hamadini Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witam kolegów dieslowców. Zapewne wielu z Was wraz ze wzmożeniem mrozów ma problem z porannym odpaleniem. Moje pytanie brzmi jak sobie z tym radzicie, może polecicie jakieś dobre i sprawdzone uszlachetniacze, gdzie to dostać w białymstoku? Dzięki i pozdrawiam.
sołtys85 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Jest tego multum na forum a jutro bedzie jeszcze więcej bo mróz tęgi sie zapowiada.
karolasterka Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 ja ci bez szukajki powiem, potrzebny ci dobry aku, sprawne świeczki ( oczywiscie nie wspomnam tu o filtrze paliwa i kącie wtrysku bo to normalne ze musi byc ok) i dla pewności dolewaj depresator który dostaniesz na kazdym cpn, bądz w sklepie motoryzacyjnym, u mnie właśnie jest -21 przed chwilą odpalałem i to bez zadnego problemu, jak do tej pory wszystko na cyk
Rafal_1188 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 mozna ze 2 razy swiecami zagrzac
karolasterka Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 2 razy to nie bardzo.... swece się raz grzeje bo mozna przepalić z tego co słyszałem
akjam Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Tutaj masz kolego wątek poświęcony temu problemowi. Następnym razem użyj szukajki. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t108084.0.html;highlight=dodatek+do+paliwa
Musashi Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 -dobre swiece, -dobre paliwo, -sprawny silnik, aku, - trzeba odczekac do rozgrzania swiec - zgasniecie kontrolki i musi palic od strzala. - przy duzym mrozie mozna odczekac 2-3 minuty na biegu jalowym, a pozniej delikatnie w droge.
Rafal_1188 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 2 razy to nie bardzo.... swece się raz grzeje bo mozna przepalić z tego co słyszałem nie mowie zeby grzac nimi do skutku bo kiedys wreszcie sie przegrzeja. Ja słyszałem ze max. 3 razy.
Musashi Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 mozna ze 2 razy swiecami zagrzac pomysl bezsensu , jezeli swiece sa sprawne to niby co ma to zmienic? 2 razy to nie bardzo.... swece się raz grzeje bo mozna przepalić z tego co słyszałem niby z jakiej przyczyny??? to nie swieczki urodzinowe, nie wypalaja sie po drugich urodzinach :decayed:
Rafal_1188 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 moze przy niskich temp.(-20) nie nagrzeją sie dostatecznie lub szybko ostygna ? (chyba juz głupoty gadam)
Musashi Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 moze przy niskich temp.(-20) nie nagrzeją sie dostatecznie lub szybko ostygna ? (chyba juz głupoty gadam) jezeli swieca jest sprawna, kontrolka gasnie w tym samym momencie co osiagniecie przez swiece temperatury roboczej
zyga100 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 przy mrozie poniżej-10 stopni gdy wsiadam do a4 wyłączam klimatronic ze względu na duży pobór prądu, przekręcam kluczyk i czekam aż przekaźnik od świec żarowych pyknie tzn. zakończy się podawanie prądu na świece. Lamka od świec gaśnie nieco wcześniej niż rozłącza przekażnik. Dzięki temu świece osiągają wyższą temperaturę co ułatwia rozruch.
aju Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 faktem jest że przekaźnik pyka trochę później niż kontrolka
fusse Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 no wlasnie, czekac na przekaznik czy odpalac jak kontrolka znika?
Daimos Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 no wlasnie, czekac na przekaznik czy odpalac jak kontrolka znika? jak duży mróz (powyżej -10st) to możesz poczekać jak przekaźnik rozłączy
sołtys85 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 no wlasnie, czekac na przekaznik czy odpalac jak kontrolka znika? Najlepiej wyjdzie z praktyki jak powinno sie robić? Przetestuj jak zapla po zgaśnieciu kontrolki a jak po pyknięciu przekaźnika? i bedzie wszystko wiadomo.
bish - kopt Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 dobrej jakości depresator i zauważysz różnice w odpalaniu na mrozie, oczywiście jak masz wszystko ok z silnikiem
Gość Trzeniu Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Musashi , a jeśli świeczki są padnięte te kontrolka grzania nie zgaśnie? Jak to jest?
scuzz Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 no wlasnie, czekac na przekaznik czy odpalac jak kontrolka znika? Najlepiej wyjdzie z praktyki jak powinno sie robić? Przetestuj jak zapla po zgaśnieciu kontrolki a jak po pyknięciu przekaźnika? i bedzie wszystko wiadomo. Ja w swoim AVG odpalam zaraz po zgaśnięciu kontrolki i przy -17 nie było zadnego problemu z odpaleniem odpalił za 1 razem pomimo że mam kąt trochę przestawiony.
fusse Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 no ja u siebie czekam na przekaznik i tez nie ma problemu. wazny jest naladowany dobrze akumulator. jak mialem slaby to naprawde ciezko i nierowno odpalal, a po naladowaniu leci od strzala. sprubuje zaraz odpalic zaraz po zgasnieciu lampki, choc dzis az tak zimno nie jest,tylko -2C ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się