smooc666 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 witam klubowiczow mam takie male pytanko szukam i czytam :> spolszczenia do RNS-e ma ktos moze takie cos tylko dzialajacego???? :-)
gooralos Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 witam klubowiczow mam takie male pytanko szukam i czytam :> spolszczenia do RNS-e ma ktos moze takie cos tylko dzialajacego???? :-) czaki22
siemian Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 witam klubowiczow mam takie male pytanko szukam i czytam :> spolszczenia do RNS-e ma ktos moze takie cos tylko dzialajacego???? :-) ja mam
domin79 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 witam klubowiczow mam takie male pytanko szukam i czytam :> spolszczenia do RNS-e ma ktos moze takie cos tylko dzialajacego???? :-) ja mam http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=152230.0 poczytaj
tasman120 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Mam pytanie: Kupiłem wkońcu RNS-e. Nie mogę się już doczekać montażu, ale... Obecnie mam podłączonego BNS 5.0, więc już najgorsze za mną. Jednak wiem z tego co montowałem wcześniej iż nie mam podpiętej k-line do złącza BNS. Pociągnąłem jedynie CAN High i Low do radia bo fabrycznie nawet tego nie miałem. W związku z tym czy po Can'ach da się zakodować RNS-e czy trzeba mieć linie diagnostyczną. Jeśli tak to wystarczy że pociągnę te k-line bezpośrednio z złącza pod kierownicą do radia do odpowiedniego miejsca i by hulało?
domin79 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 po canach nic nie zakodujesz to jest tylko przepływ informacji radio - zegary i inne komputerki k-line powinieneś mieć już przy swoim bns a jak nie ciągnij z gniazda diagnostycznego
tasman120 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 aha to wszystko już wiem. Myślałem że obędzie się bez kolejnego druciarstwa no ale:) Podpowiecie jeszcze który pin w złączu diagnostycznym to linia-K ? Ma ktoś schemat pinów złącza do b6 2001?
domin79 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 zajrzyj do gnazda powinien tam być 1 zielony kabelek nie pamiętam w którym miejscu to powinna być k-line
alex181266 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Mam pytanie: Kupiłem wkońcu RNS-e. Nie mogę się już doczekać montażu, ale... Obecnie mam podłączonego BNS 5.0, więc już najgorsze za mną. Jednak wiem z tego co montowałem wcześniej iż nie mam podpiętej k-line do złącza BNS. Pociągnąłem jedynie CAN High i Low do radia bo fabrycznie nawet tego nie miałem. W związku z tym czy po Can'ach da się zakodować RNS-e czy trzeba mieć linie diagnostyczną. Jeśli tak to wystarczy że pociągnę te k-line bezpośrednio z złącza pod kierownicą do radia do odpowiedniego miejsca i by hulało? najbliżej masz K-line w klimatroniku, bodajże czarna wtyczka i zielono czerwony przewód
tasman120 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 ooo to by mi znacznie ułatwiło sprawę danke szenke:)
seves Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Koledzy prosbe mam i od razu z gory pisze ze przejrzalem pobieznie a wyszukiwalem na milion sposobow i nic nie znalazlem mam juz wszystko wyrezane :> tunel zmieniony rns-e hula pieknie wszystko idealnie dzieki Czaki Siemian i Tolek :notworthy: :notworthy: ale do tego zeby wszystko bylo idealne brakowalo popielniczki 2DIN i stad pytanie.. jak zamontowac popielniczke 2din? wsadzam i wsadzam i nie chce wejsc.. 2din jest szersza w tylnej(niewidocznej) czesci i wyzsza od 1Dinowej ma wiecej wg mnie niepotrzebnych plastikow z tylu w zwiazku z tym.. robil to ktos ostatnio jest na to jakis knif? mam nadz ze nie trzeba demontowac klimatronica bo oddalem wyjmaki kumplowi w piatek dzieki za cierpliwosc i pomoc..
siemian Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 seves a nie lepiej do mnie tyrknąć a nie pisać od razu na forum? :decayed: Trzeba podpiłować takie dwa plasticzki w tunelu. Trzeba wyciągać klimatronik. Robiłem to u mnie 2 miesiące temu... Podjedzcie to wam to zrobie
seves Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 seves a nie lepiej do mnie tyrknąć a nie pisać od razu na forum? :decayed: Trzeba podpiłować takie dwa plasticzki w tunelu. Trzeba wyciągać klimatronik. Robiłem to u mnie 2 miesiące temu... Podjedzcie to wam to zrobie Asz kur chcialem cos se sam zrobic i znowu bania :gwizdanie: dzieki Siemian podjedziemy moze z Tolkiem na 2auta razem z ta podsufitka co? i moze bys mi odsprzedal te lampki bo ty nie masz ich juz gdzie wkladac przy okazji pokaze Ci dekory carbon made in SeveS :polew: dobra koniec OT dzieki jeszcze raz Siemian
siemian Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 przyjezdzajcie to wszystko porobimy :decayed: dekory carbon made in SeveS... ..hmmm nie chce myśleć gdzie sobie je wkłałeś :polew: :polew: :polew:
RaKoP Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Panowie pomocy :wallbash:może ktoś wie czemu po podłączeniu CANów RNSe za każdym razem gdy ją włączam woła PIN?Jak CANy odepnę już go nie woła ale klawisze nie podświetlają się ;(
domin79 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 zakodowana odpowiednio???
RaKoP Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 W navi nic nie udało mi się zakodować,chyba za marny Vag bo się nie łączy z RNS-E kodowałem licznik i nic to nie dało,w kanałach licznika miałem 60 wartość 1025,61 wartość 4352,62 wartość 0,pozmieniałem odpowiednio 60-1024,61-256,62-21 jedynie co się zmieniło to to,że spalanie na FISie wzrosło do 51,7litra hehe,chwilowe i średnie,więc wróciłem do starych ustawień.Jakie kupić urządzonko aby się połączyć z RNS-E?Myślicie ,że to wina kodowania samej Navi,że woła PINa przy każdym uruchomieniu?
alvaro Opublikowano 22 Października 2010 Autor Opublikowano 22 Października 2010 a jaki masz zegar w tej A6 ? Z pełnym fisem i zegarkiem cyfrowym ?
RaKoP Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Zegary mam VDO 12 coś tam,z pełnym FISem i cyfrowym zegarkiem znaczy na wyświetlaczu,model z VINu auta to 2001 produkcja koniec roku 2000.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się