Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie w A4.Komfortowe czy nie ??


Zawieszenie w A4 jest komfortowe??  

  1. 1. Zawieszenie w A4 jest komfortowe??



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

seryjne zawieszenie, naprawde nr1, wystarczające na nasze "kulawe" drogi, pieknie sie prowadzi,zawsze chce sie jechać dalej...;)

Opublikowano

Zawieszenie jest :th: ale nie da sie ukryc,ze czuc twarda niemiecka reke inzynierow :decayed:

Opublikowano

A ja miałem kilka aut i powiem wam tak że w porównaniu do mercedesa C klasy i mercedesa 190 to zawiecha A4 nawet niedaje 50 % komfortu tego co miał mercedes przynajmniej na Polskich drogach bo np na niemieckich niema to większego znaczenia bo i tak się nic nieczuje. Dla mnie jest mało komfortowe plus dołożył bym do tego fotel strasznie twardy. Kwestia jest tego typu z czego się przesiadasz. Ja przesiadłem się z A6 później miałem C klase a później A4 i z tych trzech aut A4 jeżeli chodzi o zawieszenie A4 jest na ostatnim miejscu w Polskich warunkach.

Kolego bratpit, a4 ma zawias do szybszej jazdy niz samochody do których je porównujesz, pozatym kumpel ma merca C a kiedys miał 190, jezdziłem oboma, wcale nie czuc różnicy w komforcie (jeśli w audicy oczywiście nie ma luzów w przednim zawiasie), a w szybszej jezdzie po równej drodze i zakrętach mesio C nie ma polotu do a4... :th: pzdr

Opublikowano

ja niestety mam nie mile wspomnienia z zawieszeniem audi :( fakt faktem autko trzyma sie drogi i jest wygoda....ale ciagle wizyty u mechanikow mnie wykonczyly psychicznie :/ przeguby ....wachacze...gumy na przegubach...jakies tulejki...amory...i sporo innych wynalazkow:/ wiec nie wiem czy trafilem poprostu na taki egzemplarz czy co :/ ale powaznie sie zastanawiam nad zmiana audi na toledo/leona :/ audi wytrzepalo moj portfel kompletnie :/ myslalem jeszcze nad a4 99 rok ale troche sie boje tego wyboru :/ doradzcie cos

Opublikowano

a ja powiem tak-jezdzilem civiciem-miekko,padaczka,meganka 2-padaczka jakas miekka i malo stabilna,octavka-miekka jak cholera,strach dziure z wieksza predkoscia ominac ale mimo wszystko bardzo malo podsterowna,najdluzej jezdzilem vectra na zawiasie irmschera -30,za***isty komfort i prowadzenie,jednak tamtem wielowachacz jest super ,przez 75 tys ktore zrobilem z lacznego 245000 zero awarii,szwagierka ma passata 2003r-no tego sie niestety balem jak kupowalem a4-niepotrzebnie,w audi moim zdaniem jest zawieszenie dosc komfortowe i ciche, tylko troszke -naprwade troszke- za miekkie ale lekarstwo na to juz zamawiam-b6 bilsteina,i podejrzewam ze bedzie idealnie,tylko troche w fotelu sie nie bardzo czuje troche za twardy i krotkie siedzisko (ja mam prawie 190cm i ponad 100 wagi),vectra moglem zrobic 1500 bez zatrzymania a tu po 5-6 godzinach musze sie rozprostowac,ale ogolnie po kupnie a4 jestem mile zaskoczony zawiasem.pozdrawiam

Opublikowano

to i ja dodam spostrzeżenia z własnego garażu, chociaż nie wiem czy można te auta do siebie porównywać:

-bmw 320d zawias m-technik VS. seria A4 awx - BMW rządzi bez dwóch zdań. Beta była (oczywiście niższa) bardziej sprężysta, zdecydowanie lepiej jeździła w zakrętach i paradoksalnie lepiej wybierała dziury. Za to A4 bije ją na głowę silnikiem :naughty:

-pasek b6 awx - pasek rządzi. Oferował super komfort, a trzymanie w zakrętach porównywalne do tego w seryjnym A4.

-volvo s40 2003r. 1.9dci 115KM - jakoś lepiej czułem s-kę, szczególnie w szybkich łukach. Odziwo osiągi - silnik na + dla volvo (cr - lepsza kultura pracy + niższa masa).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...