feti 2 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Też miałem BPW i potwierdzam, że to na bank DPF. Mi też przybywał olej Skutkiem tego jest również wycieranie wałka rozrządu... kosztowna naprawa... Ps. W razie czego będę miał taki wałek do sprzedania. Oryginalny 15 tys. Przebiegu. W aso kosztował mnie 2 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus_kraków 0 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Też miałem BPW i potwierdzam, że to na bank DPF. Mi też przybywał olej Skutkiem tego jest również wycieranie wałka rozrządu... kosztowna naprawa... Ps. W razie czego będę miał taki wałek do sprzedania. Oryginalny 15 tys. Przebiegu. W aso kosztował mnie 2 tys. Ja miałem to samo z moim BPW. Oleju pomiędzy zmianami przybywało mi na bagnecie noawet o 1 cm w górę. Wałek mi zjadło przy 216 tys. Oczywiście wymiana wałka+uszczelniacze na pompowtryskach no i oczywiście kastracja DPF-a. Od tej pory spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Też miałem BPW i potwierdzam, że to na bank DPF. Mi też przybywał olej Skutkiem tego jest również wycieranie wałka rozrządu... kosztowna naprawa... Ps. W razie czego będę miał taki wałek do sprzedania. Oryginalny 15 tys. Przebiegu. W aso kosztował mnie 2 tys. Ja miałem to samo z moim BPW. Oleju pomiędzy zmianami przybywało mi na bagnecie noawet o 1 cm w górę. Wałek mi zjadło przy 216 tys. Oczywiście wymiana wałka+uszczelniacze na pompowtryskach no i oczywiście kastracja DPF-a. Od tej pory spokój. dobrze prawisz zrobiłem tak samo u siebie,z tym że zaraz po zakupie(razem z modernizacją imbusa) u mnie na szczęście wałek nie był wytarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 zebralem przyczyny wzrostu poziomu oleju: 1. nieszczelne uszczelniacze PD 2. wyrobione gniazda PD, w skutek nieprawidlowego montazu. 3. peknieta glowica 4. krotkie odcinki i niedoprowadzany do konca proces dopalania DPF. uszkodzone czujniki cisnien. 5. posrednio lejace wtryski. 6. przedostajacy sie plyn chlodzacy. wg mnie najlogiczniej usunac dpf, zwalszcza jezdzac glownie po miescie. odetchnie i silnik i srodowisko, jezeli ktos chce byc w zgodzie z ekologia, mozna zamontowac katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feti 2 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Tak przy okazji zapytam, bo akurat jestem w trakcie zmiany silnika na BGW, który też będzie z DPFem... Czy samochód z wywalonym DPF (bez katalizatora) bardzo kopci z tyłu? Na przeglądzie nie badają spalin? Czy wszystkie silniki z DPF mają ten sam problem z tym "przyrostem" oleju? Zastanawiam się czy od razu jak chipa będę robić czy nie wywalić go. Mój kolega ma bmw 320 2.0 tdi 163 KM @ 200 KM, jeździ ponad pół roku (ma DPF) i nawet mu się znana kontrolka rury wydechowej nie zapaliła ani razu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 koledzy a jeśli mowa o DPF czy ktoś zmieniał na nowy ile kosztuje do audi albo pasata 1.9 tdi ? jak ktoś zna cenę proszę o odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Trochę bardziej kopci, widać gdy myje się auto:kwasny: Zastanawiałem się nad założeniem Kata z AVF-a: http://img812.imageshack.us/img812/5470/avfe.jpg a to BPW: http://img46.imageshack.us/img46/2563/bpw2.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Tak przy okazji zapytam, bo akurat jestem w trakcie zmiany silnika na BGW, który też będzie z DPFem... Czy samochód z wywalonym DPF (bez katalizatora) bardzo kopci z tyłu? Na przeglądzie nie badają spalin? Czy wszystkie silniki z DPF mają ten sam problem z tym "przyrostem" oleju? Zastanawiam się czy od razu jak chipa będę robić czy nie wywalić go. Mój kolega ma bmw 320 2.0 tdi 163 KM @ 200 KM, jeździ ponad pół roku (ma DPF) i nawet mu się znana kontrolka rury wydechowej nie zapaliła ani razu... Nie wszystkie silniki z DPF-em mają problem z przyrostem poziomu oleju, najepszym przykładem jest mój . Ja swoim BPW już piąty rok śmigam i jeszcze nie