baskecior Opublikowano 24 Lipca 2006 Opublikowano 24 Lipca 2006 No i k..waaaa żadnej poprawy. Nadal są te drgania. Jedyny plus, że wreszcie mam ciszę w środku, bo było bardzo głośno po przekroczeniu 2 tys obrotów. Teraz słychac cichy mruk silnika, ale nie ryk jak do tej pory. Plecionka wcześniej czy później musiałaby zostać wymieniona.Nastepny ruch to podmiana wtrysków. Poszukuję chętnego dawcę do pomocy, żeby je na chwilę podmienić i sprawdzić co będzie. Z ciekawosci , sprawdź dawki korekcyjne, u mnie na 3-cim cylindrze mam 2 mg/skok i mniemiam ze ten wtrysk akurat chyba juz umiera, moze u Ciebie jest podobnie ?
_siwy_ Opublikowano 25 Lipca 2006 Opublikowano 25 Lipca 2006 U mnie to wygląda tak: Group A: '001 Group B: '013 Group C: Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp. Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME 861-945 09-mar 1.35-2.10 80-110 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 TIME STAMP /min mg/R V °C STAMP mg/R mg/R mg/R STAMP 0,4 861 4,2 1,62 85,5 0,8 -0,07 1,39 0,71 1,2 861 4,4 1,7 86,4 1,6 -0,07 1,39 0,71 2 861 4,2 1,68 85,5 2,4 -0,07 1,36 0,71 2,8 861 4,2 1,64 85,5 3,2 -0,07 1,36 0,71 3,6 861 4,2 1,6 85,5 4 -0,05 1,36 0,68 4,4 861 4,2 1,7 85,5 4,8 -0,05 1,36 0,68 5,2 861 4,2 1,68 85,5 5,6 -0,07 1,36 0,68 6 861 4,2 1,64 85,5 6,4 -0,07 1,36 0,68 6,8 861 4,4 1,62 85,5 7,2 -0,07 1,36 0,66 7,6 861 4,2 1,68 85,5 8 -0,07 1,34 0,66 8,4 861 4,2 1,68 85,5 8,8 -0,09 1,34 0,66 9,2 861 4,2 1,64 85,5 9,6 -0,07 1,36 0,66 10 861 4,2 1,62 85,5 10,4 -0,09 1,32 0,66 10,8 861 4,2 1,68 85,5 11,2 -0,09 1,32 0,66 11,6 861 4,2 1,68 85,5 12 -0,09 1,34 0,66 12,4 861 4,2 1,64 85,5 12,79 -0,09 1,32 0,66 13,2 861 4,2 1,6 85,5 13,59 -0,09 1,32 0,66 14 861 4,2 1,68 85,5 14,39 -0,09 1,32 0,66 14,8 861 4,2 1,66 85,5 15,19 -0,09 1,29 0,64 15,59 861 4 1,66 85,5 15,99 -0,09 1,32 0,66 16,4 861 4,2 1,6 85,5 16,8 -0,09 1,29 0,66 17,2 861 4,2 1,68 85,5 17,6 -0,12 1,27 0,64 18 861 4,2 1,74 85,5 18,4 -0,09 1,27 0,64 18,8 861 4,2 1,7 85,5 19,2 -0,12 1,27 0,66 19,6 861 4,2 1,6 85,5 20 -0,12 1,27 0,66 20,4 861 4,2 1,68 85,5 20,8 -0,12 1,27 0,64 21,2 861 4,2 1,7 85,5 21,6 -0,12 1,27 0,64 22 861 4,2 1,66 85,5 22,4 -0,12 1,27 0,64 22,8 861 4,2 1,7 85,5 23,2 -0,14 1,25 0,61 23,6 861 4,2 1,7 85,5 24 -0,14 1,27 0,64 24,4 861 4,2 1,68 85,5 24,8 -0,14 1,25 0,61 25,2 861 4,2 1,64 85,5 25,59 -0,16 1,25 0,64 25,99 861 4,2 1,7 85,5 26,39 -0,16 1,25 0,61 26,79 861 4,2 1,68 85,5 27,19 -0,16 1,22 0,61 27,59 861 4,2 1,64 85,5 27,99 -0,16 1,22 0,61 28,39 861 4 1,6 85,5 28,8 -0,16 1,22 0,61 jeszcze dwa dni temu wyglądało troszkę inaczej w przybliżeniu: 0,4 1,0 0,4 Baskecior, ty też masz problem z drganiami??
