MemberA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 (edytowane) Pamiętasz może te wymiary które robiłeś? Ja zrobiłem na szybko u siebie w AWX ale też mam sprzęgło 240 i przy okazji znalazłem wyciek na vacum pompie? ale do rzeczy : Odległość wieńca od dystansu to ok 5-6mm (pomiar zrobiłem miarka bo dostęp słaby no ale jest ?) Odległość bendixa od kołnierza ok 5mm a sam kołnierz ma ok 7mm czyli czoło bendixa wystaje 2mm Piza przylgnie rozrusznika i jest 4mm od wieńca koła a kołnierz rozrusznika sięga 1mm poza wieniec koła tak ?dobrze obliczyłem? Bendix po wyciągnięciu na maxa powinien wystawać jak na foto czyli poza kołnierz i jeśli bendix ma 4mm do wieńca a po zmierzeniu śladu zazębiania wychodzi 16mm to bendix wchodzi na wieniec na jakieś 12mm tak? Edytowane 19 Kwietnia 2019 przez MemberA4
schevy696 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 (edytowane) Jak wyciągnę bendix ręcznie max kombinerkami to wychodzi tak jak na zdjęciu U mnie ślad zazębienia mierzy 10mm a mierząc od czoła ta odległość wynosi 14mm natomiast odległość od tej najbardziej wystającej części bendixa do krawędzi rozrusznika mierzy ok 18mm Przy schowanym bendixie od czoła do krawędzi wymiar wynosi ok6mm Odnośnie tego wieńca zębatego nie miałem jak wstawić auta na podnośnik ale od góry ile miałem miejsca i przyświeciłem na tyle widziałem że wieniec jest odsunięty od krawędzi dystansu o mniej więcej o jego grubość czyli te 5-6mm. Na tyle na ile rozumiem i jeśli dobrze pomierzyłem to bendix wysuwa się o dodatkowe 12mm, do wieńca zębatego od krawędzi dystansu tudzież też krawędzi rozrusznika jest 5-6mm czyli wychodzi na zero? Może nie do końca dobrze rozpisałem lub zmierzyłem te wymiary. Albo problem rzeczywiście tkwi w rozruszniku. Edytowane 19 Kwietnia 2019 przez schevy696
MemberA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) 8 godzin temu, schevy696 napisał: Jak wyciągnę bendix ręcznie max kombinerkami to wychodzi tak jak na zdjęciu U mnie ślad zazębienia mierzy 10mm a mierząc od czoła ta odległość wynosi 14mm natomiast odległość od tej najbardziej wystającej części bendixa do krawędzi rozrusznika mierzy ok 18mm Przy schowanym bendixie od czoła do krawędzi wymiar wynosi ok6mm Odnośnie tego wieńca zębatego nie miałem jak wstawić auta na podnośnik ale od góry ile miałem miejsca i przyświeciłem na tyle widziałem że wieniec jest odsunięty od krawędzi dystansu o mniej więcej o jego grubość czyli te 5-6mm. Na tyle na ile rozumiem i jeśli dobrze pomierzyłem to bendix wysuwa się o dodatkowe 12mm, do wieńca zębatego od krawędzi dystansu tudzież też krawędzi rozrusznika jest 5-6mm czyli wychodzi na zero? Może nie do końca dobrze rozpisałem lub zmierzyłem te wymiary. Albo problem rzeczywiście tkwi w rozruszniku. Czyli tak 18mm cały bendix od płaszczyzny rozrusznika gdzie odjąć trzeba te 6mm które masz odległość wieńca koła czyli finalnie 12mm rozrusznik wchodzi na wieniec czyli tak jak u mnie. No to albo rozbierz rozrusznik i go dobrze przejrzyj albo musisz podmienić na drugi bo nie ma co skrzyni zrzucać skoro wszystko powinno grać i buczeć. A czemu wcześniej wyszło Ci że brakuje te 5mm? Rozrusznik 06D911023A kosztuje ciut ponad 50dyszek i chyba będzie szybciej nabyć drugi ? Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez MemberA4 1
schevy696 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Te 5mm to mówił mi kumpel mechanik ze tak jakby tyle brakuje wg niego. Ah Ci mechanicy
schevy696 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Przyszła mi do głowy jedna rzecz. Czy aby nie spróbować odpalić samochodu na popych czy będzie to możliwe na obecną chwilę? Nie wiem być może to głupi pomysł. Jeżeli aby to na pewno wina rozrusznika a nie jakichś innych kwiatków które by mogły wyjść to powinna być taka możliwość? Czy nie warto w taki sposób spróbować? Nie wiem w sumie co mi to da dokładnie nawet jeśli.