widziałem na fisie symbolu DPF-a, nakazującego wykonanie jazdy regeneracyjnej:whistling: Co prawda często jeżdżę z bucirem w podłodze, tak że raczej nie musi się pewnie nawet włączać aktywna regeneracja Poza tym jak go kupiłem to miał nalatane tylko 50kkm, aktualnie niwiele ponad 140 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Tak przy okazji zapytam, bo akurat jestem w trakcie zmiany silnika na BGW, który też będzie z DPFem... Czy samochód z wywalonym DPF (bez katalizatora) bardzo kopci z tyłu? Na przeglądzie nie badają spalin? Czy wszystkie silniki z DPF mają ten sam problem z tym "przyrostem" oleju? Zastanawiam się czy od razu jak chipa będę robić czy nie wywalić go. Mój kolega ma bmw 320 2.0 tdi 163 KM @ 200 KM, jeździ ponad pół roku (ma DPF) i nawet mu się znana kontrolka rury wydechowej nie zapaliła ani razu... Nie wszystkie silniki z DPF-em mają problem z przyrostem poziomu oleju, najepszym przykładem jest mój . Ja swoim BPW już piąty rok śmigam i jeszcze nie widziałem na fisie symbolu DPF-a, nakazującego wykonanie jazdy regeneracyjnej:whistling: Co prawda często jeżdżę z bucirem w podłodze, tak że raczej nie musi się pewnie nawet włączać aktywna regeneracja Poza tym jak go kupiłem to miał nalatane tylko 50kkm, aktualnie niwiele ponad 140 kkm pewnie sporo w trasie jeździsz,a mało w korkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feti 2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 W poprzednią zimę z DPF też nie narzekałem, ani razu mi się nie zapaliła kontrolka. Ostatnio natomiast zapaliła mi się ze 3 razy z rzędu raz w tygodniu, ale chyba dlatego, że dużo po mieście jeździłem lub dlatego że mi turbina padała? Czy wypalanie pasywne to jest wtedy gdy nie zapala się jeszcze kontrolka rury wydechowej, a samochód nagle robi się mocniejszy, lepiej się zbiera, czy to już jest aktywne wypalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izkalp 0 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Również miałem problem z przybywaniem oleju głównym podejrzanym był filtr DPF gdyż regeneracja była co najmniej raz w tygodniu, auto jeździ w 80% po warszawie każdy mi doradzał kastracje za 1500zł ja poszedłem inną drogą kupiłem nowy Filtr w zamienniku za niecałe 800zł Polskiej Firmy JMJ która prokuruje katalizatory itp. Skończyły się problemy z przybywaniem oleju zrobiłem ok 20tys km z czego większość to Warszawa ani razu mi się nie zapaliła lampka od wypalania filtra a na vagu nie dawno sprawdzałem poziom zapełnienia filtra pokazuje 0. Jest to najtańsze legalne rozwiązanie i moim zdaniem najlepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Również miałem problem z przybywaniem oleju głównym podejrzanym był filtr DPF gdyż regeneracja była co najmniej raz w tygodniu, auto jeździ w 80% po warszawie każdy mi doradzał kastracje za 1500zł ja poszedłem inną drogą kupiłem nowy Filtr w zamienniku za niecałe 800zł Polskiej Firmy JMJ która prokuruje katalizatory itp. Skończyły się problemy z przybywaniem oleju zrobiłem ok 20tys km z czego większość to Warszawa ani razu mi się nie zapaliła lampka od wypalania filtra a na vagu nie dawno sprawdzałem poziom zapełnienia filtra pokazuje 0. Jest to najtańsze legalne rozwiązanie i moim zdaniem najlepsze. czyli do passka b6 powinien być też taki zamiennik w podobnej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izkalp 0 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 filtry w zamienniku chodzą od 700-1800zł nie są dostępne do wszystkich samochodów jak ostano przeglądałem katalog to z grupy VAG filtry były dostępne tylko do Audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Witaj może juz ktoś napisał ale powtórze jeśli ci przybywa oleju to tylko i wyłącznie przez filter( oczywiście jak masz płyn ok itp) sam gdy miałem bpw w ciągu 10 tys km potrafiło przybyć oleju 0,5L jak nie więcej po wywaleniu dpf i zmiany pompy oleju od 1,9 ( wywalone wałki) stan oleju w