Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Poranne odpalanie diesla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie ja mam b7 2.0 16v blb i jak pale na mrozie -25 to kreci z 6 sekund i po zapaleniu nie chodzi rowno dopero po paru sekundach jest ok bylem na vagu i nic nie pokazało wiec pytam was jak to jest w moim przypadku swiece pokaże jak nie grzeją i czy tu są jakieś porcelanowe bo kontrolka od świec gaśnie po 3,4 sekundach

Rakud29 ja mam taki sam silnik jak Ty i identycznie też mi odpala tylko muszę dodać ze po tak suchym kręceniu tych 5,6 sec pójdzie kłąb siwo czarnego dymu i w końcu odpala, chwile chodzi nierówno a później ok.

Po tak ciężkim odpaleniu mogę wyłączyć silnik i od razu odpala od strzała .

Latem auto było na serwisie i wymienili 1 świece bo była padnięta .

Muszę podjechać na vaga i sprawdzić jak tam świeczki bo takie codzienne odpalanie auta mnie dobija - dobrze ze aku jest OK to jakoś jeszcze daje radę.

Rakud29 napisz jak poradziłeś sobie z tym problemem .

Muszę dodać ze po przekręceniu kluczyka kontrolka świeci się tak samo krótko jak latem - nie wiem czy tak powinno być .

witam kolegow! zima tamtego roku mialem dokladnie ten sam problem, co bylo dziwne kiedy auto stalo pod gorke, problem narastal a nawet raz nie udalo mi sie go juz odpalic!!! auto bylo 2 razy w salonie audi i na gwarancji wymienili mi pompe paliwa... i co nicccc!!! dalej to samo, potem twierdzili ze auto jest wpozadku i nie chcieli mi uwierzyc ze mam taki problem, w pazdzierniku 2009 skonczyla mi sie gwarancja i oddalem auto do boscha, po wstepnych badaniach stawiali na wtryski, dziwilem sie bardzo ze przy 98 tys km moga wtryski pasc, wiec facet tlumaczyl ze moze paliwo bylo kiepskie... jak sie na koniec okazalo... uszczelniacze pod wtryskami byly nieszczelne, powiedzieli mi ze to musialo tak juz wyjsc z fabryki-za slabo dociagniete i z czasem na zimnie coraz gorzej... to wyjasnialo by te objawy przy zapalaniu auta... po odwiedzinach w serwisie nie to auto pali super

pozdr wszystkich

Opublikowano

No i świece wymienione na NGK te dłuższe 97 mm.

NA razie palił ale nie było mrozów.

Zobaczę jak rano zapali w sumie stoi od wczoraj od południa.

Opublikowano

Panowie, AVF, 100tys przelotu, kupiłem nowe aku, nowe świece, nowy filtr paliwa ori,paliwo ok,pali na dotyk po nocy przy minimalnym mrozie, przy większym poniżej -5 już muszę dłużej kręcić i słabo pali,rok temu palił idealnie, od tamtego czasu robiłem rozrząd komplet i tyle.A i jak dłużej kręcę to potem zakopci.Co mam jeszcze posprawdzać?

Opublikowano

kąt wyprzedzenia zapłonu

Opublikowano

Tak jak kolega pisze, do ustawienia kąt wtrysku. Ktoś kto Ci robił rozrząd powinien był Ci to zrobić, ale pewnie mu się nie chciało :gwizdanie: .

Opublikowano

Tak jak kolega pisze, do ustawienia kąt wtrysku. Ktoś kto Ci robił rozrząd powinien był Ci to zrobić, ale pewnie mu się nie chciało :gwizdanie: .

ASO Audi Auto Special w Krakowie...

Opublikowano

Widzisz, w różnych zakładach pracują różni ludzie, to że to jest ASO nie znaczy że trafisz na konkretnego gościa. Możesz trafić na prawdziwego fachowca, ale równie dobrze na partacza który pracuje tam rok, czy dwa. Zawsze po wymianie rozrządu należy sprawdzić i w razie potrzeby ustawić kąt wtrysku.

Opublikowano

Panowie to dział techniczny, proszę wrażajcie się precyzyjnie :wink4:

Proof w Twoim przypadku do sprawdzenia kąt synchronizacji

Opublikowano

To pewnie wymienione świece i nowy akumulator były kupione niepotrzebnie.

