Maniusiek28 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam Jakoś na dniach zakładam oil catch tanka i przy okazji zajrzałem na ten link http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=235106 i moje pytanie co to daje i po co to robią?.....chodzi mi po głowie aby coś takiego zrobić u siebie bo strasznie przeszkadza (w pociągnięciu rurki od turbo do IC) mi ta plastikowa pompa na dole
bakuś Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Dołączam się do pytania, bo nie doczytałem na tej stronie z linka.
Maniusiek28 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 no co jest pany, nikt nie wie?[br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 09:16_________________________________________________jak by ktoś był zainteresowany tematem tu jest więcej informacji http://www.racingforum.pl/Co-daje-ten-modUsuniAecie-secondary-air-injection-i-innych-gratlwPytanie-do-znawclw-18T-t71948.html
poziek Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 rezaj rezaj sam jestem ciekawy, czy nic nie wyskoczy, widać amerykańce nie wpadli na to, żeby czujniki zostawić
Maniusiek28 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Jakby ktoś był zainteresowany pompa SAI wywalona , mechaniczny zawór zaślepiony , N249 zapętlone , Dv podłaczony bezpośrednio pod kolektor .Przejechane niecałe 1000km , błedów nie stwierdzono.
gregory Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 No i bardzo dobrze W stanach jest to modne bo mod ten daje czystość porządek i przejrzystość pod maską, a nie napaćkane pełno wężyków i cuda niewidy. Każdy co już coś moduje u siebie to wywala to niepotrzebne badziewie, aby było więcej miejsca. SAI nie jest potrzebny wogóle do funkcjonowania silnika, to wymysł, aby ekoludziki byli zadowoleni. Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a.
Maniusiek28 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 No i bardzo dobrze W stanach jest to modne bo mod ten daje czystość porządek i przejrzystość pod maską, a nie napaćkane pełno wężyków i cuda niewidy. Każdy co już coś moduje u siebie to wywala to niepotrzebne badziewie, aby było więcej miejsca. SAI nie jest potrzebny wogóle do funkcjonowania silnika, to wymysł, aby ekoludziki byli zadowoleni. Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a. no oki nie EGR tylko ten mechaniczny zawór znajdujący sie między grodzią a silnikiem...na dniach montaż OCT i TIP'a własnej roboty. Mój Oil Catch Tank.Musiałem go nieco przerobić , aby węże się nie zaginały
konrad_A4 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a. ma, ale wewnetrzny
gregory Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a. ma, ale wewnetrzny Mylisz się, lub mylisz nazewnictwo.
konrad_A4 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a. ma, ale wewnetrzny Mylisz się, lub mylisz nazewnictwo. nie myle sie, jezeli chodzi o istote sprawy mylic moglbym sie nazywajac to recylkulacja, bo w zasadzie jest to zaciagniecie gazow spalinowych z powrotem
gregory Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a. ma, ale wewnetrzny Mylisz się, lub mylisz nazewnictwo. nie myle sie, jezeli chodzi o istote sprawy mylic moglbym sie nazywajac to recylkulacja, bo w zasadzie jest to zaciagniecie gazow spalinowych z powrotem Filozofować nie trzeba, 1.8T nie posiada EGR-a, Basta!
konrad_A4 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Ps. Żadne 1.8T nie ma EGR-a. ma, ale wewnetrzny Mylisz się, lub mylisz nazewnictwo. nie myle sie, jezeli chodzi o istote sprawy mylic moglbym sie nazywajac to recylkulacja, bo w zasadzie jest to zaciagniecie gazow spalinowych z powrotem Filozofować nie trzeba, 1.8T nie posiada EGR-a, Basta! zadna filozofia, czysta teoria http://www.127th.com/audi/aw/SAE-Audi.pdf koniec kropka.
udy Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 dzisiaj przy ładnej pogodzie postanowilem pobawic sie z evapem, usunąłem przewod idący z tyłu silnika, zaślepilem krociec pod przepustnica, wężyk od tipa idący do zaworku n80, oraz dwa otwory wychodzące z n80, nieszczelnosc evap juz sie nie pojawia na vagu ale za to wyskakuje 1 Fault Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded ktos wie co jeszcze powinienem zrobić
szogun0 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Przywrócić do normy. Układ ten testuje się pod względem szczelności i ilości przepływu.
udy Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Przywrócić do normy. Układ ten testuje się pod względem szczelności i ilości przepływu. eeeeeee tam, nie potrzebnie zablokowałem n80, ten zawór powinien zostać otwarty, zrobiłem 200km i nic, zero błędów :decayed: :notworthy:
Maniusiek28 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 dziś pojawił mi się błąd SAI....wykasowałem go i zobaczymy co dalej
udy Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 mi też jednak pojawia się evap po dłuższym czasie, już nawet nie kasuje Rogal powiedział że da radę to wszystko powyłączać tak więc luz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się