Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chlodzenie Intercoolera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

>Spanky A masz może możliwość zhamowania ze starym i z nowym nadkolem?

niestety nie ..... ale zdam relacje (vagowanie) z temperatur w dolocie ....

p.s duzych przyrostów moczu bym sie nie spodziewal ... ;)

Opublikowano

Mam nadzeję że na hamowni będzie nadmuch powietrza na przód odpowiadający jeżdzie z 220 km/h na autostradzie :decayed:, bo inaczej to nie ma sensu taki pomiar :mysli:

Opublikowano

MarEsp tutal rozwiazaniem bylaby hamownia Rogala. Paraetry masz mierzone w warunkach drogowych.

Opublikowano

Ciekawe ciekawe ... czekam na konkrety w postaci liczb i wykresów

Opublikowano

Ciekawe ciekawe ... czekam na konkrety w postaci liczb i wykresów

bedą ... juz niedługo .... [br]Dopisany: 30 Lipiec 2007, 13:12 _________________________________________________nadkole juz założone ... :dance: niestety urwałem kabelek od interfejsu i nie zrobilem pomiarów temperatury w dolocie ....

ale niedługo bedzie nowy zestaw pomiarowy to podziele sie wynikami ... :naughty:

Opublikowano
zabawki już skompletowane
Spanky, a co Ty kombinujesz jeśli można wiedzieć . Małe OT sorki. wklejcie wykresy to i może ja sie skuszę jak to coś da!!
Opublikowano

Spanky, a co Ty kombinujesz jeśli można wiedzieć . Małe OT sorki. wklejcie wykresy to i może ja sie skuszę jak to coś da!!

to o czym mowa jest w tym temacie : nadkole z S4 B5 do A4 B5.

Cały czas liczę na wykresy... :przebiegly:

Opublikowano
zabawki już skompletowane
Spanky, a co Ty kombinujesz jeśli można wiedzieć . Małe OT sorki. wklejcie wykresy to i może ja sie skuszę jak to coś da!!

próbuje z goowna zrobic pyszne ciasto ..... :mysli:

o efektach napewno poinformuje .... ale niespodziewaj sie ciasta od Blikle'go ... ;)

koniec OT

Opublikowano

spanky czekamy ! :th:

Opublikowano

Spróbuję ożywić trochę wątek, bo gra wydaje się warta świeczki w związku ze zbliżającym się latem. Mam taki pomysł: może dodatkowo oprócz nadkola od S4 doprowadzić w jakiś sposób nawiew na IC z zewnątrz? Co o tym sądzicie. Może ktoś próbował wykonać coś takiego i może podzielić się doświadczeniem? I jeszcze jedno. Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy?

Opublikowano

butla z co2 rurka zkierowana na IC :kox:

Opublikowano

butla z co2 rurka zkierowana na IC :kox:

Akurat z takim rozwiązaniem miałem styczność i wiesz co się działo - auto gasło...bo gaz dostawął się do filtra powietrza i zasysał co2 zamiast tlenu...

Opublikowano

Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy?

blok 007

Opublikowano

Spróbuję ożywić trochę wątek, bo gra wydaje się warta świeczki w związku ze zbliżającym się latem. Mam taki pomysł: może dodatkowo oprócz nadkola od S4 doprowadzić w jakiś sposób nawiew na IC z zewnątrz? Co o tym sądzicie. Może ktoś próbował wykonać coś takiego i może podzielić się doświadczeniem? I jeszcze jedno. Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy?

Z zewnątrz?

Przeciez jest już kierownica powietrza w kazdym aucie z T ...

Opublikowano

Spróbuję ożywić trochę wątek, bo gra wydaje się warta świeczki w związku ze zbliżającym się latem. Mam taki pomysł: może dodatkowo oprócz nadkola od S4 doprowadzić w jakiś sposób nawiew na IC z zewnątrz? Co o tym sądzicie. Może ktoś próbował wykonać coś takiego i może podzielić się doświadczeniem? I jeszcze jedno. Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy?

Z zewnątrz?

Przeciez jest już kierownica powietrza w kazdym aucie z T ...

chyba koledze chodziło o zwiekszenie otworu doprowadzajacego swiezy tlen do IC ... :mysli:

Opublikowano

chyba koledze chodziło o zwiekszenie otworu doprowadzajacego swiezy tlen do IC ...

Może zdjąc te kierwonice całkowicie?

Opublikowano

Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy?

blok 007

możesz podać jakieś dokładniejsze namiary? 007 to grupa w blokach silnika? jeżeli tak to która pozycja (słabo u mnie z angielskim)

Opublikowano

Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy?

blok 007

możesz podać jakieś dokładniejsze namiary? 007 to grupa w blokach silnika? jeżeli tak to która pozycja (słabo u mnie z angielskim)

tak w silniku ...

[intake temp]

chyba koledze chodziło o zwiekszenie otworu doprowadzajacego swiezy tlen do IC ...

Może zdjąc te kierwonice całkowicie?

duzo to nie da :confused4: ... bo przepływ blokuje maly otwór w zderzaku oraz halogen [mowa o B5 po drugim lifcie]

Opublikowano

duzo to nie da :confused4: ... bo przepływ blokuje maly otwór w zderzaku oraz halogen [mowa o B5 po drugim lifcie]

W B6 podobnie...

Opublikowano

Jak można zmierzyć VAGiem temperaturę na dolocie turbiny – który to blok pomiarowy?

blok 007

możesz podać jakieś dokładniejsze namiary? 007 to grupa w blokach silnika? jeżeli tak to która pozycja (słabo u mnie z angielskim)

tutaj jest zaznaczone :

5e75e54c4e5ec42b.png

Można pobawić się i porobić takie wykresy, popatrzeć jak auto zachowuje się w drodze (temperatury)

t1rt6.png

http://www.a4-klub.pl/smf/turbo_chiptuning_i_tuning_mechaniczny/cooler_od_a6_25_tdi-t11992.0.html;msg151425#msg151425

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...