Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hm. Rzeczywiście nie przyjrzałem się dokładnie, aczkolwiek podobne z góry :embarrassed:

Opublikowano

Kolejny modzik za mną. Założyłem chlapacze, bo miałem dość zachlapanych szyb i lusterek oraz zostały wymienione chromowe dekory pod szybami bocznymi. Ze starych całkowicie zszedł chrom a aluminium zaczęło się utleniać :kwasny:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_montaz_aluminiowych_listw_ozdobnych_wokol_szyb-t118986.0.html;msg1545514#msg1545514

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Opony Good Year F1 Assymetric zostały zareklamowane i zwrócone na gwarancji po przejechaniu ok 1000 km. Okazały się totalnym, źle odlanym szmelcem.

Przez czas jaki na nich przejeździłem, koła były trzykrotnie wyważane, zaraz po wymianie kół ustawiana geometria i zbieżność kół. Niestety pomimo, iż nowe felgi po wyważeniu były lux czyli 0/0, to po założeniu gumek, przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i ponownym wyważeniu za każdym razem cały czas biły koła i drgała kierownica i ściągało auto. Myślałem, że to wina dystansów ale H&Ry okazały się prościutkie. Przyjrzeliśmy się dokładnie jak koła pracują na wyważarce i okazało się, że opony to jaja, chodziły góra dół w pionie :wallbash:. Zostały wymienione na nowe Michelin Pilot Sport 235/40/R18 95Y i jak ręką odjął, opony od razu się ułożyły prawidłowo i ustało drżenie kierownicy.

Opublikowano

Opony Good Year F1 Assymetric

sory za OT ale nie moglem sie powstrzymac...

a moze te asymetric w nazwie to oznacza ze sa krzywe :polew: :polew:

Opublikowano

Opony Good Year F1 Assymetric zostały zareklamowane i zwrócone na gwarancji po przejechaniu ok 1000 km. Okazały się totalnym, źle odlanym szmelcem.

A tak z ciekawości. Gdzie kupowałeś oponki?

Opublikowano

Opony Good Year F1 Assymetric

sory za OT ale nie moglem sie powstrzymac...

a moze te asymetric w nazwie to oznacza ze sa krzywe :polew: :polew:

:polew:

Opony Good Year F1 Assymetric zostały zareklamowane i zwrócone na gwarancji po przejechaniu ok 1000 km. Okazały się totalnym, źle odlanym szmelcem.

A tak z ciekawości. Gdzie kupowałeś oponki?

Kupowałem w Szczecinie w zaprzyjaźnionej firmie oponiarskiej, w której kupujemy opony do wszystkich aut w firmie, dlatego zostały wymienione na nowe bez długiego trybu reklamacyjnego :) Były ściągane z nowej partii 2010, specjalnie dla mnie od dystrybutora. A Ty nie masz problemów ze swoimi assymetricami ?

Opublikowano

Opony Good Year F1 Assymetric zostały zareklamowane i zwrócone na gwarancji po przejechaniu ok 1000 km. Okazały się totalnym, źle odlanym szmelcem.

A tak z ciekawości. Gdzie kupowałeś oponki?

Kupowałem w Szczecinie w zaprzyjaźnionej firmie oponiarskiej, w której kupujemy opony do wszystkich aut w firmie, dlatego zostały wymienione na nowe bez długiego trybu reklamacyjnego :) Były ściągane z nowej partii 2010, specjalnie dla mnie od dystrybutora. A Ty nie masz problemów ze swoimi assymetricami ?

No właśnie jestem z nich bardzo zadowolony. Nie mam najmniejszych problemów, a do tego super trzymają się drogi.

Pytałem gdzie kupiłeś, bo zastanawiałem się, czy nie przypadkiem przez neta, tak jak ja. Ale widzę, że nie.

Opublikowano

Może moje były z jakiejś lipnej partii :kwasny:

Opublikowano

Może moje były z jakiejś lipnej partii :kwasny:

Moje są z końca 2009 roku.

Opublikowano

Pytanie za 100 pkt. co to za dokładka i czy do wersji zderzaka standard ? nie chcę kupować tylko mnie zaciekawiło.

http://allegro.pl/item999171757_zderzak_audi_a4_8e0_s_line_s_line_idealny.html

N87w9.jpgeGFhJ.jpg

Widziałem, gdzieś numerki części zderzaka s-line, grilla od RS4 w wersji chrom i tylnej lotki ale nie mogę się doszukać w którym wądku :confused4: czy może ktoś podać jeśli ma pod ręką, będę wdzięczny :notworthy:

Znalazłem fotę B7 z tą dokłądką i wychodzi, że to Sportec:

yy6iJ.jpg

[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 12:20_________________________________________________Nie mogę znaleźć na forum rozpiski zewnętrznego pakietu S4 B7, w związku z tym zapytam tutaj :hi:

Czy poniższy zderzak jest od S4 czy jest to raczej s-line ? Czy podejdą do niego P&P światła przeciwmgielne z mocowaniami ze zwykłego zderzaka seryjnego i czy podejdą do nich ramki halogenów plaster miodu i jaki jest ich numer - jeśli nie to jakie ramki halogenów przypasują ?

W te puste otwory to chyba trzeba zamontować całe kierownice powietrza, na w których są montowane halogeny, a dopiero na nie idzie ramka, czy się mylę ? Czy podejdą kierownice ze zwykłego zderzaka ?

5c7q0.jpg

EDIT: Jeszcze jedno czy spryski i ich dekielki podejdą do niego P&P ?

