piekarz Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 co może byc przyczyną, że przy 90 km\h drży cała buda!? masakra
piotrsob1 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Miałem kiedyś taki objaw po wymianie końcówki drążka kierowniczego, po ustawieniu zbieżności problem znikł .
piekarz Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 zbieżnosc i wyważenie robiłlem i to nic nie zmieniło
adrianna352 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 sprawdz kolego poduszki pod skrzynia biegów,nieraz tez pada ktoras i tak sie dzieje :gwizdanie:
Mathis Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 90km/h ale na jakim biegu? tzn. ile masz obrotów? Sprawdź poduszki, jak koledzy radzą.
Daimos Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 przyczyną mogą też być przeguby wewnętrzne a jak wciśniesz sprzęgło to ma to wpływ na drgania?
piekarz Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 na 4 jak rozpędzam to drgania są w granicach od 90 do 100 km potem ustają. muszę chyba te poduszki pod skrzynią sprawdzic.
Grzesiekkbc Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Kolego napisz w jakim przedziale obrotów masz te drgania.
piekarz Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 teraz to nie pamiętam dokładnie ale na niskich obrotach
kolec Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 kolego mogą być też uszkodzone poduszki pod silnikiem nie koniecznie musi z nich wyciekać olej , jeszcze z przodu pod chłodnicą masz tam taką gumę może ona być uszkodzona . w moim przypadku bardziej z prawej strony trzepało wymieniłem i się skończyło.
gtados Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Miałem to samo.Mi akurat pompa wtryskowa ciekła, ale miałem też zły kąt wtrysku. Po uszczelnieniu i ustawieniu kąta wszystko gra i teraz nawet na V biegu mogę jechać 90km, a wcześniej tragedia była. Zrób logi to zobaczysz. Pozdrawiam
piekarz Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2009 a jak miałeś uszkodzoną pompę i zły kąt to jak był zimny silnik to szarpał? bo u mnie szarpie przy ruszaniu ale tylko jak jest zimny.
Mariusz Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ja mam to samo delikatne drgania pomiędzy 1800 a 2000 obr/min na IV i V biegu powyżej 2000 obr przestaje wymieniłem wszystkie poduszki silnika i skrzyni sprawdzany był kąt wtrysku sprawdzane były korekty wtrysków sprawdzałem plecionkę czy nie dziurawa wpakowałem kilka stówek i dalej bez efektów dałem sobie z tym spokój bo pewnie bym wymienił pół samochodu i dale by było to samo..( Nieraz w zimie przy niskich temperaturach nic nie drży ale nie zawsze a w lecie drgania są cały czas)..Przy ruszaniu nic u mnie nie drży tylko podczas jazdy...
turdzi Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ja mam to samo delikatne drgania pomiędzy 1800 a 2000 obr/min na IV i V biegu powyżej 2000 obr przestaje wymieniłem wszystkie poduszki silnika i skrzyni sprawdzany był kąt wtrysku sprawdzane były korekty wtrysków sprawdzałem plecionkę czy nie dziurawa wpakowałem kilka stówek i dalej bez efektów dałem sobie z tym spokój bo pewnie bym wymienił pół samochodu i dale by było to samo..( Nieraz w zimie przy niskich temperaturach nic nie drży ale nie zawsze a w lecie drgania są cały czas)..Przy ruszaniu nic u mnie nie drży tylko podczas jazdy... ja walcze juz z drugim autem z tymi drganiami i nic obecnie sa bardzo delikatne i malo wyczuwalne ale w BLB bylo o wile gorzej nie do wytrzymania zwlaszcza w aucie za tyle pieniedzy. Kontaktowalem sie nawet z pewnym specem w tej sprawie i powiedizal ze z tym sie za bardzo nie da sie nic zrobic. Tak charakterystyka silnikow PD.I mimo ze korekcje na vagu sa ok i jest to wynikiem braku synchronizacji , ulozeniu silnika , przelozen skrzyni ( im wyzszy boeg tym bardzej czuc ) plus tego ze caly system jest oparty na dzialaniu mechanicznym gdzie pracujace elementy sie zuzywaja z czasem inie jest to tak dokladne jak CR. Mowil ze moze nad tym popracowac + plus drobana korekta programu ale na dluzsza mete i tak powroci. Niby tak piardola ale dla mnie praca tego silnika zdyskwalifikowala polaczenie A4 i 2,0 TDI na dlugie lata. A najgorsze jest to ze z auto byl bym mega zadowolony jest sliczne slidzny srodek a wrazz odpaleniem silnika i przejechaniem paru km cale do wrazei idzie w diably
juchas Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 co do kolegi co założył temat to jak ci drga to auto przy np tych 90 km/h to dodaj gazu na maxa lub puść jeżeli będzie zmiana to obstawian na nastawnik pompy
Pandzior Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Też mam drgania, ale przy 100km/h na piątce. Jak przyśpieszę, albo zwolnię to jest ok. Ale najlepszy skecz jest taki, że wymieniałem silnik i w poprzednim miałem to samo. Może to tylko plecionka. A te drgania są takie jakbym na kapciu jechał.
