ktmrider7 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 polecam 1.9 jest tez mialem taki dylemat jak Ty wybralem slabsza opcje ale nie zaluje jezdzi podobnie jak 2.5 a napewno mniej awaryjny i bardziej ekonomiczny
rookie Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Kupuj A4 model 2000 po face lifcie, silnik AVG 110 PS bez quattro. W Niemczech dorwiesz takiego z przebiegiem +/- 140 tys. km z książką za 5300 euro. Prosty, tani w eksploatacji a radocha z jazdy i spalania nieziemska. Poza tym bardzo szeroko dostępne wszystkie części zamienne, a oryginalne w miarę tanie.
Pandzior Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 98 ->00 To najlepiej AJM i virusa. AJM fajna jednostka ale bez Q .. W takim razie ATJ. Ogólnie chodziło mi o jednostkę 115KM
lissu Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 a jak to jest z tym quattro?...jedni polecaja inni odradzaja...
czaja77 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 a jak to jest z tym quattro?...jedni polecaja inni odradzaja...
tarq Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 a ja polecam 2.5 TDi ja mam AFB i nie narzekam w quattro, poza tym zobacz sobie wlasnie ten dzial techniczne nikt tu nie ma problemu z AFB z 2.5tdi a jak ma to wałki rozrzadu czyli standart za to 1.9 TDi jest 200str z 238 stron to nie jedzie to nie rowno chodzi to znowu cos innego, nagonka na 2.5 tdi to czysta bzdura, wiem ze 2.5 jest mniej ale bez przesady !!! w tej chwili nawet jakbys zatarl wałki kupujesz je nowe z gwarancja na allegro oryginaly za 1700pln na co dostajesz jeszcze f-VAt za robote placisz 400-500zl i masz auto na kolejne 500.000 co najmniej a jak dbasz to nawet nie zdarzysz tego przejeździć, jak do Polski przyjeżdżają 2.5 licznikowe 180.000 a na prawdę 600.000 to nic dziwnego ze wytarte wałki maja, wałki wycieraja sie jak sie chce oszczedzic na oleju w 90% i wymienia sie go co 20.000km i zaniedbuje podstawowa eksploatacje droższe części ? niewiele ja po max rabatach za paski DAYCO a rolki SKF płaciłem 800zl za kompletny rozrząd w 110 kumpel płacił 400 z hakiem, ale to wydatek raz na 100.000km w 1.9 robisz to co 50-60tys, kalkulacja jest prosta wychodzi na to samo zawsze V6 to inna kultura pracy , mam w rodzinie 1.9 TDI AFN po programie na 136KM chodzi ladnie nie psuje sie ale jazda tym a jazda moim audi to przepasc, 2.5 TDI QUATTR bije afn-a na głowe pod wzglede kultury pracy, momentu ktory po wirusie w AFN mam 303NM a u mnie w serii 310nm i jeszcze 4x4 ja mam aktualne 262.000km wałki wygladaja wzorowo a czy byly robione nie wiem ale nie wydaje mi sie wymieniana mialem turbine przy 250.000km bo poprzedni wlasciciel nawte po ostrzejszej trasie auto gasil od razu bez odczekania nawet 2 minut, ale turbo jest nowe i smiga piekne... i jak ktos pisal wyzej ze AFn 110 w serii jedzie podonie jak 150 v6 2.5 tdi to naprawde chyba ne jezdzil dwoma, ojciec jak wspominalem ma AFN-a po dobrym programie na 136km i 303NM i naprawde to dopiero jedzie podobnie ale co z tego jak ma przod naped i drapie ten asfalt i drapie, pomodzny AFB z wynikiem 180km i 370~nm w quattro tez do tego porownania miec nie bedzie no i 2.5 TDi w wiekszosci miały juz skrzynie 6 w trasie poezja, wrzucam 6 i zapominam o biegach a spalam 6.5 litra ropy jadac normalnie w miescie 8.5-9 to juz max no wiec na cała to krytyke na 2.5tdi ode mnie masz kilka słow z autopsji bo uzytkuje oba te samochody i co nieco wiem pzdr
bish - kopt Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Potwierdzam wszystko co w poscie powyżej, nie mam dosw. z Q ale dysponuje również czasami AFN w serii, 1.9 jezdzi podobnie jak 2.5 ??? kto to napisał??? nie ma żadnych szans pod kazdym względem a kultura pracy to poprostu przepasc, wystarczy troche zadbac o motor a bedzie chodził jak lala, Dobry olej - wymiana max co 10 tys, pilnować odme i wałki nie mają prawa sie zjechac
aju Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 taki wspaniały ten 2,5 że aż bym sobie taki kupił po tych pochwałach... szkoda że nie jedzie :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Te tematy 1.9 vs 2.5 sa juz nudne... :gwizdanie:
bish - kopt Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 taki wspaniały ten 2,5 że aż bym sobie taki kupił po tych pochwałach... szkoda że nie jedzie :gwizdanie: to może paliwa w baku nie miał bo zdrowy AFB AJM-a robi zawsze i wszędzie
Gość mmcv Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Te tematy 1.9 vs 2.5 sa juz nudne... :gwizdanie: REJCZEL !!! Wyglada to tak ... Ci od 1.9 co nigdy nie jezdzili 2.5 pisza ze to syf ze sie psuje ze nie jedzie i ze ogolnie to Fiat Panda go robi Ci co jezdza 2.5 probuja bronic tych z d*py wyssanych argumentow ale ... jesli chodzi o mozliwosci rezania to niestety ...rozkladaja rece ...1.9 moze wiecej w temacie moc / niuty / przyspieszenie i niestety to jest prawda nie do podwazenia .
