slawek9106 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 kiedy robie korekte kiery nic sie nie zmienia cały czas jest -2.5 ale powiedz mi kodowanie sie robi na odpowietrzonym układzie ?
MemberA4 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Ja najpierw kodowalem później odpowietrzyłem. Musisz, błędy wykasować przed korekta skrętu dla tego nic się nie zmienia. Ja też tak miałem ale w końcu poszło. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
slawek9106 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 bede próbowac a jak odpowietrzyłes cały układ ? workschop musi byc 12345
MemberA4 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Czesciowo grawitacyjnie Najpierw poluzowalem 4 wyjściowe przewody kół na pompie, jak zaczął płyn lecieć to zakrecilem je i na deptanego zacząłem znowu te 4 przewody przy pompie odpowietrzac później tradycyjnie lecialem od lewego przodu. Nie dopuść do opróżnienia zbiorniczka z płynu. Ja otrzymywałem non stop stan pod korek(druga osoba) Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka bede próbowac a jak odpowietrzyłes cały układ ? workschop musi byc 12345 W Workschop jak zaczniesz wpisywać po kolei to samo się skończy bo nie będzie już dalej miejsca mi się kojarzy że 1234 Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Dokładnie oblookaj filmik z postu #797 Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Listopada 2016 przez MemberA4
slawek9106 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 A które to są te przewody wyjściowe? Na górze są dwa mniejsze i dwa większe u na boku dwa mniejsze to chodzi o te mniejsze mam je odkręcić i czekać aż będzie z nich leciał płyn ? Kolego mógłbyś mi dac nr do siebie będzie mi lepiej z Tobą roZmawiać
MemberA4 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Dwa grube są zasilaniem z pompki hamulcowej tej że zbiorniczkiem przechodza przez ściankę grodziowa nadwozia pozostałe cztery cieńsze to wyjściowe na koła dwa są koło tych grubszych u góry a kolejne dwa z boku pompy od strony silnika. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
slawek9106 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 A samochód normalnie stał na płaskim? Powiedz mi jeszcze regulacja kąta skrętu robiłeś na wyłączonym silniku?
MemberA4 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) A które to są te przewody wyjściowe? Na górze są dwa mniejsze i dwa większe u na boku dwa mniejsze to chodzi o te mniejsze mam je odkręcić i czekać aż będzie z nich leciał płyn ? Kolego mógłbyś mi dac nr do siebie będzie mi lepiej z Tobą roZmawiać Pisze na wyrywke w robocie , nie za bardzo mogę rozmawiać przez fona i za raz muszę się zrywać bo mi rąk braknie.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Miałem 4 koła w górze auto postawilem na "kobylkach" regulacja kąta na wyłączonym silniku Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Listopada 2016 przez MemberA4
slawek9106 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Dzięki wielkie za pomoc mam nadzieję że jutro uda mi się zakodowac to wszystko i ogarnąć auto. A pogadać to chciałem np jutro jak bym czegoś nie wiedzial Kurde ja nie mam kobylki ;/ Udało mi się zakodowac jeszcze tylko odpowietrzyc układ ale to już jutro
MemberA4 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udało mi się zakodowac jeszcze tylko odpowietrzyc układ ale to już jutro no widzisz skoro kabelek połączył się ze sterownikiem to musiał dać rade z kodowaniem Jak nie masz kobyłek to postaw auto na przysłowiowych cegłach zebyś miał spokojny dostep do zacisków to Ci baaardzo ułatwi odpowietrzanie. ja jeszcze po całej operacji pojechałem na szutry żeby się systemy ASR ABS EDS i ESP pozałanczały kilka razy
slawek9106 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 przy odpowietrzaniu tez wam leciała piana z odpowietrzników ?
MemberA4 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) U mnie nie zauważyłem tego tylko bąble powietrza i to na początku duże. możliwe że coś miałeś z płynem w zaciskach. Udało się odpowietrzyć bez problemu? Bo co niektórzy mają duże problemy z odpowietrzenie pompy abs. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 8 Listopada 2016 przez MemberA4
daros Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Będzie leciała, bo cały układ masz po wymianie pompy zapowietrzony.
slawek9106 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) wszystko ogarniete Edytowane 11 Listopada 2016 przez slawek9106
misiekmb1 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Witam Panowie. Może ma ktoś z was komplet Q do 1,9 tdi 6B do sprzedania.Kolega na allegro ze Wschowy ma ale ktoś tu na forum odradzał. Edytowane 20 Listopada 2016 przez misiekmb1
czechcu Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Panowie ktoś w okolicy Poznania robi przekładki? jaki +/- koszt? Edytowane 19 Listopada 2016 przez czechcu
silnik Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Biorę się za przekładkę quattro od 1,9 do 1,9 tdi. Mam anglika dawcę Przeczytałem cały temat od 1 strony. Mam nadzieję że wszystko będzie bez problemu. Jak by ktoś chciał dodać coś od siebie, na co uważać, co gdzie i kiedy, proszę o poradę. Z góry dzięki.
Dominik93 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Pany, szykuje się na przekładkę z multitronic ośka na 6b quattro, wszystko mam ale zapomniałem o sprawie z wydechem. Czy muszę zmieniać cały układ wydechowy w 1.8T czy jakoś da rade go przerobić żeby pasował? Proszę o pomoc bo stanąłem w kropce.
MemberA4 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 musisz zmieniać bo inaczej jest poprowadzony
Dominik93 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Cały układ wydechowy jest do zmiany? Od turbo po końcowe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się