piekarz Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 Mam audi już rok czasu, zawsze marzyłem o takim samochodzie i pomimo, ze ma już 15 lat (trochę stare ale nie stac mnie na młodsze) to szczerze mówiąc jestem zawiedziony marką audi. Myślałem, ze audi to jest samochód niezawodny a przez ten rok to cały czas coś trzeba było naprawiac. Jak nie wahacze(1000zł) to nawiew w kabinie(360zł) to rolka ,to drgania kabiny to katalizator, swiece żarowe itp. Do tego dochodzą podstawowe wymiany jak: olej, filtry, rozrząd(bardzo drogi), nabicie klimy. Pomału zaczyna mnie wk***iac moja niunia! może pora ja sprzedac??????????????? Wydaje mi się ze to będzie najlepsze wyjscie a wogóle to jest zamólonym(za mało koników), drgającym dieslem! podoba mi się tylko wygląd! a tak to nic po zatym. :thumbdown: nie polecam a4
turdzi Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Też mam drgania, ale przy 100km/h na piątce. Jak przyśpieszę, albo zwolnię to jest ok. Ale najlepszy skacz jest taki, że wymieniałem silnik i w poprzednim miałem to samo. Może to tylko plecionka. A te drgania są takie jakbym na kapciu jechał. No widzisz ja melem to samo w BLB.Serwis wymienil caly silnik na gwarancji a drania jak byly tak byly. Maj c na mili silnik co dokladnie wymieniles.Kompletny z osprzetem bez , z kolem dwumasowym bez ? z PD czy zostawiles stare ?
Pandzior Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Też mam drgania, ale przy 100km/h na piątce. Jak przyśpieszę, albo zwolnię to jest ok. Ale najlepszy skacz jest taki, że wymieniałem silnik i w poprzednim miałem to samo. Może to tylko plecionka. A te drgania są takie jakbym na kapciu jechał. No widzisz ja melem to samo w BLB.Serwis wymienił cały silnik na gwarancji a drania jak były tak były. Maj c na mili silnik co dokładnie wymieniłeś.Kompletny z osprzętem bez , z kolem dwumasowym bez ? z PD czy zostawiłeś stare ? Wymieniłem kompletny silnik z osprzętem. Mam 1Z nie mam dwumasa ani PD.
juchas Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 z pompą również ? jeżeli chodzi chodzi o 1z to jak pisałem wcześniej obstawiam nastawnik pompy. Mam audi już rok czasu, zawsze marzyłem o takim samochodzie i pomimo, ze ma już 15 lat (trochę stare ale nie stac mnie na młodsze) to szczerze mówiąc jestem zawiedziony marką audi. Myślałem, ze audi to jest samochód niezawodny a przez ten rok to cały czas coś trzeba było naprawiac. Jak nie wahacze(1000zł) to nawiew w kabinie(360zł) to rolka ,to drgania kabiny to katalizator, swiece żarowe itp. Do tego dochodzą podstawowe wymiany jak: olej, filtry, rozrząd(bardzo drogi), nabicie klimy. Pomału zaczyna mnie wk***iac moja niunia! może pora ja sprzedac??????????????? Wydaje mi się ze to będzie najlepsze wyjscie a wogóle to jest zamólonym(za mało koników), drgającym dieslem! podoba mi się tylko wygląd! a tak to nic po zatym. :thumbdown: nie polecam a4 kupiłeś po prostu dorypane auto - wahacze, nabicie klimy, katalizator (nie wiem co w nim robiłeś, wycina się go, sprzedaje i wstawia normalną rurkę ), zamulony , to są rzeczy które nie psują się często tylko jak ktoś długo nic przy aucie nie robił i chyba sie nadziałeś ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się