k0za Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Te tematy 1.9 vs 2.5 sa juz nudne... :gwizdanie: REJCZEL !!! Wyglada to tak ... Ci od 1.9 co nigdy nie jezdzili 2.5 pisza ze to syf ze sie psuje ze nie jedzie i ze ogolnie to Fiat Panda go robi Ci co jezdza 2.5 probuja bronic tych z d*py wyssanych argumentow ale ... jesli chodzi o mozliwosci rezania to niestety ...rozkladaja rece ...1.9 moze wiecej w temacie moc / niuty / przyspieszenie i niestety to jest prawda nie do podwazenia . Jedyny sprawiedliwy
tarq Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 dokładnie, a z rolki czyli jadać na 2-ce trojce itp i nagle but, odchodzi mu jak odrzutowiec swoim momentem jak ma jeszcze Q to pozamiatane, seryjny AFN nie ma najmniejszej szansy, pomodzony AFn 136 konny idzie dopiero podobnie jak moje AFb natomist wydaje mi sie ze 4 i 5 AFN 136 jest juz wyraznie słabsza niz w AFB który galopuje do 230km/h poza tym AFb modzimy samym wirusem na 180-190 KM i blisko 400NM jak jst zdrowy zeby z 1.9TDi tyle wykrzesac to juz sa grube inwestyce jak turbo wtryski wydajniejsza pompa 11 + FM IC i wtedy 1.9 faktycznie ładnie jezdza ale koszta koszta koszta i nigdy nie brzmi to jak V6
bish - kopt Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 zrobic ponad 180 w 1.9 to trzeba troche kasy wydac... i zawsze to będzie kosiarka, jak komuś posuje wszechogarniający klekot to jak najbardziej polecam R4
tarq Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 ja nie bronie AFB i v6 bo mam tez paska TDi AFN 110-136KM 303NM obiektywnie tylko oceniam i wybieram AFB , chyba ze zacznie mi sie AFB sypać to beda go mial dosc bo AFN od półtora roku jest bezawaryjny
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 2,5 TDi w wiekszosci miały juz skrzynie 6 w trasie poezja, wrzucam 6 i zapominam o biegach a spalam 6.5 litra ropy jadac normalnie w miescie 8.5-9 to juz max Siema Tak czytam i czytam i jak do tego doczytałem to az mnie przytkało. Wychodzi na to ze v6 pali nie wiele więcej niż R4 i cyt:"to juz max" hehe. Szczerze to juz nie bede reszty komentował bo takich postów dyło wiele i naprawde nie ma co tu porównywać bo agumentów przeciw V6 jest tak wiele ze sam zrezygnowałem z V6 na rzecz R4. Wiem ze to pięknie pracuje ale jak jest zdrowe. A zdrowych jest bardzo mało. I naprawde by utrzymać V6 w zdrowej kondycji trzeba naprawde mieć troche więcej kasy niż przeciętnie. A z tym nie zawsze jest jak by sie chiało. Pozdro ZC
aju Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 taki wspaniały ten 2,5 że aż bym sobie taki kupił po tych pochwałach... szkoda że nie jedzie :gwizdanie: to może paliwa w baku nie miał bo zdrowy AFB AJM-a robi zawsze i wszędzie robi tak że moja pierdoła z małymi modami obskakuje jak chce zdrowe 180konne 2.5 o taki 150koni nawet nie wspominam bo szkoda na nie opon No i to tyle dla mnie w temacie Żeby nie było to ja sam szukałem V6 byłem miłosnikiem tego silnika i..... co się stało widać jaki mam teraz
zen64 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 jeżeli chodzi o wrażenia i kulturę pracy to na pewno v6 jest górą mam również afn'a, teraz widzę jaka jest przepaść jeżeli chodzi o pracę silnika, wewnątrz auta cichutko nie to co w r4 itd.wiadomo że przy tym silniku trzeba się liczyć z kosztami
Peres Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 dźwięk V6 jest piękny natomiast R4 bije go na głowe pod względem bezawaryjności, ewentualnych kosztówi cześci i spalania. Mając 2.5 zapomnij o spalaniu <7 l/100 km mając ten silnik trzeba po prostu o niego dbać, wtedy ci jeszcze sporo kilometrów nim zrobisz. Kupując B5 z tym silnikiem szukałbym zadbanej sztuki warto dołożyć 2-3 tys. zł do inwestycji aby potem cieszyć się przez najbliższe lata. noj 150 km robi wiekszą robote niż 115 km
Rekomendowane odpowiedzi