pablosan Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 A masz całe zawieszenie MS, czy końcówki drążków z wypasu (LMO, TRW)?
maszer Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Dla ludzi z okolic Żor polecam http://allegro.pl/wahacz-wahacze-wahaczy-master-sport-audi-a4-a6-vw-i1592044523.html
bell23 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 założyłem 2 lewe górne wahacze Mastersport niecałe 2 lata temu (10.2009) , przejechałem ok 45 000 , i są ok teraz będę wymieniał 2 prawe górne , zobaczymy, ile wytrzymają
aleks221 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 u mnie prawe gorne sypnely sie po 3000 km. koncowki masakra niecale 2000 co do reszty narazie cisza.
motor144 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 NIGDY WIĘCEJ MASTER SPORT. 20 tys. i cały dół do wymiany . Są w gorszym stanie niż Lem-y , które wywaliłem po zakupie pojazdu. Ludzie nie dajcie się nabierać na to badziewie. Master Sporty tylko super wyglądają ale żywot ich bardzo krótki. Inna sprawa, że takie zawieszenie jak w A4 kompletnie nie na nasze wertepy,zwłaszcza na kulanie po mieście ale i tak marki nie zmienię - za całokształt. Tak konkretnie to: oprócz luzów na sworzniach, przeguby pod amorami się jakby sprasowały i tłuką się masakrycznie (u mnie zawieszenie fabryczne 1BE więc twardsze niż standardowe ).
Polko_V Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Qrcze podlacze sie do tematu... Qzynek mial MS i okolo 25 tys zaczelo mu sie sypac , inny zas ma tez MS i ma juz 40 i dalej jezdzi, a droge maja ta sama do roboty. Podobne odleglosci i obaj maja ori 1BA i 16 alusy. Wiec, nie wiem czym jest spowodowana ta roznica . I dodam ze obóm Qzynkom, ja wymienialem zawieche i skrecalem ja w pozycji roboczej, czyli tak jak beda jezdzic.
Kakt00z Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Mnie też czeka wymiana wahaczy ... do dzisiaj przymierzałem się do kupna kompletu LMO, jednak po przeczytaniu dużej ilości stron w tym temacie, mam dylemat czy nie zdecydować się na komplet wahaczy MS. Na MS przemawia wiele argumentów "za": niska cena za komplet, w miarę pozytywne opinie, nie mam w planach dużo jeździć swoją A4. Na komplet LMO musiał bym wydać 1500 zł + kasa dla mechanika , co daje ponad półtorej mojej wypłaty ;( ;( Z drugiej strony w swojej A4 mam zamontowane jakieś sportowe zawieszenie - gwintowane (z takim już kupiłem, sam ich tam nie pchałem), i jest cholernie twarde , wujek coś tam mi wspominał, że takie zawieszenie na naszych drogach powoduje szybsze wybijanie się elementów zawieszenia (czy coś takiego...). No i tutaj jest mój dylemat czy wykosztować się, kupić LMO i mieć jakąś pewność, że będą się dobrze spisywały ... czy zaryzykować zakup MS. Doradźcie coś proszę
MATIUS Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 ja na MS nie narzekam ale jak było tu wspominane są MSy i są MSy trzeba kupować u sprawdzonych sprzedawców...bo LMO też są podróbki...druga sprawa jeśli gwint cię denerwuje wymieniaj na serii 1BA lub ewentualnie 1BE... na pewno ktoś na forum chętnie się zamieni
marcin78 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Wymieniłem zawieche komplet MS śmigam rok 15 tyś km, dziury w mieści szok W-CH , staram sie uważać Nic nie puka i stuka jak z ogłoszeń allegro :>
Polko_V Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 ja sam nie wiem co wyslec o nich, po tej akcji z MS jednemu 25tkm i kapa, a drugi 40tkm i jezdzi, to sam nie wiem :gwizdanie: i zdecydowalem sie na ori LMO ze zeszlifowanymi znaczkami i zobacze jak dlugo posmigam...
rookie Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Panowie, drugi raz kupuję zestaw Mastersportów Z poprzedniego byłem zadowolony, pośmigał 25 tys. km i sprzedałem auto, bo było za niskie. Kompletny zestaw z końcówkami drążków kierowniczych 563 zł z wysyłką. Czekam aż przyjdzie kurierem. Wymiana u mechanika 300/400 zł Pozdro
Polko_V Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 jak moje LMO sie sypna predzej niz 40tkm , to to pier**le i skusze sie na MS, moze akurat mi sie dobra partia trafi :gwizdanie: :?:
rookie Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 jak moje LMO sie sypna predzej niz 40tkm , to to pier**le i skusze sie na MS, moze akurat mi sie dobra partia trafi :gwizdanie: :?: No pewnie, bez sensu przepłacać, a nasze drogi tak je doje#!ą i tak je doj#b!ą. Nie ma sensu, tym bardziej, że za każdym razem wymienia się komplet, co podwyższa aktywne bezpieczeństwo jazdy.
Polko_V Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 ja mam to dobrze, ze sam se dlubie przy autku i nikt mi kitu nie bedzie pier**l wciskal, ze cos jest zrobione a cos nie, ale jak narazie to dojezdzam LMO i narazie (odpukac w nie malowane drewno) cisza
kograman Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Panowie, drugi raz kupuję zestaw Mastersportów Z poprzedniego byłem zadowolony, pośmigał 25 tys. km i sprzedałem auto, bo było za niskie. Kompletny zestaw z końcówkami drążków kierowniczych 563 zł z wysyłką. Czekam aż przyjdzie kurierem. Wymiana u mechanika 300/400 zł Pozdro łoo to aż tyle zaoszczędzam !
huzio00 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 u mnie właśnie rozsypał się prawy dolny tylni wachacz. przejechane na MS ok 40tysi myśle że jak za tą cenę to w miarę dobry wynik
Polko_V Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 dobry wynik, dobry Panowie, drugi raz kupuję zestaw Mastersportów Z poprzedniego byłem zadowolony, pośmigał 25 tys. km i sprzedałem auto, bo było za niskie. Kompletny zestaw z końcówkami drążków kierowniczych 563 zł z wysyłką. Czekam aż przyjdzie kurierem. Wymiana u mechanika 300/400 zł Pozdro dopiero tera tego posta looknalem ...no to troche uda mi sie zaoszczedzic :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się