Lukasz_mk2 Opublikowano 2 Maja Udostępnij Opublikowano 2 Maja Przewody nie wyglądają na Ori, są w jakimś oplocie - jak zakładałem u siebie rnse to z takim kablem się nie spotkałem - przechodziłem z 1 din na rnse. Pokaż lepiej jakie obecnie masz wpięte przewody i w jakie piny w rnse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 Opublikowano 2 Maja Udostępnij Opublikowano 2 Maja (edytowane) Dzwiek.muzyke slysze,Spotyfi,yt dziala. Moge dzwonic i rozmowca mnie slyszy,ja jego nie. Ta wiazka na bank jest ori poniweaz mam cala wiazke z b7 i tam tez jest wlasnie taka.Jest to jakby kncentryk z podwojnym ekranowaniem i jest wpieta w gniazdo 54 pinowe w modul bluetotch pod siedzeniem. A z drugiej strony konczy się wlasnie w okolicach radia na czarnej wtyczce 12 pinowej. Ja ja mam obcieta przez fachowca co mi kiedys radio montowal jak zmieniałem koncert na pioniera. Byłem u goscia z rnse i mi to podpinal.mowil ze niepotrzebnie pocieta ta instalacja. Mowi ze na bank to jest ten obcięty przewod.Jak go połączyć?Na foto widac laczznie „wtyczek radia” z wtyczka 54 pin modulu pod fotelem.Ale jak widac z tego modulu wyjscia sa od 1 do 16 wyciagniete i Ida do radia a fizycznie to w ori wiazce z b7 ida do radia przewody z pinow od 38-54. Na drugim foto wtyczka co wchodzi pod fotel Edytowane 2 Maja przez adam1974 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 2 Maja Udostępnij Opublikowano 2 Maja W jaki sposób słyszysz spotyfiy i yt na rnse?? Poszukaj gdzieś mój temat w dziale warsztat na temat przejścia z cullmana na moduł bt - opisałem tam sposób podłączenia modułu bt do radia 1din, ale w rns piny są opisane podobnie. - sądzę że pomoże ci to w znalezieniu rozwiązania Jeszcze jedno pytanie, miałeś może nawigacje BNS (mała nawigacja w zegarach)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 Opublikowano 2 Maja Udostępnij Opublikowano 2 Maja spotyfi poprzez wefa jak na foto W ori konfiguracji mialem 1 din audi concert,bez navi. Potem zmienilem na 1 din pionka a teraz na rnse. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 3 Maja Udostępnij Opublikowano 3 Maja Miałem podobną sytuację jak u ciebie że nie słyszałem rozmówcy i z uwagi że miałem małą nawigacje to musiałem przepiąć przewody opisane jako tel+ i NF-, bo pierwotnie szły one do napędu nawigacji, a muszą iść bezpośrednio z modułu bt z pod fotela do rnse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 Opublikowano 3 Maja Udostępnij Opublikowano 3 Maja "......przepiąć przewody opisane jako tel+ i NF-, bo pierwotnie szły one do napędu nawigacji, a muszą iść bezpośrednio z modułu bt z pod fotela do rnse" Czyli skad mam te przewody wypiac i gdzie je podpiac? U mnie z luznych przewodow kolo radia sa jak pisalem wczesniej przewod ekranowany srednicy z 6 mm z 12 zylami w srodku i wchodzi pod fotel do modulu i drugi obciety to zielony z czarnym splecione-nigdzie nie podlaczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 3 Maja Udostępnij Opublikowano 3 Maja 50 minut temu, adam1974 napisał(a): "......przepiąć przewody opisane jako tel+ i NF-, bo pierwotnie szły one do napędu nawigacji, a muszą iść bezpośrednio z modułu bt z pod fotela do rnse" Czyli skad mam te przewody wypiac i gdzie je podpiac? U mnie z luznych przewodow kolo radia sa jak pisalem wczesniej przewod ekranowany srednicy z 6 mm z 12 zylami w srodku i wchodzi pod fotel do modulu i drugi obciety to zielony z czarnym splecione-nigdzie nie podlaczone. Jestem obecnie na weekendzie majowym innym autem, więc nie dam rady sprawdzić jakie to kolory przewodów, ale jak nikt się nie odezwie przed niedzielą to jak wrócę to dam ci znać jakie to kolory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 3 Maja Udostępnij Opublikowano 3 Maja (edytowane) Masz w tej wiązce takie przewody: - zielony (tel+), - czarny (tel-) - szary (tel mute) ?? Jeśli tak to podłącz je do rns wg rozpiski na radiu. No chyba że już je masz podłączone Edytowane 3 Maja przez Lukasz_mk2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 Opublikowano 3 Maja Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2 godziny temu, Lukasz_mk2 napisał(a): Masz w tej wiązce takie przewody: - zielony (tel+), - czarny (tel-) - szary (tel mute) ?? Jeśli tak to podłącz je do rns wg rozpiski na radiu. No chyba że już je masz podłączone Mam takie kolory.czarny skrecony z zielonym i obok szary idzie i to jest niepolaczone-obcieli widocznie jak montowali pioneera.Po niedzieli z radiem nic nie zrobie bo caly czas poswiece na swap quattro.ale tak czy tak chcialbym to ogarnac.zastanawia mnie do czego jest ten przewod z12 zylami co laczy modul pod fotelem z czyms przy radiu. Sam go z b7 najprawdopodobnoej z cala wiazka wypinalem ale nie pamietam w co byl wpiety. Dla mnie wazne by na dzien dzisiejszy bylo slychac rozmowce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 3 Maja Udostępnij Opublikowano 3 Maja (edytowane) Ten przewody: czarny, zielony i szary to będzie właśnie to: -zielony (tel+) - wtyczka C rnse pin 12 - czarny (tel-) - wtyczka C rnse pin 6 - szary (tel mute) - wtyczka D rns pin 11 A ten przewód z ekranem to będzie chyba pozostałość po cullman'ie, czyli instalacji pod starą nokie 6310 Edytowane 3 Maja przez Lukasz_mk2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja I to by pasowalo. Ten wielozylowy przewod byl wyprowadzony w okolicach uchwytu na telefon na tunelu. Tylko sue ogarne i podlacze przewody wedlug zalecen:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja Daj znać o efektach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja (edytowane) Podlaczylem te 3 przewody i slysze rozmowce:) Dzieki za pomoc:). Ale jak oczekuje na odebranie to slychac szum. Druga sprawa to po nacisnieciu na radiu przycisku Tel wyskakuje komunikat -wloz karte sim( to juz mialem wczesniej) ps. Jak wyciszyc dzwiek laczenia sie z blutootch audi? Pikniecie dosc glosne,denerwujace. Tego dzwieku tez nie bylo. Edytowane 4 Maja przez adam1974 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja Dźwięku połączenia z Bt nie słyszałeś, bo nie miałeś podłączonego wyjścia audio - dźwięk możesz ściszyć vcdesem. Co do tego komunikatu to podaj jakie masz kodowanie rnse oraz modułu bt i napisz z jaką końcówkę masz moduł bt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja (edytowane) Co do kodu rnse to jak na foto. Co do tego jaki siedzi modul to za chiny nie moge znalezc w ktore ustawienia w vcds wejsc by go zobaczyc. Gdzie dokladnie scisze ten dzwiek polaczenia bt? Edytowane 4 Maja przez adam1974 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja Wykonaj i wrzuć pełny auto-scan. Tam wszystko będzie pokazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja Jak masz kierownicę MF to kodowanie rnse będzie raczej ok, trzeba powalczyć z modułem BT, bo jeśli miałeś podstawę pod nokie to może tu być problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja VCDS-Lite Version: Release 1.2 Saturday, 04 May 2024, 18:46:45:0 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8E0 909 518 AS Component: 1.8L R4/5VT G 0003 Coding: 0011511 Shop #: WSC 33278 VCID: 817586079811 No fault code found. Readiness: 0010 0100 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 4529 Coding: 04475 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.LBL Controller: 8E0 820 043 AB Component: A4 Klimaautomat 1424 Coding: 00000 Shop #: WSC 06325 VCID: 61B52687F851 2 Faults Found: 01172 - Temperature Sensor; Driver's Heated Seat (G59) 30-00 - Open or Short to Plus 01171 - Temperature Sensor; Passenger Side Heated Seat (G60) 30-00 - Open or Short to Plus ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.LBL Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 00011 Shop #: WSC 06325 VCID: 351DA2D71C59 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-84.LBL Controller: 8E0 959 655 J Component: Airbag 8.4EP 1002 Coding: 0010602 Shop #: WSC 06325 VCID: 3E0FBDFB296F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.LBL Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 04042 Shop #: WSC 06325 VCID: 3E0FBDFB296F 4 Faults Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent 01303 - Telephone Transceiver (R36) 49-10 - No Communications - Intermittent 01301 - Control Module for Voice Recognition (J507) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL Controller: 8E0 920 930 S Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 00001 Shop #: WSC 00222 VCID: 3701A8DF0655 WAUZZZ8E85A102078 AUZ6Z0D0303175 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 37: Navigation Labels: None Controller: 8E0 035 192 K Component: RNS-E HIGH EU H72 0740 Coding: 0311717 Shop #: WSC 06335 VCID: 2C2B87B3CF13 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.LBL Controller: 8E0 959 433 AS Component: Komfortgerát T85 1512 Coding: 06976 Shop #: WSC 06325 VCID: 8277890B9D17 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Xenon Range Labels: 4Z7-907-357.LBL Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 21092 VCID: 047B0F130703 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: None Controller: 8E0 035 192 K Component: RNS-E HIGH EU H72 0740 Coding: 0311717 Shop #: WSC 06335 VCID: 2C2B87B3CF13 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 76: Park Assist Labels: 8Z0-919-283.LBL Controller: 8Z0 919 283 A Component: Parkingsyst. A4 RDW D09 Coding: 00114 Shop #: WSC 06325 VCID: 43F9CC0F428D No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 77: Telephone Labels: 8Z0-919-283.LBL Controller: Note: Can't Synch Baud Rate End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja Kierownice mam mf.Jak sie uporam ze swapem quattro to wymieniam kierownice tez na mf ale 3 ramienna i znow czeka mnie kodowanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja (edytowane) Odpinałeś ostatnio akumulator?? Bo coś dużo masz błędów. Kierownice też chyba trzeba zakodować poprawnie, bo coś z modułem telefonu ma problem. Edytowane 4 Maja przez Lukasz_mk2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się