochodu. Mam nadzieję, że będziesz bardzo zadowolony :wink4:

he he to takie gdybanie na dlugie zimne wieczory przy wodeczce :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to gdzie i kiedy... bo flaszke juz wrzuciłem do zamrażalnika :decayed:

p.s. Turdzi... ja sądze że będzie wszystko OK... i jest to kwestia sztuki... po za tym Audi wie że jest problem i napewno z tym dawno walczyli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego takie porównania mnie nie interesują bo wystarczy porównać 2.0T kuderu i S4 yamahy i widać gołym okiem, że różnice są tak małe, że licząc samą kasę nie warto by było dopłacać do S4 :) szczególnie, że na drodze tego aż tak nie odczujesz. Ale kupując S4 nie o to przecież chodzi. Porównywać można w jakim stanie przy takich osiągach będzie takie 2.0T po 2 latach takiego pałowania gdzie S4 czy nawet 3.0 się praktycznie nie zmęczy :wink4: zresztą domyślać się już można biorąc pod uwagę przypadki ze zużyciem oleju w 2.0T. Ja kupując nowe auto i wiedząc o tym chyba bym się nie odważył.[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 20:38_________________________________________________Ale turdzi nie bierz tego do siebie, nie jest moim celem psucia Ci przyjemności z zakupu nowego samochodu. Mam nadzieję, że będziesz bardzo zadowolony :wink4:

he he to takie gdybanie na dlugie zimne wieczory przy wodeczce :wink4:

Dlatego nie wciągam się w takie porównania bo mnie nie podnieca jaranie się sekunda w tą czy tamtą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to gdzie i kiedy... bo flaszke juz wrzuciłem do zamrażalnika :decayed:

p.s. Turdzi... ja sądze że będzie wszystko OK... i jest to kwestia sztuki... po za tym Audi wie że jest problem i napewno z tym dawno walczyli...

dopiero ? , ja tam zawsze mam z dwie , trzy flaszki na wszelki wypadek :decayed: ale jak to sie mowi pozyjemy zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to gdzie i kiedy... bo flaszke juz wrzuciłem do zamrażalnika :decayed:

p.s. Turdzi... ja sądze że będzie wszystko OK... i jest to kwestia sztuki... po za tym Audi wie że jest problem i napewno z tym dawno walczyli...

dopiero ? , ja tam zawsze mam z dwie , trzy flaszki na wszelki wypadek :decayed: ale jak to sie mowi pozyjemy zobaczymy

nie trzymam w zamrażalniku na codzień... bo jak leży to zawsze powód się znajdzie żeby wypić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne skórki:D

Dzięki :)

mystic jakie śruby brałes do dystansów?

chce wziąć te 8mm na przód ale nie wiem jakie śruby?

te dystanse pasują bez problemu? pytam bo nie wiem czemu nie ma ich w H&R w Europie...??

mowa o tych

http://www.ecstuning.com/Audi-B7_S4--V8/Wheels/Spacers/ES246/

Do dystansów 10mm + ori felga et43 kupowałem śruby z gwintem 35mm.

Standardowe od ori felg et43 wogóle nie łapią, a dłuższe niż 35mm blokują tylne koła.

Dystanse, te czarne 10mm robione przez ECS mają grubo nałożoną farbę i musiałem ściągnąć tokarką 0,01mm z pierścienia centrującego.

Fabra jest bardzo twarda i normalnie papierem ciężko ją ruszyć. W opisie na stronie pisali, że może być konieczność lekkiego dopasowania pierścienia centrującego.

Tych od H&R ze strony ECS nie miałem w ręku więc ciężko się wypowiedzieć. [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 08:53_________________________________________________Kółka tak leżą na tych dystansach przy finalnym et33 i obniżeniu -30/-30. Nic nie obciera

IMG_0012.jpg IMG_0017.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...