golab24 Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 Hmmm, mnie tez sie trzesie buda i wyje w srodku, chyba sie skusze na ta plecionke zeby chociaz bylo w miare cicho. Co do wtryskow to ja mam rowniez sekwencje gazu wiec moge stwierdzic ze trzesienie jest identyczne na wtryskach paliwa jak i na wtryskach gazu. Gdzies przeczytalem ze przeczyszczenie przepustnicy pomaga, jednak ja sklaniam sie ku kolu zamachowemu dwumasowemu, bo nie chce mi sie wierzyc ze pomimo nie falowania obrotow komupter zle dobiera mieszanke i trzesie silnikiem, zwlaszcza ze spalanie mam w granicach 8L/100km benzyny i 10 gazu
oizdog Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Mam takie pytanie przy zmianie biegów np z jedynki na dwójke,słysze takie metaliczne puknięcie, czy to dwumasa?
MARTiiii Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Dla uregulowania, rezoznans układu wydechowego to norma przy tym silniku. Ostatno znów to miałem. Plecionka wygląda ok wiec warsztat wzial mi troche podsztywnil ukłąd zaciskając opaską jeden z wieszaków. Jest sztywniejszy i już nie drga przy niskich obrotach, przy zimnym silniku. Rezonans, drgania ukłądu przy niskich obrotach i zimnym silniku to nie dwumas. One podobno tak mają niestety....
ulti Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 to ile w koncu kosztuje wymiana plecionki? a i wywalenie kata ile moze kosztowac wraz z wspawaniem rury. I czy to legalne? w warsztacie nie zaczna sie burzyc?
bartlo79 Opublikowano 30 Czerwca 2007 Opublikowano 30 Czerwca 2007 Witam...tak czytam i czytam ten watek i zaczyna mi sie wlos jezyc na glowie.Jak sie przyjrzalem u siebie to mam i pukanie na sprzegle (czuc prace silnika) i efekt zabki ale nie przy ruszaniu tylko jak puszcze bez gazu na 1 lub 2 to wtedy skacze i musze przygazowac i oczywiscie przy gaszeniu zatrzesie cala buda.Diagnoza sie wydaje byc tylko jedna i brzmi jak wyrok dla mnie - DWUMAS!!! .Czekam na potwierdzenie. Teraz pytanie - tak sie sklada ze za jakies 2tygodnie planowalem dluzsza trase - lacznie okolo 2tys km.Czy z tym problemem moge jezdzic i czy jest szansa ze dojade w 2 strony???? MInol miesiac od zakupu niunki-zdazylem napukac przez ten miesiac jakies 4tys km i w sumie wiekszego pogorszenia nie widze.Jest tak jak bylo od poczatku-tylko ja bylem zbyt zielony zeby umiec to prawidlowo zdiagnozowac.Wiadomo ze trzeba bedzie to dac do zrobienia-ale 2tys wywalic tak od kopa to dla mnie ciezki orzech do zgryzienia. Juz ktos pytal wczesniej - ale powtorze - co moze sie stac jak sie pojezdzi jeszcze pare tysiaczkow z takimi objawami???
MARTiiii Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Opublikowano 1 Lipca 2007 Mam to samo od kupna tylko bez tych jakis skoko, zabki w przy 1 i 2. Przejechałem 25tys. i dalej z tym jezdze.
