spanky Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 >Spanky A masz może możliwość zhamowania ze starym i z nowym nadkolem? niestety nie ..... ale zdam relacje (vagowanie) z temperatur w dolocie .... p.s duzych przyrostów moczu bym sie nie spodziewal ...
MarEsp Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Mam nadzeję że na hamowni będzie nadmuch powietrza na przód odpowiadający jeżdzie z 220 km/h na autostradzie , bo inaczej to nie ma sensu taki pomiar
Gość Murzyn Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 MarEsp tutal rozwiazaniem bylaby hamownia Rogala. Paraetry masz mierzone w warunkach drogowych.
adadur Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Ciekawe ciekawe ... czekam na konkrety w postaci liczb i wykresów
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Ciekawe ciekawe ... czekam na konkrety w postaci liczb i wykresów bedą ... juz niedługo .... [br]Dopisany: 30 Lipiec 2007, 13:12 _________________________________________________nadkole juz założone ... niestety urwałem kabelek od interfejsu i nie zrobilem pomiarów temperatury w dolocie .... ale niedługo bedzie nowy zestaw pomiarowy to podziele sie wynikami ...
Iverson Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 zabawki już skompletowane Spanky, a co Ty kombinujesz jeśli można wiedzieć . Małe OT sorki. wklejcie wykresy to i może ja sie skuszę jak to coś da!!
pre_pl Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Spanky, a co Ty kombinujesz jeśli można wiedzieć . Małe OT sorki. wklejcie wykresy to i może ja sie skuszę jak to coś da!! to o czym mowa jest w tym temacie : nadkole z S4 B5 do A4 B5. Cały czas liczę na wykresy...
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 zabawki już skompletowane Spanky, a co Ty kombinujesz jeśli można wiedzieć . Małe OT sorki. wklejcie wykresy to i może ja sie skuszę jak to coś da!! próbuje z goowna zrobic pyszne ciasto ..... o efektach napewno poinformuje .... ale niespodziewaj sie ciasta od Blikle'go ... koniec OT
skalarx Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Spróbuję ożywić trochę wątek, bo gra wydaje się warta świeczki w związku ze zbliżającym się latem. Mam taki pomysł: może dodatkowo oprócz nadkola od S4 doprowadzić w jakiś sposób nawiew na IC z zewnątrz? Co o tym sądzicie. Może ktoś próbował wykonać coś takiego i może podzielić się doświadczeniem? I jeszcze jedno. Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy?
poziek Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 butla z co2 rurka zkierowana na IC Akurat z takim rozwiązaniem miałem styczność i wiesz co się działo - auto gasło...bo gaz dostawął się do filtra powietrza i zasysał co2 zamiast tlenu...
spanky Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy? blok 007
poziek Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Spróbuję ożywić trochę wątek, bo gra wydaje się warta świeczki w związku ze zbliżającym się latem. Mam taki pomysł: może dodatkowo oprócz nadkola od S4 doprowadzić w jakiś sposób nawiew na IC z zewnątrz? Co o tym sądzicie. Może ktoś próbował wykonać coś takiego i może podzielić się doświadczeniem? I jeszcze jedno. Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy? Z zewnątrz? Przeciez jest już kierownica powietrza w kazdym aucie z T ...
spanky Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Spróbuję ożywić trochę wątek, bo gra wydaje się warta świeczki w związku ze zbliżającym się latem. Mam taki pomysł: może dodatkowo oprócz nadkola od S4 doprowadzić w jakiś sposób nawiew na IC z zewnątrz? Co o tym sądzicie. Może ktoś próbował wykonać coś takiego i może podzielić się doświadczeniem? I jeszcze jedno. Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy? Z zewnątrz? Przeciez jest już kierownica powietrza w kazdym aucie z T ... chyba koledze chodziło o zwiekszenie otworu doprowadzajacego swiezy tlen do IC ...
poziek Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 chyba koledze chodziło o zwiekszenie otworu doprowadzajacego swiezy tlen do IC ... Może zdjąc te kierwonice całkowicie?
skalarx Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy? blok 007 możesz podać jakieś dokładniejsze namiary? 007 to grupa w blokach silnika? jeżeli tak to która pozycja (słabo u mnie z angielskim)
spanky Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy? blok 007 możesz podać jakieś dokładniejsze namiary? 007 to grupa w blokach silnika? jeżeli tak to która pozycja (słabo u mnie z angielskim) tak w silniku ... [intake temp] chyba koledze chodziło o zwiekszenie otworu doprowadzajacego swiezy tlen do IC ... Może zdjąc te kierwonice całkowicie? duzo to nie da ... bo przepływ blokuje maly otwór w zderzaku oraz halogen [mowa o B5 po drugim lifcie]
poziek Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 duzo to nie da ... bo przepływ blokuje maly otwór w zderzaku oraz halogen [mowa o B5 po drugim lifcie] W B6 podobnie...
pre_pl Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy? blok 007 możesz podać jakieś dokładniejsze namiary? 007 to grupa w blokach silnika? jeżeli tak to która pozycja (słabo u mnie z angielskim) tutaj jest zaznaczone : Można pobawić się i porobić takie wykresy, popatrzeć jak auto zachowuje się w drodze (temperatury) http://www.a4-klub.pl/smf/turbo_chiptuning_i_tuning_mechaniczny/cooler_od_a6_25_tdi-t11992.0.html;msg151425#msg151425
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się