Opublikowano

Pytanie za 100 pkt. co to za dokładka i czy do wersji zderzaka standard ? nie chcę kupować tylko mnie zaciekawiło.

http://allegro.pl/item999171757_zderzak_audi_a4_8e0_s_line_s_line_idealny.html

N87w9.jpgeGFhJ.jpg

Widziałem, gdzieś numerki części zderzaka s-line, grilla od RS4 w wersji chrom i tylnej lotki ale nie mogę się doszukać w którym wądku :confused4: czy może ktoś podać jeśli ma pod ręką, będę wdzięczny :notworthy:

Znalazłem fotę B7 z tą dokłądką i wychodzi, że to Sportec:

yy6iJ.jpg

[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 12:20_________________________________________________Nie mogę znaleźć na forum rozpiski zewnętrznego pakietu S4 B7, w związku z tym zapytam tutaj :hi:

Czy poniższy zderzak jest od S4 czy jest to raczej s-line ? Czy podejdą do niego P&P światła przeciwmgielne z mocowaniami ze zwykłego zderzaka seryjnego i czy podejdą do nich ramki halogenów plaster miodu i jaki jest ich numer - jeśli nie to jakie ramki halogenów przypasują ?

W te puste otwory to chyba trzeba zamontować całe kierownice powietrza, na w których są montowane halogeny, a dopiero na nie idzie ramka, czy się mylę ? Czy podejdą kierownice ze zwykłego zderzaka ?

5c7q0.jpg

EDIT: Jeszcze jedno czy spryski i ich dekielki podejdą do niego P&P ?

zderzaki s4 i s-line roznia się tylko grillem. to jest grill s4, światła przeciwmgielne podchodzą p&p kratki (ramki) musisz dokupić. Ramek nie ma w plaster miodu chyba, że sobie sam wyrezasz. Kierownice powietrza musisz dokupić bo nie przypasują, nie mam ich numeru, ale koszt to ok 70zł szt. Kratki na halogeny mogę potem u siebie zdjąć to podam Ci numery. Spryski nie podejdą bez lekkiej rzeźby, ktoś to u nas robił.

ogólnie rzecz biorąc nie opłaca się kompletować zderzaka lepiej kupić kompletny. szukaj okazji ja swój w perfekcyjnym stanie i ze wszystkim kupiłem za 1300zł

Opublikowano

tak jak pisze KENOiX S-line i S4 to te same zderzaki...

Opublikowano

Dzięki Panowie :hi:, poszukam zatem kompletnego. Czyli mówicie, że nie ma możliwości założenia innych ramek niż s-linowe ? Widziałem zderzaki s4/s-line z ramkami/kratkami a'la rs4, czyli co były rezane ? Myslałem, że w tych zderzakach otoczek halogena i poprzeczna beleczka na wlocie powietrza do kierownicy jest zespolona z całym zderzakiem tak jak w seryjnym zderzaku, a z tego ci piszecie jest to wkładana rameczka, tak ?

Opublikowano

kratka nie jest zespolona siedzi na zatrzaskach.Jeśli chodzi o kratki z plastrem miodu to mogłeś widzieć zderzak firmy Hofele, taki jak ma bajk. Cena takiego zderzaka kosmiczna, jak coś to z nim zagadaj chyba sprzedaje furę może i zderzak osobno sprzeda za przystępne pieniądze.

Opublikowano

Kratki - plaster miodu (tak jak grill RSowy w B7) są dostępne ale chyba w USA - pisz do Malik'a bo chyba on wrzucał linki do takowych kratek :mysli:

Opublikowano

Te kratki okazaly sie chyba jakims niewypalem (nie pasowaly do zderzaka). Malik ich nie zamawial w koncu.

Opublikowano

Czyli pozostają tylko zwykłe s-linowe :confused4:[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 19:44_________________________________________________Panowie, robiłem ostatnio profilaktycznie procedurę oczyszczania DPFa i po skończeniu zauważyłem, że (prawdopodobnie z DPFa, bo na jego wysokości) wyciekło z niego coś przypominającego wosk, zapewne to z zawalonego filtra resztki parafiny z ropy, bo innego wytłumaczenia nie znajduję co to może być, muszę wjechać na kanał w tygodniu to zobaczę czy się gdzieś układ nie rozszczelnił bo od tej pory po dłuższej dynamicznej trasie parę nowych kropek potrafi wycieknąć. Czyżby taki syf się zbierał w DPFie, czy może być to jakaś inna przyczyna i pochodzenie tego wosku ?

EDIT: no i okazało się, że to nie z DPFa wyciekło, tylko przy procedurze wypalania filtr się tak rozgrzewa, że konserwacja podwozia się stapia i kapie po aluminiowej osłonie termicznej :kwasny:

Opublikowano

Na sobotnie "strojenie" bedziesz mial idealne warunki.

13 stopni :kox:

Opublikowano

Wolał bym, aby było cieplej, wtedy wyszły by bardziej rzeczywiste pomiary :decayed:

A tak BTW to się cały czas zastanawiam, czy ta sztuka już nie była przypadkiem na Mineralnej :mysli:, bo choć z dołu mogła by się zbierać lepiej to jednak ciągnie wysoko aż do 4400rpm i to pomimo tiptronika.

Opublikowano

A tak BTW to się cały czas zastanawiam, czy ta sztuka już nie była przypadkiem na Mineralnej :mysli:, bo choć z dołu mogła by się zbierać lepiej to jednak ciągnie wysoko aż do 4400rpm i to pomimo tiptronika.

Mocno watpie... cos pewnie bym wiedzial na ten temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...