ulti Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 Witam...tak czytam i czytam ten watek i zaczyna mi sie wlos jezyc na glowie.Jak sie przyjrzalem u siebie to mam i pukanie na sprzegle (czuc prace silnika) i efekt zabki ale nie przy ruszaniu tylko jak puszcze bez gazu na 1 lub 2 to wtedy skacze i musze przygazowac i oczywiscie przy gaszeniu zatrzesie cala buda.Diagnoza sie wydaje byc tylko jedna i brzmi jak wyrok dla mnie - DWUMAS!!! .Czekam na potwierdzenie. Teraz pytanie - tak sie sklada ze za jakies 2tygodnie planowalem dluzsza trase - lacznie okolo 2tys km.Czy z tym problemem moge jezdzic i czy jest szansa ze dojade w 2 strony???? MInol miesiac od zakupu niunki-zdazylem napukac przez ten miesiac jakies 4tys km i w sumie wiekszego pogorszenia nie widze.Jest tak jak bylo od poczatku-tylko ja bylem zbyt zielony zeby umiec to prawidlowo zdiagnozowac.Wiadomo ze trzeba bedzie to dac do zrobienia-ale 2tys wywalic tak od kopa to dla mnie ciezki orzech do zgryzienia. Juz ktos pytal wczesniej - ale powtorze - co moze sie stac jak sie pojezdzi jeszcze pare tysiaczkow z takimi objawami??? No kolego musze Ci powiedzieć prawde: " NIE PRZEJMUJ SIE TYLKO JEŹDZIJ!" Nic a nic Ci się nie stanie. Jeśli komuś takie objawy przeszkadzają to niech sobie wywala 2 koła ja tak jeżdze od 50tys km i mam to w tyle. Nic sie nie dzieje a zanim dwumas Ci padnie to wcześniej kobiety i meżczyźni dojdą do porozumienia Taki urok audiczek. Jedyne co może Cie czekać to wymiana sprzegła w momencie jak zacznie sie ślizgać przy ruszania, resztę olej Pozdrawiam i życze miłej podróży!
bartlo79 Opublikowano 8 Lipca 2007 Opublikowano 8 Lipca 2007 resztę olej Hehe i tego sie trzymam.Dopoki sprzeglo sie nie slizga....walic to
golab24 Opublikowano 9 Lipca 2007 Opublikowano 9 Lipca 2007 No i jestem po wymianie kompletnego sprzegla wraz z kolem dwumasowym, i .... jestem wsciekly, objawy drzenia budy ani na troszke nie ustapily, masakra. Wymienilem dobre kolo dwumasowe na nowe :-( i teraz mam dwa dobre kola dwumasowe, jedno w aucie a drugie w domu. Jak ktos chce kupic orginalne kolo dwumasowe audi (te wymontowane) w pelni sprawne to zapraszam na priva, cena bedzie rozsadna, musze zminimalizowac straty (chocby robocizne). Marcin
Diablo Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 Ja też zmieniłem cały komplet sprzęgło + dwumas bo juz wymieniłem wszystkie poduszki jestem wściekły bo mam nową przypadłość gdy jadę na wyższych biegach jest to najbardziej widoczne gdy puszczę gaz lub dodam czuję szarpnięcie jakby był gdzieś jkiś luz wskazówka od obrotów ma wtedy takie zawahanie jest taki objaw jak przy zurzytym dwumasie (efekt zajączka kangura) czy możliwe że nowy dwumas jest walnięty czy to może coś innego (komplet sachs) Jeśli chodzi o hałas to pomogło wlanie oczyszczacza do wtrysków xeramik cliner buteleczka na bak i po 100 km. znowu cisza.
krzysiek23 Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 ja natomiast rezonansu niemam gasi sie ok,kangura niema,ale skoki lekkie na pedale sprzegielka sa po delikatnym wcisnieciu pedalu ale jezdze z tym tez sporo bo 15tys i jest ok, mam tylko poduchy silnika do wymianki bo widzialem ze guma zaczela pekac w 1 miejscu...dwumas nowy niepowinien byc walniety chyba ze kupiles u jakiegos graciaza[podrobke]sachs ogolnie bardzo ceniona firma,maja dobre komponenty,a moze mechanior cos zwalil przy wymianie lub masz nowego-starego dwumasa...chyba ze jestes pewny swojego mechanika-to sorki wielkie
sonnen_x Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 no i co, udało się Wam coś chłopaki ruszyć w tym temacie?
żbik Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Witam, Mam pytanie do osób które samodzielnie wymianiały sprzęgło w 1,9 tdi (BKE) - czy są jakies trudności z wydobyciem skrzyni, czy potrzebne jakieś specjalistyczne narzędzia? Zrobi się samemu czy lepiej dać do mechanika?
akwarium Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 witam podepne sie pod temat obiawy umnie tez dajac na wsteczny wydech wpada w jakies wibracje ale nie zawsze jak wcisne lekko sprzeglo odczuwam jakies lekkie bicie jak gasze to spokuj tylko nieraz z jakims lekkim udezeniem sprzeglo wymienialem 6miechow temu stawiacie na dwumas silnik AVF
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się