Już więcej w tym ASO nic nie będę robił,muszę gdzieś w Krakowie podjechać i sprawdzić ten kąt synchronizacji.

Opublikowano

Panowie, AVF, 100tys przelotu, kupiłem nowe aku, nowe świece, nowy filtr paliwa ori,paliwo ok,pali na dotyk po nocy przy minimalnym mrozie, przy większym poniżej -5 już muszę dłużej kręcić i słabo pali,rok temu palił idealnie, od tamtego czasu robiłem rozrząd komplet i tyle.A i jak dłużej kręcę to potem zakopci.Co mam jeszcze posprawdzać?

Mam to samo (nowy aku, świece, filtr) tylko, że kąt synchronizacji mam ok. Staram sie troche dluzej nagrzewać świece i jakoś daje rade. Podejrzewam uszczelniacze pompowtrysków...

Opublikowano

Witam ja też zajrzałem do świec żarowych bo troszkę ciężko palił i wszystkie były spalone i każdy się dziwi jak on odpalał he heh ale wymienione na nowe ngk i jest jeszcze lepiej niż było.

Opublikowano

Witam ja też zajrzałem do świec żarowych bo troszkę ciężko palił i wszystkie były spalone i każdy się dziwi jak on odpalał he heh ale wymienione na nowe ngk i jest jeszcze lepiej niż było.

a skąd wiedzialeś że są spalone?heh tak na oko bo czarne były?? :polew::mysli:

Opublikowano

UP@

Kolega sobie jaja robi?? Czy pyta jak się sprawdza świece? :mysli:

nie robie tylko pytam czy jak do tego doszedł że spalone, a na 90% kierował się tym że są z deka okopcone

Opublikowano

a na 90% kierował się tym że są z deka okopcone

zastanów się człowieku co piszesz :disgust:

Opublikowano

ja do tej pory zime przejeździłem jak sie okazało z 4 spalonymi świecami:D ale nawet jak było -25 to odpalał:D powiedział mi mechanior ze musi by w dobrej kondycji silnik jeszcze. przy -30 ropka przymarzał ale po rozgrzaniu filtra poszło.

jakby nie to że wymieniałem filtr paliwa (BOSCH) oraz przy okazji kazałem świece sprawdzić to bym dalej tak jeździł;d

teraz lepiej jest choc bez świeczek tez fajnie palił! (poza tym zamarznieciem ropy)

świece wymienili mi też na BOSCHA DURATERM... cena troche mnie zaskoczyła bo 42zł za sztuke:) ale podobno mają byc dobre.

(miał ktoś jakies doświadczenie z tymi świeczkami? )

Opublikowano

Rizo ja mialem podobnie,tez mialem spalone wszystkie swiece a najzimniej odpalalem go przy -11 i odpalil,ale nie podobalo mi sie jak pracowal po odpaleniu.teraz mam wlozone Beru i placilem 23 zl/szt takze toche duzo zaplaciles :kwasny:

Opublikowano

ja do tej pory zime przejeździłem jak sie okazało z 4 spalonymi świecami:D ale nawet jak było -25 to odpalał:D powiedział mi mechanior ze musi by w dobrej kondycji silnik jeszcze. przy -30 ropka przymarzał ale po rozgrzaniu filtra poszło.

jakby nie to że wymieniałem filtr paliwa (BOSCH) oraz przy okazji kazałem świece sprawdzić to bym dalej tak jeździł;d

teraz lepiej jest choc bez świeczek tez fajnie palił! (poza tym zamarznieciem ropy)

świece wymienili mi też na BOSCHA DURATERM... cena troche mnie zaskoczyła bo 42zł za sztuke:) ale podobno mają byc dobre.

(miał ktoś jakies doświadczenie z tymi świeczkami? )

kolego troszeczkę chyba fantazjujesz z tym odpalaniem przy -25 na przepalonych świeczkach chyba że autko stoi w garażu

Opublikowano

Jak silnik sprawny to powinien zapalić nawet z niesprawnymi świecami żarowymi. U mnie było dokładnie to samo - 4 świece zjarane, odpalał przy -25, tylko było go trzeba pokręcić jakieś 10 sekund.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...