Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Usunięcie EGR , SAI .Pytanie do znawców 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jakoś na dniach zakładam oil catch tanka i przy okazji zajrzałem na ten link http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=235106

i moje pytanie co to daje i po co to robią?.....chodzi mi po głowie aby coś takiego zrobić u siebie bo strasznie przeszkadza (w pociągnięciu rurki od turbo do IC) mi ta plastikowa pompa na dole

Opublikowano

Dołączam się do pytania, bo nie doczytałem na tej stronie z linka.

Opublikowano

no co jest pany, nikt nie wie?[br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 09:16_________________________________________________jak by ktoś był zainteresowany tematem tu jest więcej informacji http://www.racingforum.pl/Co-daje-ten-modUsuniAecie-secondary-air-injection-i-innych-gratlwPytanie-do-znawclw-18T-t71948.html

Opublikowano

rezaj rezaj :good:

sam jestem ciekawy, czy nic nie wyskoczy, widać amerykańce nie wpadli na to, żeby czujniki zostawić :wink4:

Opublikowano

Jakby ktoś był zainteresowany pompa SAI wywalona , mechaniczny zawór zaślepiony , N249 zapętlone , Dv podłaczony bezpośrednio pod kolektor .Przejechane niecałe 1000km , błedów nie stwierdzono.

Opublikowano

No i bardzo dobrze :good:

W stanach jest to modne bo mod ten daje czystość porządek i przejrzystość pod maską, a nie napaćkane pełno wężyków i cuda niewidy. Każdy co już coś moduje u siebie to wywala to niepotrzebne badziewie, aby było więcej miejsca. SAI nie jest potrzebny wogóle do funkcjonowania silnika, to wymysł, aby ekoludziki byli zadowoleni.

Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a.

Opublikowano

No i bardzo dobrze :good:

W stanach jest to modne bo mod ten daje czystość porządek i przejrzystość pod maską, a nie napaćkane pełno wężyków i cuda niewidy. Każdy co już coś moduje u siebie to wywala to niepotrzebne badziewie, aby było więcej miejsca. SAI nie jest potrzebny wogóle do funkcjonowania silnika, to wymysł, aby ekoludziki byli zadowoleni.

Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a.

no oki nie EGR tylko ten mechaniczny zawór znajdujący sie między grodzią a silnikiem...na dniach montaż OCT i TIP'a własnej roboty.

Mój Oil Catch Tank.Musiałem go nieco przerobić , aby węże się nie zaginały

N6RPr.jpg

Opublikowano

OCT ??

Opublikowano

OCT ??

oil catch tank ? :)

Opublikowano
:decayed: A no tak
Opublikowano

Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a.

ma, ale wewnetrzny

Opublikowano

Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a.

ma, ale wewnetrzny

Mylisz się, lub mylisz nazewnictwo.

Opublikowano

Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a.

ma, ale wewnetrzny

Mylisz się, lub mylisz nazewnictwo.

nie myle sie, jezeli chodzi o istote sprawy

mylic moglbym sie nazywajac to recylkulacja, bo w zasadzie jest to zaciagniecie gazow spalinowych z powrotem

Opublikowano

Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a.

ma, ale wewnetrzny

Mylisz się, lub mylisz nazewnictwo.

nie myle sie, jezeli chodzi o istote sprawy

mylic moglbym sie nazywajac to recylkulacja, bo w zasadzie jest to zaciagniecie gazow spalinowych z powrotem

Filozofować nie trzeba, 1.8T nie posiada EGR-a, Basta!

Opublikowano

Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a.

ma, ale wewnetrzny

Mylisz się, lub mylisz nazewnictwo.

nie myle sie, jezeli chodzi o istote sprawy

mylic moglbym sie nazywajac to recylkulacja, bo w zasadzie jest to zaciagniecie gazow spalinowych z powrotem

Filozofować nie trzeba, 1.8T nie posiada EGR-a, Basta!

zadna filozofia, czysta teoria

http://www.127th.com/audi/aw/SAE-Audi.pdf

koniec kropka.

Opublikowano

dzisiaj przy ładnej pogodzie postanowilem pobawic sie z evapem, usunąłem przewod idący z tyłu silnika, zaślepilem krociec pod przepustnica, wężyk od tipa idący do zaworku n80, oraz dwa otwory wychodzące z n80, nieszczelnosc evap juz sie nie pojawia na vagu ale za to wyskakuje

1 Fault Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded

ktos wie co jeszcze powinienem zrobić :mysli:

Opublikowano

Przywrócić do normy. Układ ten testuje się pod względem szczelności i ilości przepływu.

Opublikowano

Przywrócić do normy. Układ ten testuje się pod względem szczelności i ilości przepływu.

eeeeeee tam, nie potrzebnie zablokowałem n80, ten zawór powinien zostać otwarty, zrobiłem 200km i nic, zero błędów :decayed: :decayed: :notworthy: :notworthy:

Opublikowano

dziś pojawił mi się błąd SAI....wykasowałem go i zobaczymy co dalej

Opublikowano

mi też jednak pojawia się evap po dłuższym czasie, już nawet nie kasuje :disgust:

Rogal powiedział że da radę to wszystko powyłączać tak więc luz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...