MemberA4 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 (edytowane) 6 godzin temu, schevy696 napisał: Przyszła mi do głowy jedna rzecz. Czy aby nie spróbować odpalić samochodu na popych czy będzie to możliwe na obecną chwilę? Nie wiem być może to głupi pomysł. Jeżeli aby to na pewno wina rozrusznika a nie jakichś innych kwiatków które by mogły wyjść to powinna być taka możliwość? Czy nie warto w taki sposób spróbować? Nie wiem w sumie co mi to da dokładnie nawet jeśli. Spróbować zawsze możesz wtedy sprawdzisz działanie całego napędu a nie działający rozrusznik nic do tego nie ma tylko musisz go podłączyć niestety no i zawsze jest to ryzyko że pasek przeskoczy. Ja tak auto odpaliłem na wakacjach jak drzwi mi się do końca nie zamknęły i cały dzień światło się w środku świeciło i aku padł na amen ? Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez MemberA4 1
MemberA4 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Hej schevy696, działa Ci już fura tak jak trzeba??
schevy696 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Hej, zamówiłem drugi rozrusznik założyłem i odpaliło ? teraz tylko ogarnąć zbieżność wyregulować gwint drobne sprawy kosmetyczne i będę mógł się w końcu cieszyć upragnionym quattro ?
syn_szefa Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Witam, Czy jest jakaś firma najlepiej południe polski która zajmuję się przekładką ośki na quattro ?? Chodzi mi o to oddaje samochód oni zamawiają cały osprzęt itp płacę i odbieram audi quattro ?? 1.8T BEX Senda A4 B6
schevy696 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 W dniu 29.04.2019 o 16:20, syn_szefa napisał: Witam, Czy jest jakaś firma najlepiej południe polski która zajmuję się przekładką ośki na quattro ?? Chodzi mi o to oddaje samochód oni zamawiają cały osprzęt itp płacę i odbieram audi quattro ?? 1.8T BEX Senda A4 B6 Słyszałem na jednej z fb grup o takim jednym gościu z Radomia który się tym zajmuje
syn_szefa Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 Znalazłem firmę w jaśle czekam na garty i będziemy robić
schevy696 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 W dniu 2.05.2019 o 09:09, syn_szefa napisał: Znalazłem firmę w jaśle czekam na garty i będziemy robić W Jaśle? To obok mnie. Co to za firma z ciekawości spytam? Ja z kumplem razem ogarnialiśmy temat
Kocurei Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Siema, ogrzewam zimnego kotleta ale czytam tak te komentarze, i za grosz nie jestem w pełni pewien co mam kupić do kompletnego swapa Mam już na oku dawce ale nie wiem jakie graty powyciągać żeby był komplet Posiadam 2.5TDI 163km w Avant i będzie wyciągnę Q z tej samej wersji ale nie wiem z jakiej mocy silnika Czy to wszystko na liście zakupów do swapa?? Skrzynia biegów 6, Wał, Dyfer, Zawias z przodu i z tyłu, Bak, Półosie, linki hamulcowe, Sprzęgło z Dwumasą Brakuje mi coś tu jeszcze aby móc zamontować Q? ? Pozdrowionka ludziska
Alcadias Opublikowano 16 Czerwca 2019 Opublikowano 16 Czerwca 2019 Witam Panowie Mam audi a4 b7 2.0TFSI i myślę nad zrobienie quattro. W sumie na samym początku szukałem auta już z taką opcją, ale trafiła się okazja z pewnym bardzo niskim przebiegiem od faceta z tej samej ulicy no i cóż... Czy jest ktoś, kto robił już przekładkę w b7 z ośki na quattro? Jakie są mniej więcej koszty oraz co musiałbym uzbierać żeby tego dokonać? Dużo osób tutaj pisze o b6, ale pewne są jakieś różnice w tych modelach, dlatego wolę zapytać
Kocurei Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 I jeszcze takie małe pytanie Czy części z 3.0ASN będą pasowały do 2.5 TDI?
r7adek Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Po przekładce sprzęgło wpada w podłogę i się nie podnosi, drugi problem to brak wstecznego.
MemberA4 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 14 godzin temu, r7adek napisał: Po przekładce sprzęgło wpada w podłogę i się nie podnosi, drugi problem to brak wstecznego. Rozłączałeś wysprzeglik? Może zapowietrzony układ. Czy wsteczny możesz wrzucić robić to przy skrzyni np kombinerkami pomijając układ cięgien wybieraka?
r7adek Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, MemberA4 napisał: Rozłączałeś wysprzeglik? Może zapowietrzony układ. Czy wsteczny możesz wrzucić robić to przy skrzyni np kombinerkami pomijając układ cięgien wybieraka? Tak, po odpowietrzeniu nie mogę wcisnąć sprzęgła do końca. Pękł wysprzęglik. Ściągłem to poprzeczne cięgno i wsteczny wskakuje - jak to teraz wyregulować żeby było dobrze? Edytowane 18 Czerwca 2019 przez r7adek
Kocurei Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 18 godzin temu, r7adek napisał: Po przekładce sprzęgło wpada w podłogę i się nie podnosi, drugi problem to brak wstecznego. Wstecznego nie ma że w sensie nie czujesz go czy nie zazębia Ci? Zawsze może być nie ten wybierak a bardziej jego drążki albo za krótki
r7adek Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 31 minut temu, Kocurei napisał: Wstecznego nie ma że w sensie nie czujesz go czy nie zazębia Ci? Zawsze może być nie ten wybierak a bardziej jego drążki albo za krótki Mam bexa i swap też, dlatego cięgien nie zmieniałem ale jeszcze spróbuję podmienić je. Przy próbie wybicia wstecznego jest taki opór, że jak piszesz nie może się za zębić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się