ciągu 15 tys ani 1mm na bagnecie mniej;) a na dpf fakt jeździłem po mieście z 20 km ale tez waliłem trasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kali1985 0 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Witam ponownie głowice miałem wymienianą na używkę, ale właściciel mówił, ze jemu na tej głowicy oleju nie przybywało. Pompa vacum była przekładana z dobrego auta, w którym nie przybywało oleju. Pompowtryski równiez uzywki, ale nie były sprawdzane. Jednak sprzedający mówił, ze też były ok. Pytanie czy jeżeli DPF jest zapchany komputer nie powinien na desce zaswiecić komunikatu o tym, że filtr jest zapchany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Temat wałkowany wielokrotnie. Inna sprawa ze forumowa szukajka nie jest najwyższej próby:kwasny: Pytanie czy jeżeli DPF jest zapchany komputer nie powinien na desce zaswiecić komunikatu o tym, że filtr jest zapchany ? Nie, do pewnego momentu. Miasto czy tzw."przeganianie" jest tak samo zabójcze dla DPF-a. Silnik musi być w 100% sprawny, zwłaszcza lejące pompki sprawiają ze regeneracja jest często powtarzana co prowadzi do rozcieńczania oleju. Przez wtryski i krótkie odcinki zdecydowałem się go usunąć. ---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ---------- ja poszedłem inną drogą kupiłem nowy Filtr w zamienniku za niecałe 800zł Polskiej Firmy JMJ która prokuruje katalizatory itp. Cena podwójna do tej co podałeś:JMJ1013 JMJ DPF / FAP AUDI A4/A6 1.9-3.0 TDI 2004-> Możesz skana z certyfikatem wrzucić? Tylko na jego podstawie można stwierdzić legalność takiego rozwiązania(dla mnie jak najbardziej słusznego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izkalp 0 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 [/color] ja poszedłem inną drogą kupiłem nowy Filtr w zamienniku za niecałe 800zł Polskiej Firmy JMJ która prokuruje katalizatory itp. Cena podwójna do tej co podałeś:JMJ1013 JMJ DPF / FAP AUDI A4/A6 1.9-3.0 TDI 2004-> Możesz skana z certyfikatem wrzucić? Tylko na jego podstawie można stwierdzić legalność takiego rozwiązania(dla mnie jak najbardziej słusznego). Nie mam certyfikatu ale powiem ci, że jak robiłem przegląd poprosiłem diagnostę aby podłączył mi analizator spalin powiedziałem, że mam nie oryginalny filtr, na tych emisjach się dokładnie nie znam ale gościu twierdził, że samochód trzyma normę Euro4. znalazłem certyfikat producenta. JMJ - katalizatory samochodowe, złącza elastyczne, oplot siatkowy, rury falowane i cienkościenne, tłumiki sportowe, strumienice i układy wydechowe, sondy lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Nie mam certyfikatu ale powiem ci, że jak robiłem przegląd poprosiłem diagnostę aby podłączył mi analizator spalin powiedziałem, że mam nie oryginalny filtr, na tych emisjach się dokładnie nie znam ale gościu twierdził, że samochód trzyma normę Euro4.znalazłem certyfikat producenta. Nie przejdzie,produkt musi mieć homologacje inaczej jest(wg. prawa) tyle warty co bez. Choćby na wydechu EUR50 było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Nie mam certyfikatu ale powiem ci, że jak robiłem przegląd poprosiłem diagnostę aby podłączył mi analizator spalin powiedziałem, że mam nie oryginalny filtr, na tych emisjach się dokładnie nie znam ale gościu twierdził, że samochód trzyma normę Euro4. znalazłem certyfikat producenta. Nie przejdzie,produkt musi mieć homologacje inaczej jest(wg. prawa) tyle warty co bez. Choćby na wydechu EUR50 było. tak? a mozna prosic o podstawe prawna? (artykul ustawy/rozporzadzenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Przecież jak do auta bez kata czy DPF-a podepniesz analizator to też emisja będzie taka ze spokojnie przegląd przejdzie. Tu chodzi o to czy założenie takiego zamiennika jest w świetle przepisów dopuszczalne i legalne, bo zamiast ksenonu też można hidy chińskie założyć ale czy jest to w pełni legalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się